Zakład usług pogrzebowych i kremacyjnych "Gloria"
Zaporoska 85, 53-110 Wrocław, Polska
3.6
8 komentarze
32R8+M6 Wrocław, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeLennert Desmet2 lata temu
Niezwykle profesjonalni zajęli się pogrzebem oraz całym przygotowaniem do niego. Zostałam potraktowana bardzo delikatnie i uprzejmie w tej trudnej chwili. Dziękuję bardzo.
Liams Stone2 lata temu
Pełen profesjonalizm, smutny i ciężki dzień ale uroczystość pogrzebowa mojej babci była przeprowadzona w piekny sposób.
Martin petter2 lata temu
Bardzo miła obsługa od pierwszego telefonu do samego pogrzebu. Można zorganizować również skromną ceremonię.
Mait Kal2 lata temu
Zakład przejął wszelkie sprawy związane z organizacją oraz formalnościami, o nic nie musiałam się martwić. Serdecznie polecam
M K2 lata temu
Ceny zawyżone, Pani z biura obsługi klienta na Zaporoskiej podaje niedorzeczne informacje.próbując zawyżyć koszty. Zmarły przygotowany nieprofesjonalnie- mam porównanie sprzed pięciu lat. Słabo - nie polecam!
Aleksandra Łukasiewicz2 lata temu
Drogo i nie adekwatnie do uslug.... typowa masówka.... ilość nie jakość się dla nich liczy...
Mariusz2 lata temu
W tym trudnym momencie dziękujemy za profesjonalnie przeprowadzenie Nas przez procedurę i zorganizowanie uroczystości pogrzebowych.Czuliśmy się w pełni zaopiekowani . Szczególne podziękowania dla Pani Natalii z punktu przy ul Zaporoskiej. W pełni polecamy Zakład. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za wszystko.
Tomasz Basel2 lata temu
Pani umówiła nas na godzinę 10:30 na załatwienie formalności, gdy przyszliśmy powiedziała, że ma jeszcze klientów i mamy poczekać na ulicy pół godziny (-9 stopni mrozu, ale rozumiem że ze względu na pandemię) po 20 minutach w drzwiach wyprzedza nas przed wejściem inna klientka. Pani zaczyna obsługiwać ją mówiąc, że musi też obsługiwać klientów z ulicy a nie tylko tych umówionych i każe nam czekać kolejną "godzinę-półrorej". Całkowity brak słów pod względem obsługi klienta. Wstyd...