/Lesser Poland Voivodeship/Zdrowa żywność

BIGBIO Delikatesy Ekologiczne

Mikołaja Kopernika 9c, 32-050 Skawina, Polska

BIGBIO Delikatesy Ekologiczne
Zdrowa żywność
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
XRFM+8W Skawina, Polska
+48 690 244 246
bigbio.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–14
Wtorek: 6–14
Środa: 6–14
Czwartek: 6–14
Piątek: 6–14
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Stanisław Olek
Stanisław Olek2 lata temu
Brak podanego numeru telefonu - kontakt możliwy tylko przez mail. Niestety, mimo kilku próśb o wysłanie towaru jak najszybciej, to po trzech dniach roboczych nadal nie nastąpiła wysyłka. Otrzymałem tylko maila "dziś nie udało się wysłać"... bez informacji kiedy się to uda... Odstąpiłem od umowy, więc nie wiem po jakim czasie ostatecznie towar by do mnie dotarł.
Greg Kompa
Greg Kompa2 lata temu
Brak nr.telefonu , zatem brak możliwości kontaktu bezpośredniego. Adres stacjonarnypodany oraz godziny otwarcia . Po przybyciu na miejsce nie ma możliwości zakupu produktu nawet jeżeli jest przed wami na półce, okazuje się że tylko zamówienie internetowe. Nawet jeżeli takiego dokonasz przed półką na której stoi produkt to czas realizacji 3 dni... Szkoda że informacje nie są pełne i człowiek jeździ przez całe miasto na marne.
Jerzy Ruszała
Jerzy Ruszała2 lata temu
Sprzedawca myli się w przygotowaniu zamówienia. Łaskawie nadał przesyłkę wymiany towaru. Zapewnia, że wysłał wymieniony towar a nie wysyła - trzeba się prosić (w mojej ocenie to dyskwalifikacja). A potem i tak się okazuje, że dostajesz nie ten konkretny produkt, ale "podobny"... Zmęczony tematem zamykam dyskusję ze Sprzedawcą. Może i dobre produkty. Może i cena korzystna. Ale zakupy "trwają" 3 tygodnie i po prostu... szkoda czasu.... Poszukam innego Supersprzedawcy.
Anna szymankiewicz
Anna szymankiewicz2 lata temu
Absolutnie odradzam!!! Zamówienie (opłacone z góry) łaskawie wysłane po kilku tygodniach i upominaniu się. Po czym okazuje się, że z trzech zamówionych produktów wysłano tylko dwa... Niby sklep przyznaje się do błędu i obiecuje wysłać brakujący produkt, ale oczywiście tego nie robi. Kontakt zerowy - telefonu nikt nie odbiera, na maile brak odpowiedzi. Po ponad miesiącu nie mam ani produktu ani pieniędzy. Dziś już straciłam cierpliwość i wysyłam pozew, w tym do wiadomości UOKiK i Rzecznika Konsumentów.
Jarek Szymczak
Jarek Szymczak2 lata temu
Sprzedaż w necie: ŻENADA!!! Przyjmują zamówienia na towar, którego nie mogą zrealizować (choć teoretycznie mają na stanie, ale później się nagle kończy), nie odbierają telefonu, nie odpowiadają na wiadomości (na ich stronie). Jeden z najgorszych sklepów w którym chciałem coś kupić. NIE POLECAM.
Pawel Biedronski
Pawel Biedronski2 lata temu
Sklep popełnił pomyłkę w realizacji zamówienia, wysłał inny produkt, który nie jest nam potrzebny. Początkowo odmówiono jego wymiany, jedynie rabat 50%. Ale po co mi rabat na produkt którego ja nie potrzebuję? Dopiero po dłuższej wymianie korespondencji finalnie doszliśmy do porozumienia i sklep zwróci całość należności.
Justyna Piłat
Justyna Piłat2 lata temu
Nie dość, że musialam zapłacić za wysyłkę A miałam mieć darmową dostawę to jeszcze sklep wysłał mi niekompletne zamówienie. Brakowalo kilku produktow o czym nie zostalam poinformowana tylko sama sie musialam upomniec. Bardzo slaby poziom komunikacji i nieprofesjonalizm. Nie polecam i odradzam tego sprzedawcę.
WellsTV
WellsTV2 lata temu
Mieli dać rekompensatę to naobiecywali żeby ludzie negatywów nie wystawiali, a teraz zlewają tych co dokonali zakupu po okazyjnej cenie przez ich błąd. Pluje na takie sklepy co plują aż tak na klienta.
Zalecane lokalizacje