/Greater Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

ul, Głogowska 132/140, 60-243 Poznań, Polska

Bank Pekao
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9VQR+7G Poznań, Polska
+48 61 849 89 08
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Coast to Coast Magnum
Coast to Coast Magnum2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam tego banku, a już tej placówki w szczególności. Ogółem jest to jakaś parodia i zaprzeczenie idei banku.
Oto kilka cech charakteryzujących ową placowkę.

1. W banku nigdy nie ma pieniędzy. Jako przedsiębiorca czekasz na przelew zagraniczny, a gdy się on pojawi dowiadujesz się w banku, że nie możesz podjąć środków. Pani w kasie ma pieniądze, ale bezczelnie odmawia wypłaty MOICH WŁASNYCH CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY zasłaniając się jakimiś wewnętrznymi ustaleniami o limitach i tym, że musi zachować środki dla potencjalnych innych klientów. Powinni zaznaczać, że zajmują się obsługą tranakcji typu zapłata za kubek kawy, bo kwoty rzędu 1.500 EUR to już dla nich abstrackja i nieosiągalne środki.

2. Bankomat najcześciej jest w godzinach poza działaniem banku nieczynny. Wyświetla się komunikat o braku możliwości wpłat i wypłat. W weekendy nagminna sytuacja.

3. Prawie każda sprawa przerasta obsługę. Mają bardzo rozbudowaną papierologię ale nic nie potrafią załatwić. Wpłacając środki w walucie dociekam o kwotę prowizji. Konkretna sprawa- konkretna kwota. Pani odpowiada, że to zależy od wielu czynników. Więc proszę ją o przekalkulowanie, a ona odpowiada beztrosko, że nie wie i nie umie tego sprawdzić. Jak klient ma to wiedzieć, skoro pracownicy banku nie wiedzą jakie naliczą się opłaty? Pracownicy, w większości zaawansowani wiekiem, zachowują się jak roboty, które są zaprogramowane tylko na wciskanie guzików. Każy abstrakcyjny problem poza klikaniem w systemie przerasta ich kompetencje.

4. W oddziale najczęściej jest nieludzka kolejka. Trudno się dziwić skoro Pekao w ostatnich latach zlikwidowało większość oddziałów. Przykładowo przy ul. Głogowskiej w Poznaniu z 3 oddziałów został tylko ten jeden.

Podsunowując, całe Pekao jest wyjątkowo skostniałym i przestarzałym bankiem. Jako wieloletni klient mogę jednoznacznie ocenić, że od przejęcia banku przez polskie państwo od zagranicznego inwestora jest tylko gorzej i bank po prostu się zwija. Zero inwestycji, likwidacja placówek. Powyższy oddział skupia jak w soczewce wszelkie problemy Pekao. Nie polecam.
Jarosław Moczyński
Jarosław Moczyński2 lata temu
Chciałem wziąć kredyt gotówkowy i mi tu mówili o procentach że nisko i fajnie i wyszło mi że 15% nadpłacam więc zadowolony a na samym końcu się okazało że umowa zamiast na 65m jest na 120 i zapłata sporo ponad pożyczkę a kobieta mi że 20% jaja nie z tej ziemi! Gorzej niż chwilówki! Odradzam
Lucyna Szymkowicz
Lucyna Szymkowicz2 lata temu
Ten bank to dobre miejsce, by zapłacić rachunek za en.elektryczną (BEZ PROWIZJI!) - bank ma zawartą umowę z firmą ENEA.
Konrad Kuczyński
Konrad Kuczyński2 lata temu
Gorąco nie polecam tego oddziału.
2 razy ten sam problem - zamykaliśmy z narzeczoną konto w oddziale w odstępie kilku miesięcy i w obu przypadkach po kilku miesiącach okazało się że konto zamknięte nie zostało. dodatkowo bank naliczył opłaty za prowadzenie konta.
Za każdym razem obsługiwał nas Pan Jerzy.
Natalia Jakubiak
Natalia Jakubiak2 lata temu
Żenujący poziom obsługi klienta, Pani w lokach na głowie nie nadaje się do pracy z ludźmi. Współczuję panstwu siedzacym na kasie ( przestarzały sprzęt, wieszające się systemy i druki jak w prl)i tym którzy muszą czekać w godzinnej kolejce do kasy.
Piotr
Piotr2 lata temu
Korzystanie z bankomatu/wplatomatu poza godzinami otwarcia oddziału jest niemożliwe, jeśli nie posiada się przy sobie plastikowej karty. Po co w związku z tym BLIK lub Google Pay?
Tomek EF
Tomek EF2 lata temu
Ciężko chyba byłoby znaleźć gorszy bank, ale kto wie...
Paulina Perzyńska
Paulina Perzyńska2 lata temu
Miałam nieprzyjemność być w tym oddziale aż 2 razy. Za pierwszym razem odsługiwał mnie Pan, który niestety nie potrafił mi pomóc z moim problemem, ale anulował wniosek i samo się naprawiło bo za drugim razem przeszło. Czyli problem z systemem. Za drugim razem trafiłam na najgorszą konsultantkę w historii konsultantek. Nie dosyć że była niekompetentna to jeszcze nieuprzejma. Zupełnie nie była zaznajomiona z podstawowym produktem jakim jest konto osobiste. Ja ją musiałam przekonywać, że coś działa tak a nie inaczej. Nie potrafiła nam pomóc z naszym problemem tylko jeszcze go pogorszyła. Ostatecznie trzeba było załatwiać sprawę przez infolinię.
Konto już na szczęście zamknięte.
Nie polecam ani tego oddziału ani ogólnie banku, bo miałam z nim mnóstwo problemów. Miałam konta w prawie wszystkich bankach w Polsce i ten wypada najgorzej.
Zalecane lokalizacje