/Greater Poland Voivodeship/Bank

Alior Bank - Oddział

Polna 14, 62-821 Kalisz, Polska

Alior Bank - Oddział
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
Q33G+GJ Kalisz, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Justyna Justyna
Justyna Justyna2 lata temu
Bank godny polecenia.Bardzo mila i szybka obsluga klienta.Wysoka kultura osobista pracowników ,a szczególnie polecam Pania Milene Marciniak za bardzo dobre podejscie do klienta.
Jest po prostu SUPER polecam
Sabina Balcerzak
Sabina Balcerzak2 lata temu
Niestety po remoncie masakra jakaś zawsze są kolejki i czas oczekiwania na obsługę bardzo długi czas chyba zmienić bank
Mateusz Borowiec
Mateusz Borowiec2 lata temu
Slandaliczna obsługa. Przerwa w kasie trwająca 15 minut, trwa już 45. Kolejka ludzi czekających przed pustymi stanowiskami. Gorzej niż na poczcie.
Dariusz Różański
Dariusz Różański2 lata temu
Nie bierzecie kredytu hipotecznego. Problemy z wypłatą transz. Robią strasznie pod górkę. Analityk zatrzymał się na roku 2018 i takie bierze też ceny. Najpierw zapłać z własnej kieszeni a my Ci później przelejemy transze taka u nich zasada. Brak kontaktu, nie odbierają telefonów. OSTRZEGAM PRZED TYM Bankiem
Damian Torzecki
Damian Torzecki2 lata temu
piekny nowoczesny bank obsluga mloda piekna , niestety predkosc obslugi ... tylko 1 kasa do wyplat gotowki dlatego daje 1 gwiazdke godzina to minimum jakie spedzisz czekajac
Dorcia.S Sośnicka
Dorcia.S Sośnicka2 lata temu
Obsługa MASAKRA!!! Do wpłat gotówkowych tylko jedna kasa. Często jest tak że czekam 1,5 godziny w kolejce. Brak profesjonalizmu, wszyscy chodzą jak Święte Krowy. Tragedia
Joanna G
Joanna G2 lata temu
Masakra! Brak profesjonalizmu. Niemiła, nieuprzejma obsługa!!!!! Panie traktują klientów jak gorszy element! Dyrektor - ostatni cham! Personel również. Z daleka od tego miejsca w Kaliszu!!!! Placówka przy ul. 3-go Maja - rewelacja! Miła, profesjonalna obsługa. Można? Można. Niech Ci z Polne się uczą!!!!!
Radosław Cemeszp
Radosław Cemeszp2 lata temu
Po remoncie jest fatalnie. Jedno stanowisko kasowe, wszyscy klienci słyszą o czym się rozmawia z kasjerka lub bankierem. Zero dyskrecji. Jeśli taka jest polityka banku, to ja dziękuję.
Zalecane lokalizacje