/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Plac Kazimierza Wielkiego 3A, 33-100 Tarnów, Polska

Bank Pekao
Bank
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2X6P+QR Tarnów, Polska
+48 14 631 81 05
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jacek Satko
Jacek Satko2 lata temu
Zawsze spotykałem się z życzliwością pracowników tego Oddziału Banku i pomocą w rozwiązywaniu spraw z którymi bądź przechodziłem bądź komunikowałem się telefonicznie. Do tego obsługującym mnie pracownikom towarzyszył uśmiech, który obecnie jest w relacjach międzyludzkich czymś rzadkim, a przez to załatwienie sprawy odbywało się w życzliwej, by nie powiedzieć ciepłej atmosferze.
Dziękuję
Jakub Lisowski (Jliswoskyy)
Jakub Lisowski (Jliswoskyy)2 lata temu
Zero kontaktu telefonicznego, pracownicy nie mają pojęcia o ofercie kredytowej banku.
Teranna
Teranna2 lata temu
Najgorsza organizacja pracy spośród kilku odwiedzonych przeze mnie placówek. Około 20 osób zmuszonych jest stać na zewnąrz w zimnie 2 godziny lub więcej zanim uda się wejść do środka. Nie można umówić się na spotkanie gdyż nie odbierają telefonów, próbowałam kilka dni. Pracuje dwóch konsultantów, czynne są dwie kasy, obsługa jednego klienta trwa co najmniej pół godz. W dodatku na moim rachunku zamkniętym prawie 10 lat temu pojawiło się nagle zadłużenie którego źródła bank nie umiał wytłumaczyć ! Nie polecam.
Halina jucha
Halina jucha2 lata temu
Od momentu zmiany właściciela banku -zlikwidowano oddziały ,zmniejszono ilość bankomatów. W mojej okolicy jest jeden ,aktualnie nieczynny. Telefony również nie są odbierane .Po gotówkę trzeba jechać do centrum. ale nie ma pewności że bankomat czynny,, a do kas są małe kolejki.
Czy jest to działanie celowe banku by zrezygnować z jego usług? myślę że tak.
Robert Janczura
Robert Janczura2 lata temu
Ci ludzie nie wiedzą w jaki sposób prowadzić biznes , albo tak głęboko mają to ......., że nie zależy im na klientach. Tragedia ...jak można im powierzyć swoje Oszczędności??????!!!!! Próbuję się dodzwonić do nich od dwóch dni niestety nikt nie podnosi słuchawki. Może im prąd wyłączyli.....
Zbigniew Szostak
Zbigniew Szostak2 lata temu
nie można się dodzwonić próbuje 10 raz i nic nie stać ich na centrale aby przełączyć na inny dział niż automatyczna sekretarka która za każdym razem informuje że nie można się połączyć bo doradca zajęty. uciekam z tąd jak najszybciej
Marta Wolak
Marta Wolak2 lata temu
Tragedia. Najwolniejsza i najbardziej nieudolna obsługa. Pogawędki, przerwy po każdym kliencie...a kilometrowa kolejka przed bankiem stoi.
Karolina Huczko
Karolina Huczko2 lata temu
Profesjonalne podejście do klienta w pełni rekompensuje długie kolejki. Sprawa załatwiona sprawnie i bezproblemowo!
Zalecane lokalizacje