/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Osiedle Kolorowe 10, 31-939 Kraków, Polska

Bank Pekao
Bank
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32FH+6G Kraków, Polska
+48 12 688 51 06
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dominik Nieciag
Dominik Nieciag2 lata temu
Bardzo miła i sprawna obsługa czytając komentarze przed wizytą byłem przerażony. Za to wizytą zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie.
Marek Sternal
Marek Sternal2 lata temu
Prostej sprawy nie da się załatwic w innej palcówce tego banku jakoś problemów żadnych nie było
Katarzyna Joniec
Katarzyna Joniec2 lata temu
Po ostatniej wizycie w tej placówce planuję zmianę banku. Ponad godzina czekania, żeby dowiedzieć się, że z moją sprawą powinnam zwrócić się doradcy - naiwnie zakładałam, że w okienku "obsługa rachunków bankowych" można załatwić cokolwiek poza wpłatą/wypłatą. Obsługa klienta jest na niskim poziomie - zero zainteresowania osobami czekającymi w kolejce naprawdę długo - w czasach covidu powinno chyba wszystkim zależeć, żeby klient spędzał jak najmniej czasu na terenie placówki? Błąd. Dwie panie realizują zadania kasy, a pozostałe dwie (doradcy) w żaden sposób nie reagują na rosnącą kolejkę, zajmując się wszystkim innym tylko nie klientami. Od paru lat zastanawiałam się nad zmianą banku - po tej wizycie nie mam już żadnych wątpliwości.
Anna Kuzma
Anna Kuzma2 lata temu
Czynne tylko jedno okienko do obsługi i jedno do kasy! Czekania na minimum godzinę. Krzesła ustawione na 2 metry od stanowiska, pomimo maseczek i pleksy, która jest umiejscowiona pomiędzy klientem a pracownikiem. Trzeba na głos podawać dane poufne, gdzie ochrona danych osobowych??
EM eM
EM eM2 lata temu
Według mnie ta filia banku ratuje jego reputację. Tu wszystko można załatwić od ręki, a to co nie jasne jest dokładnie wytłumaczone. Uprzejma obsługa dbająca o wieloletniego klienta, a to obecnie nie często się zdarza. Po prostu pełen profesjonalizm i kultura obsługi klienta. Tak trzymać!
Cezary Kowalski
Cezary Kowalski2 lata temu
Faktycznie otoczenie nie zachęca do wizyty ale to akurat nie wina banku tylko urzędników z ZBK, do którego należy pawilon, bo cały jest w opłakanym stanie. Pewnie żal miastu pieniędzy.
Bank wewnątrz ostatnio przeszedł remont i trochę odsztywnili wystrój, który wcześniej nieco przytłaczał. Teraz jest bardziej otwarcie i przyjaźnie. Niestety jak na mój gust pracownicy zdecydowanie za mało się uśmiechają. A szkoda, bo są mili i profesjonalni i jedynie tego uśmiechu brakuje aby uprzyjemnić wizytę w banku :)
Nieco irytujące tez jest to, że bardzo rzadko otwarta jest więcej niż jedna kasa, więc trzeba długo w kolejkach czekać. Zwłaszcza w sezonie płacenia rachunków.
Patrycja Krawczyk
Patrycja Krawczyk2 lata temu
W dniu dzisiejszym oczekiwanie na obsługę trwało ponad godzinę.. Czynna jedna kasa a obok siedzące Panie z tabliczkami. I mało kompetentna pracownica która w ogóle nie wiedziała jak się zająć sprawa i konsultowała z koleżankami dobre 20min. Nie polecam tej placówki.
R F
R F2 lata temu
Po 40 min czekania do kasy informacja że Pani idzie sobie na przerwe, pytam czy ktoś jest wstanie mnie obsłużyć pada odpowiedz nie, żenada 4 kobiety w banku a kasa zamknieta bo tylko jedna Pani dzis na kasie.... Szkoda gadać.
Zalecane lokalizacje