/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Santander Bank Polska S.A.

Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska

Santander Bank Polska S.A.
Bank
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2XMC+F5 Kraków, Polska
+48 71 19 999
santander.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Paweł Brzoza
Paweł Brzoza2 lata temu
Nie polecam tego banku! Z powodu losowego rozłączenia połączenia z pracownikiem banku już początku rozmowy, mój wniosek został został odrzucony, bo Pani nie raczyła oddzwonić. Natomiast, gdy ja próbowałem oddzwonić po rozłączeniu za każdym razem sygnał był zajęty...
Wopat Wopat
Wopat Wopat2 lata temu
Byłem świadkiem skandalicznego zachowania obsługi banku. Obsługa szantażowała klientów, że jesli nie założą masek na twarz, to nie zostaną obsłużeni. Obsługa nawet wezwała ochronę, co biorąc pod uwagę stan prawny jest nie do przyjęcia. Santander to najgorszy bank pod względem obsługi klienta. W innej plavówce byłem świadkiem, jak obsługa zwracała starszej kobiecie uwagę, że stoi za blisko. Santander traktuje klientów bez szacunku i bez poszanowania prawa. Zamknąłem konto w tym banku i nigdy nie dam na sobie zarobić tym banksterom.
Jerzy
Jerzy2 lata temu
Potrafią bez zawiadomienia naliczyć jakieś groszowe opłaty i później nękać. Infolinia zachowuje się bardzo nieprofesjonalnie. Na ogół bardzo podejrzana organizacja.
Gabriela Wasiewicz
Gabriela Wasiewicz2 lata temu
Jestem pod dużym wrażeniem profesjonalizmu i niespotykanie miłej obsługi. Pani Mirela jest wysoce kompetentną i sympatyczną osobą. Właściwa osoba na właściwym miejscu.
Mariusz Bielawski
Mariusz Bielawski2 lata temu
Tyle lat tam chodzę i co ,słabo pracownicy w trosce o moje pieniądze odmówili wypłaty .ja odmówiłem opuszczenia banku. Kierownik oddziału przypominający popularnego policjanta z lat 80.traktuje mnie nadopiekuńczo ,ale brak mu wiedzy co do systemu bankowego .pracownik kasowy tak skrupulatnie dba o pieniądze klijenta że konsultuje z prawnikiem, działem obsługi i jeszcze z kimś .wypłatę ,po ok.60 minutach przy okienku dostaje to po co przyszedłem ,moim zdaniem jest to nadinterpretacja warunków umowy .
Jak masz wybrać bank to inny nie polecam tego oddziału.
Wojciech Staniek
Wojciech Staniek2 lata temu
Bardzo nie polecam!!! 4 okienka, 3 czynne- z czego 1 do wypłat, gdzie informuje się petentów o otworzeniu rachunku, lokatach—->>nie ma „okna” STRICTE do wypłat…. :-(
Wojciech F
Wojciech F2 lata temu
Super bank i bardzo uprzejma obsługa z troską o dobro klienta! polecam !!!
Beata Kalinowska
Beata Kalinowska2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa a pani Anetka to istny anioł :) pomogła mi od początku do końca założyć konto i aplikacje.
Zalecane lokalizacje