/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Josepha Conrada 63, 31-357 Kraków, Polska

Bank Pekao
Bank
2.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3VPW+W7 Kraków, Polska
+48 12 618 66 22
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek
Marek2 lata temu
Uwaga, rok 2022 - macie "w pełni funkcjonalny" rachunek internetowy i nie da się sprawdzić choćby oprocentowania na koncie, hmm dzwonicie na infolinię: nie wiedzą - trzeba zadzwonić do oddziału banku.
Oddział nie odbiera telefonu: szach - mat.
Albo chcecie wpłacić im pieniądze lecz wpłatomat nie działa, może za 3 dni: nadal nie działa. Może za tydzień: wpłatomat zgłasza że jest nie w pełni funkcjonalny ale można wypłacić....
Mogą śmiało konkurować z Pocztą.
Monika Lin
Monika Lin2 lata temu
Najlepszy bank z jakim miałem przyjemność współpracować. Pracujące tam Panie na najwyższym poziomie. Szczególne podziękowania
dla Pani Marty D. Serdecznie polecam!
Karolina Bubak
Karolina Bubak2 lata temu
Kolejki do kas jak za "komuny", powolna obsługa klienta wychodząca z założenia "ja mam czas". Jako klient zaczynam myśleć o zmianie banku.
Marek Olechowski
Marek Olechowski2 lata temu
Tragedia .Jak można tak wolno obsługiwać klienta, wpuszczać poza kolejnością tzw. lepszych klientów i zwracać uwagę klientowi, że jest zdenerwowany. Obsługa przypomina czasy radosnej twórczości ze zbędną ilością papierów i czasem obsługi. Kasa powinna przyjmować i wydawać pieniądze jak w innych bankach a nie załatwiać inne transakcje, podczas gdy inne stanowiska są wolne.
Iza Bela
Iza Bela2 lata temu
Nie polecam !
Najgorszy bank w Polsce, likwidują placówki, a bankomaty cały czas mają jakieś awarie.
Zamknęli placówki w Krakowie przy ulicy Zielińskiej, Wrocławskiej, a najgorsze jest to że nawet nie zostawili bankomatów.
Bankomaty wiecznie nie działają, obsługa klienta przez telefon czy w placówkach co raz gorzsza.
Tomasz Leśniakiewicz
Tomasz Leśniakiewicz2 lata temu
Jak ide do banku coś załatwić to liczę na to że to załatwię jednak nie w tym przypadku. Nie dość ze czekalem blisko poł godziny żeby wejść do tego banku ( tego sie bardzo nie czepiam, takie mamy czasy ) to już po wejściu - w środku może przebywać czworo klientów. Ja byłem czwarty jednak na dwóch wolnych stanowiskach panie były tak czymś zajęte i skutecznie unikały kontaktu wzrokowego, nie kwapiac sie do obsługi, dwie albo trzy inne panie biegaly tam i z powrotem..ok, każdy ma jakąś swoja funkcje..udało się jestem przed Panią która mogła mi pomóc alw ewidentnie nie chciala tego zrobić! Zbyła mnie dzwonieniem na infolinie (chciałem nadać nowy pin do karty - w mobilnej aplikacji byla informacja że moge to zrobić w banku ) miałem ze sobą tę karte i dowód już przyszykowany ale Pani zapewniala że na infolini dostane pin od ręki. Ok wyszedłem, udalo się dodzwonic na onfolinie a tam mila Pani dziwi sie ze w placówce nie chciano mi tego zrobić i znów zostałem zbyty zeby zalogować sie do witryny banku na komputerze, przejscie do starej wersji i zlożenie dyspozycji...no paranoja, spychologia i traktowanie swoich klientów w olewczy sposób szczególnie w tym oddziale banku.
Bassride Wojtek
Bassride Wojtek2 lata temu
Tragedia, jak na poczcie w jej najgorszych czasach. Połowa okienek nieczynna, wpłatomat nie działa, pomimo to pobierane są prowizje za wpłaty w okienku. Nigdy nie byłem w gorszym banku i oddziale
Kinga Bąk
Kinga Bąk2 lata temu
Profesjonalna i miła obsługa Pani Anny Wójcik, sprawa zalatwiona b. szybko - Polecam :)
Zalecane lokalizacje