/Łódzkie Voivodship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Zakładowa 50, 92-402 Łódź, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
PHR7+P9 Łódź, Polska
+48 42 670 59 22
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zombi games
Zombi games2 lata temu
Nie jestem klientką Bankowości Osobistej. Nie należy mi się
1. Osobisty doradca,
2. Prywatność i komfort rozmowy w pokoju doradcy,
3. Muszę tracić czas w kolejce... itd
Współczuję Panu z Bankowości Osobistej, że nie dostał tego co mu się należało.

Większość spraw załatwiam w iko i ipko. Wizyta w oddziale to ostateczność. Najważniejsze, że za każdym razem sprawa załatwiona.

Ja jestem zadowolona z obsługi.
Bartosz Gąsiorowski
Bartosz Gąsiorowski2 lata temu
Jestem wieloletnim klientem PKO BP a od paru lat posiadam również usługę Bankowości Osobistej. Zgodnie z informacjami na stronie internetowej banku odnośnie ww. usług powinienem otrzymać m.in.:
1. Osobistego doradcę,
2. Nie tracić czasu w kolejce,
3. Prywatność i komfort rozmowy w pokoju doradcy.
Niestety obsługa w tym oddziale w godzinach popołudniowych w dniu 21.06.2022 była skandaliczna i nie otrzymałem ani jednego z powyższych punktów. Pan odpowiedzialny za obsługę klientów Bankowości Osobistej był wręcz zdziwiony, że chcę załatwić u niego jakąś sprawę i rozmawiając w międzyczasie przez telefon dopytywał się, czy kolejka do zwykłej kasy jest taka długa, że nie mogę sobie poczekać. Na stwierdzenie, że owszem, kolejka jest długa (bo w tym oddziale zwykle kolejki do kas są bardzo długie) otrzymałem propozycję, że zostanę obsłużony jako kolejny klient w kasie pierwszej. Najwyraźniej Pan był bardzo zajęty rozmową telefoniczną, albo myślał o kończącym się ciężkim dniu pracy. Pani, która miała mnie obsłużyć zgodnie z wdzięczną propozycją Doradcy Bankowości Osobistej, najprawdopodobniej nawet nie wiedziała, że miała mnie obsłużyć, bo nie zostałem poproszony do kasy jako następny klient i musiałem się o to upomnieć. Jako wieloletni klient banku jestem bardzo rozczarowany poziomem kultury i obsługi klienta w tym oddziale.
Szymon
Szymon2 lata temu
Oddział wyposażony we wpłatomat. Niestety na pięć wizyt, trzy razy był nieczynny. Bardzo słaby serwis :(
Ewa Żurawska
Ewa Żurawska2 lata temu
Pragnę najserdeczniej podziękować Panu Dariuszowi Gawronowi za merytoryczną, życzliwą obsługę, a także piękną współpracę z Panią Joanną Grodzką- Saar. Życzę Państwu sukcesów i radości w pracy i z pracy.
Jola Borowska
Jola Borowska2 lata temu
Obsługa super Jestem w tym oddziale co najmniej raz w tygodniu i zawsze czuje się bezpiecznie i profesjonalnie obsłużona Personel pomocny i przemiły Mam konto od ponad 20 lat
Katarzyna Boguszewicz
Katarzyna Boguszewicz2 lata temu
Zero dyskrecji, klienci oczekujący na obsługę słyszą, ile pieniędzy wypłacają klienci przy kasach i w jakiej sprawie przychodzą, bo słychać dosłownie wszystko...
Oprócz tego strata czasu i nerwów, za błędy pracowników obsługa nie umie nawet przeprosić.
Michał Lis
Michał Lis2 lata temu
Pani Joanna Grocka załatwiła naszą sprawę prosto z marszu po telefonicznym umówieniu wizyty z konsultantem.
Napewno będzie nam miło tu wrócić w kolejnej sprawie.
Każda minuta tego dnia była dla nas ważna .
Dziękujemy pani bardzo:)
Małgoś
Małgoś2 lata temu
Ten oddział to jakaś tragedia ,czas oczekiwania na załatwienie jakiejkolwiek sprawy to minimum godzina,dwa z czterech pracujących okienek z czego ludzie biorą kredyty i strasznie długo załatwiają wtedy sprawę.Klienci stoją na dworze,nikt nie reaguje,nikt nie dochodzi aby przyspieszyć obsługę.Tragedia odradzam ,w każdym innym oddziale pracownicy dbają o klientów i robią wszystko aby usprawnić poziom obsługi.Odradzam!!!!
Zalecane lokalizacje