/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Rynek 1, 50-106 Wrocław, Polska

Bank Pekao
Bank
2.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
426J+97 Wrocław, Polska
+48 71 371 60 10
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marzena Struś
Marzena Struś2 lata temu
Najgorszy bank w Polsce. Obsługa klientów to dno - swoje odczekasz, Panie odszczekna coś przy okienku, na złożona dyspozycję o wysyłkę zaświadczeń wytłumaczą się, że taka nie wpłynęła i umywają ręce od niewykonanej roboty. Omijać ten bank szerokim łukiem - nie spotkałam jeszcze kompetetnego pracownika!
Toma Toma
Toma Toma2 lata temu
Beznadziejna organizacja pracy. Kilka okienek, a tylko jedno obsługuje transakcje kasowe, więc czasami trzeba długo czekać, szczególnie jak Pan kasjer zajmie się zakładaniem konta klientowi, a nie obsługą kasową. Bardzo głupie i nie przemyślane rozwiązanie. Często pełny i nieczynny wpłatomat i bankomat. Bywam tam tylko jak nie mam innego wyjścia. Za dużo razy sie zawiodłem i na czekałem. Oczywiście bank nie odpowie na opinie bo ma w...klienta, ważne, aby na nim kasę trzepać.
Paweł Strzelczyk
Paweł Strzelczyk2 lata temu
Obsługa zainteresowana jedynie, gdy można zarobić na kliencie prowizję - jak pytałem o leasing to wszystko było super. Jak przyszedłem ze "zwykłą" sprawą to zawsze zostałem odesłany a to do aplikacji, a to na infolinię. Wszystkimi odradzam tę placówkę, bo sam w pracy obsługuje klientów i tu panują fatalne standardy obsługi - klientów się dzieli na lepszych i gorszych.
Robert Ziobrowski
Robert Ziobrowski2 lata temu
Zmienił się w środku wystrój, natomiast w kwestii obsługi nadal dobre czasy komuny tu panują. Godzina 11:00 i odnośnie kredytów jedna ekspedientka na obsłudze. Czas oczekiwania, żeby zostać obsłużony ponad godzinę. To jest kpina.
Marek Fulda
Marek Fulda2 lata temu
Moja ocena nie dotyczy całego banku, a jedynie konkretnej placówki. Niestety niedawny remont placówki spowodował jedynie, że przestała wyglądać jak z początku lat 90 ubiegłego wieku. Prócz remontu przydałaby się jeszcze ogromna praca z pracownikami, którzy mentalnie utkwili chyba we wspomnianym okresie. Szkolenia z obsługi kilenta (w tej placówce chyba funkcjonuje jeszcze zwrot "petent") to w przypadku tej placówki priorytet. Kierownictwo banku musi zdać sobie sprawę, że jego pracownicy są wizytówką banku. Poza pewnymi wyjątkami pracownicy tej placówki są aroganccy, z lekceażącym podejściem do klienta, bywa że wręcz chamscy, czasem sprawiają wrażenie jakby brakowało im odpowiednich kompetencji. W trakcie ostatniej wizyty musiałem upominać pracownika tej placówki, że podejście i ton jest niewłaściwy oraz ją uspokajać ( jakaś niedorzeczność! już dawno nie czułem się tak zażenowany sytuacją). Nie mam wiedzy jak wygląda obsługa w innych placówkach tego banku, jednak ten oddział na chwilę obecna odradzam.
KEROGERG
KEROGERG2 lata temu
Obsługa klienta leży i kwiczy. Wszystko pod górkę. Rozumiem że czasem może być jakiś problem (a jest zawsze od 10lat) ale możne chociaż nadrobić miną, uśmiechem. Marzę żeby już móc tam zamknąć rachunek.
Sławomir Rokosz
Sławomir Rokosz2 lata temu
Edycja opinii. Po 2 latach od mojej ostatniej wizyty wiele się zmieniło. I to zmiany na plus. Nowy wystrój, zmiana podejścia pracowników do klienta. Załatwiając sprawę nie czułem się jak wróg nr 1, ale jak normalny klient. Zmieniam również ocenę, ale 5 dać nie mogę, mając w pamięci poprzednie potraktowanie. 4/5 jest uczciwą oceną.
Microsqasd
Microsqasd2 lata temu
Jak najbardziej polecam, jedyna placówka, która mnie przyjęła i nie widziała problemu, w drugiej placówce po drugiej stronie rynku zostałem odesłany "BO BRAK PERSONELU I NIKT SIE NIE ZNA". Także jak najbardziej na plus, Pani Renata pomogła rozwiązać mój problem z kredytem studenckim i wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Polecam tą placówkę!
Zalecane lokalizacje