/Masovian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Powstańców Śląskich 45, 01-355 Warszawa, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6WH7+XQ Warszawa, Polska
+48 22 532 23 80
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ex3v
Ex3v2 lata temu
Pierwsza i ostatnia wizyta w tym oddziale.

Godzina 17:00, kilka osób w kolejce. Pani w wieku przedemerytalnym i krótkich blond włosach z pogardą wychyla się zza swojego stanowiska i wykrzykuje w kierunku oczekujących
- proszę tę panią z dzieckiem. No szybko, z tym cichym. No niechże się panie szybko ruszają, ja jeszcze na przerwie nie byłam a sikać mi się chce.

Owa pani miała niestety także zły wpływ na resztę załogi. Stanowisko obok pewien młody doradca w bardzo uprzejmy i fachowy sposób pomagał dobrać klientowi ubezpieczenie pojazdu. Z racji podeszłego wieku petenta, czas obsługi przedłużał się, ale doradca zachowywał się naprawę wzorowo i cierpliwie. Jego starania w pewnie momencie zgasiła nasza bohaterka, przekazując donośnym głosem „przypominam ci, że niedługo zostajemy sami, dlatego też uwzględnij to w tempie swojej pracy”.

Nie dane mi było żyć w czasach poprzedniego ustroju, ale obejrzałem dziś jego namiastkę :)
Aż przykro się robi. Oddział lekko nadszarpnięty zębem czasu mógłby wypadać w oczach klientów znaczenie lepiej, dzięki pracownikom. Niestety starania młodszej i profesjonalnie wyszkolonej kadry niweczy pani, która nie powinna pracować na takim stanowisku.

Pozdrawiam. Maciej, nowy klient.
Izabela Nasrullah
Izabela Nasrullah2 lata temu
Najgorszy oddział w jakim byłam w życiu. Mentalność pracowników w stylu,że to klienci powinni być wdzięczni że w ogóle zostaną obsłużeni. Udałam się aby zaktualizowac dowód tożsamości,zwiększyć limit kredytowy w karcie oraz zamówić nowe karty z nowymi danymi. Niestety szybko okazało się że doradczyni nie ma pojęcia jak wykonać takie dyspozycje. Po godzinie dopytywania wszystkich w oddziale jak ma to zrobić,konsultacji z infolinią, w niezwykle arogancki sposób zostało mi powiedziane ,że absolutnie nie mam zdolności do zwiększenia limitu oraz że muszę zastrzec karty,aby zamówić nowe. Po mojej odpowiedzi,że w dniu wczorajszym zaproponowano mi zwiększenie owego limitu o 100% przy czym zadawane mi były takie same pytania ,usłyszałam, że ona nie wie jak jest na infolinii,najlepiej żebym sama sobie zwiększyła w aplikacji. Pełna oburzenia,zadzwoniłam na infolinię. Efekt:Limit został mi zwiększony,karty zamówione w ciągu 5 minut. Podsumowując poziom wiedzy doradców z tego oddziału jest żałosny,a raczej go po prostu nie ma-DNO.
Pawel Crovski
Pawel Crovski2 lata temu
Dziś byłem w oddziale bardzo niemiła obsługa Pani blond za uszy pierwsze stanowisko źle traktuje klientów, zwłaszcza Ukraińców
, wieczne kolejki nie można się dodzwonić nie wypłacono mi euro no byłem o 10 klient platinum. A wypłaty 10.30 a nie można tego się dowiedzieć bo krzyczą gdy chce się podejść.
Ogólnie trzymać się z daleka było to moje 2 podejście do wypłaty euro bezowocne.
Zmarnowany czas 1.5h😐🙁😔
Teresa Szymańska
Teresa Szymańska2 lata temu
Będąc przejazdem w Warszawie skorzystałam z usług banku. Zostałam miłe zaskoczona profesjonalną obsługą. Panie rozwiązały sprawnie mój temat. Przejawiły dużo empatii mimo wyraźnego zmęczenia pracą. Podziwiam wyrozumiałość pracowników wobec niestety mało wyrozumiałych klientów.
Dziękuję i życzę dużo zdrówka personelowi obsługującemu.
Katarzyna Kuczkowska
Katarzyna Kuczkowska2 lata temu
Daję pięć gwiazdek, ponieważ jestem bardzo zadowolona. W oddziale zawsze są miłe i kompetentne panie, które służą pomocą. Na szczególną pochwałę zasłużyła Pani Iwona Brodowicz, która bardziej przejmuje się moimi finansami, niż ja sama. ;) Z wytrwałością przechodzi przez wszystkie tajniki komputeryzacji, aby tylko pomóc klientowi. Bardzo dziękuję Pani Iwono. :)
Agnieszka Szymczak
Agnieszka Szymczak2 lata temu
W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować pracownicy banku, Pani Iwonie Brodowicz. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak kompetentną, przemiłą, serdeczną i uczynną osobą. Aż dziw bierze, że jeszcze są tacy ludzie. Pani Iwona pomaga zawsze, nawet jeśli sprawa o którą pytam wykracza poza jej zadania. To nie jest zwykły opiekun klienta, to osoba, na którą zawsze można liczyć. Pozdrawiam
Barbara Ambroziak
Barbara Ambroziak2 lata temu
Bardzo dziękuję za miłą obsługę Pani Bożenka Polińska wykazała wobec mojej osoby duże zainteresowanie i pełen profesjonalizm.
Polecam
Marzenna Ryman
Marzenna Ryman2 lata temu
Bardzo dziękuje Pani Bożenie Polińskiej za wszelka pomoc w sprawach bankowych po śmierci mojego Taty Zbigniewa Derlacza. Pani Bożena pomogła tez mojej Mamie Helenie Derlacz w założeniu nowego użytkownika, dokonała wielu uaktualnień, które były niezbędne dla przeprowadzania transakcji na iPKO i na aplikacji IKO. Jestem wdzięczna za życzliwe i profesjonalne podejście Pani Bożeny i pozdrawiam serdecznie; usatysfakcjonowana klientka :)
Zalecane lokalizacje