/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CH3C+7P Gdańsk, Polska
+48 58 767 84 72
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jolanta Lis
Jolanta Lis2 lata temu
Cieszę się że mnie "tknęło" aby pojechać do tego oddziału PKO w kwestii załatwienia ważnych spraw. Byłam bardzo mile zaskoczona przyjemną atmosferą oraz niezwykle ludzkim i kreatywnym podejściem do moich problemów pracownika tej placówki, pana Tomasza Nawrockiego. Od początku czułam bardzo pozytywne nastawienie, a problemów do przeskoczenia parę było. Pan Nawrocki w bardzo kreatywny sposób poradził sobie ze wszystkimi aktualnymi przeszkodami, jak również swoim doświadczeniem prawdopodobnie uchronił mnie przed problemami w przyszłości. Przyjechałam tam by załatwić jedną sprawę, a dzięki panu Nawrockiemu udało się załatwić wszystkie inne bardzo ważne, o których nawet nie wiedziałam. Bardzo za to panu Nawrockiemu dziękuję i polecam wszystkim ten wyjątkowy oddział PKO w Gdańsku.
BARTOSZ BARTOSZ
BARTOSZ BARTOSZ2 lata temu
Bardzo uprzejma i przede wszystkim profesjonalna obsługa. Sprawę którą mialem w banku została załatwiona bardzo sprawnie. Zdecydowanie polecam ten bank. Dzięki.
Bartolomeo
Bartolomeo2 lata temu
Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi przez Panią Patrycję S. Kompetentna osoba z wiedzą i dobrym podejściem do klienta. Przyszedłem w sprawie, która nie była realizowana w tej placówce, a mimo wszystko priorytet mojej sprawy czułem dzięki dobremu kontaktowi ze strony opiekuna. Cieszy mnie bardzo, że sprawy papierkowe można załatwić w sposób łatwy dzięki takim ludziom!
Adrian gracjan
Adrian gracjan2 lata temu
Bardzo miła, uprzejma a przede wszystkim profesjonala obsługa . Zdecydowanie polecam załatwianie wszelkich spraw w tym oddziale .
Paulina Rzeszutek
Paulina Rzeszutek2 lata temu
14.01.2021 przyszłam do banku żeby przypomnieć numer klienta, przed zamknięciem oddziału (o 15:50, zamknięcie o 16:00). Sprawa dosłownie na 2 min. Jedna z pań w obsłudze klienta od razu po moim wejściu do oddziału w ciemnych włosach powiedziała do mnie "tylko proszę się pospieszyć, za 10 min zamykamy". Czy to jest poprawna obsługa klienta? Nie dość, że klient czuje się winny, że przychodzi 10 min przed zamknięciem (ze względu na godziny otwarcia punktu w godzinach kiedy większość ludzi pracuje - 9/16), chce też szybko sprawę załatwić - to jeszcze obsługa jawnie na to narzeka i zwraca uwagę, że klient późno przychodzi. Proponuję wydłużyć godziny pracy w tygodniu, albo przestać narzekać do klienta, że przychodzi 10 min. przed zamknięciem.
韩昕彤
韩昕彤2 lata temu
Jako student zagraniczny nie jest to prosta sprawa, aby uzyskać kartę za granicą. Ale na szczęście, z pomocą anglojęzycznej kadry, kilkunastu z nas z powodzeniem uzyskało karty bankowe z polskich banków.
Mariusz Niewiadomski
Mariusz Niewiadomski2 lata temu
Bardzo polecam, w dobie pandemii odbiłem się od dwóch placówek, tutaj wszedłem z ulicy, moją sprawę pomogła mi załatawić Pani Dyrektor placówki, z powodów zdrowotnych były tylko dwie Panie, ruch duży, a wszytsko przebiegało bardzo sprawnie. Reasumując, kilka oddziałów w trójmieście już przerobiłem, o bardzo wątpliwym standardzie obsługi klienta. Ale placówke w olivie mogę polecić z czystym sumieniem, ja będę wracał. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za szybkie załatawienie sprawy!
Paulina MMT
Paulina MMT2 lata temu
Przyszlam dowiedzieć sie o zdolnosc kredytowa hipoteczna, jednak Pani stwierdzila, ze za godzinke konczy prace i moge sie z nia skontaktować w nastepnym tygodniu, bo teraz nie ma czasu. Bardzo niemiła wrecz oburzona, ze musi popracowac. Gdzie wcześniej chyba z 15 miunt rozmawiala z kolezanka o sprawach prywatnych. Nadmieniam, ze nie chcialam brac od razu kredytu tylko dowiedziec sie o zdolnosci kaka posiadam.
Zalecane lokalizacje