/Pomeranian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Gdyni

10 Lutego 30, 81-364 Gdynia, Polska

ING Bank Śląski placówka bankowa w Gdyni
Bank
4.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GG9M+X7 Gdynia, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agusia Agusia
Agusia Agusia2 lata temu
Przemiła obsługa . Pani Małgorzata wyjaśniła mi wszystko w profesjonalny sposób jestem bardzo zadowolona. Polecam. ING Mój Bank!
Aleksandra Gosc
Aleksandra Gosc2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w placówce banku ING przy ulicy 10 Lutego w Gdyni. Od pierwszego momentu jak tylko weszlam spotkala mnie mila, serdeczna wrecz atmosfera.
Pani Edyta, ktora byla moim konsultantem finansowym, odpowiedziala na wszystkie moje pytania i dodala wiele interesujacych wiadomosci, ktore z pewnoscia przydadza mi sie w najblizszym czasie.
Sama opcja prowadzenia bankowosci na telefonie jest bardzo client friendly I pozwala na swobodne korzystanie z wielu opcji ktore umozliwiaja dokonanie transakcji z dowilnego punktu świata.
Rownież dodatkowym akcesoriem jest karta, ktora musze przyznac zostala dostarczona w bardzo szybkim tempie.
Jeszce raz dziekuje za bardzo szybkia I profesjonalna obsluge.
Michał R.
Michał R.2 lata temu
Miły i otwarty personel, dziękuję pani Malgorzacie M. oraz pani Malgorzacie Sz. za szybką pomoc w obliczu komplikacji proceduralnych przy kredycie. Polecam oddział.
Beata ...
Beata ...2 lata temu
Plus za lokalizację 🙃
Minus za obsługę. Miałam wrażenie, że mój wniosek dotyczy zbyt błahej kwoty, żeby Pani w banku zajęła sobie tym głowę. ( Rozmowa przy otwartych drzwiach , gdzie do banku wchodzili inni klienci )
Dodatkowo temp. na dworze 32*, po wejściu do pokoju, gdzie usiadłam z Panią, żeby przedstawić o co chodzi było ciepło, w zaawansowanej ciąży naprawdę ciężko.wytrzymać z maską na ustach i nosie w pomieszczeniu nieklimatyzowanym pytając panią czy mogę delikatnie zsunąć maskę z nosa ( dzieliła nas pleksa ) usłyszałam stanowcze nie, jakbym co najmniej chciała całkowicie maseczkę ściągnąć .
Warto mieć trochę wyrozumiałości 🙂
Udałam się do innego banku, gdzie otrzymałam od razu profesjonalną pomoc, Pani w placówce na Unruga przemiła i baaardzo wyrozumiała, od razu pytając czy nie jest za gorąco , Pani zamknęła drzwi dzięki czemu czułam się swobodnie ( wszystko udało nam się załatwić w 20.minut na miejscu z uśmiechem ) czego niestety nie mogę powiedzieć o placówce w centrum :)
Jakub Hewelt
Jakub Hewelt2 lata temu
Super obsługa klienta jestem bardzo zadowolony
Maria Lemke
Maria Lemke2 lata temu
miła profesjonalna i szybka obsługa bez oczekiwania
Arass Hater
Arass Hater2 lata temu
Placówka jest doskonale zlokalizowana (za rogiem Dworzec Główny PKP i SKM). Na temat obsługi wewnątrz oddziału nie wypowiem się, bo nie miałem przyjemności. Mam swój ulubiony oddział w Sopocie, a i tam bardzo rzadko się pojawiam... Jednak bankomaty/wpłatomaty aż proszą się o wymianę na maszyny nowszej generacji (szczególnie zewnętrzny, który mógłby być dotykowy i działać tak, żeby nie przyprawiać o palpitacje serca, że pieniądze utkną w jego czeluściach). Aby nie wyjść na upierdliwego dodam, że jestem niezmiennie klientem ING Banku Śląskiego od 1998 roku.
Joanna Stachowicz
Joanna Stachowicz2 lata temu
Jestem nowym klientem Banku. Umówione spotkanie rozpoczęło się punktualnie. Podczas wizyty na każde pytanie otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Uzyskałam pomoc przy zakładaniu konta, jak również szkolenie z obsługi aplikacji Banku. Zdecydowanie polecam
Zalecane lokalizacje