/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Garncarska 23, 80-894 Gdańsk, Polska

Bank Pekao
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9J3W+3X Gdańsk, Polska
+48 58 660 27 00
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek Zakrzewski
Marek Zakrzewski2 lata temu
Żenada. Jest godzina 12.35 z 5 stanowisk jedno czynne na innym Pani sobie pije kawkę.
Po drugiej stronie gromadka pracowników uskutecznia sobie najświeższe informacje ze świata polityki. Kolejka na 8 osób. Bardzo dobrze wychodzi im kręcenie się po korytarzach niż obsługa klienta.

Panie sobie przychodzą na 3 minuty wklepując przez 10 minut coś na komputerze po czym wychodzą na kolejne 15 minut. Brawo za bycie najgorszym bankiem :) dalej miejcie w poszanowaniu czas innych ludzi.
Aleksandra Czajka
Aleksandra Czajka2 lata temu
Najbardziej nieodpowiedzialny i okropny oddział. Próbuje się dodzwonić i nikt nie odbiera, zero kontaktu. Ludzie niekompetentni, nieprzeszkoleni na swoje stanowiska i nie umieją pomoc klientowi. Z takim brakiem kompetencji dawno się nie spotkałam. Człowiek nic nie może tam załatwić.
Irena Sztenderewicz
Irena Sztenderewicz2 lata temu
Byłam dzisiaj w banku i spotkałam się z niekompetencją, bardzo zła obsługą, pracowniczy nie kompetentni, nie zależy im na klientach nie polecam, już więcej nie skorzystam z usług tego oddziału
Beata S
Beata S2 lata temu
Nie polecam!!!
Od dwóch tygodni bankomat przed bankiem nieczynny.Nikt nie naprawia.W środku nie wypłaca gotówki!
Niech klienci barany latają po mieście i szukają gdzie mogą wypłacić swoje pieniądze.
Kamil Hultaj
Kamil Hultaj2 lata temu
Bez umawiania się nie ma przyjmowania, nie można się poradzić ani zapytać. Poszedłem dalej na ogarną do Pekao SA i tam chociaż dostałem druk do wypełnienia i info co zrobić i jak.
Krzysztof J
Krzysztof J2 lata temu
Często nie działający wpłatomat! Nie miła obsługa . Wmawianie klientowi ze działa tylko trzeba najpierw coś wypłacić. Po wypłaceniu gotówki nadal brak możliwości wpłaty. W tym momencie Brak możliwości wpłaty do kasy banku bez prowizji(tydzień wcześniej można było) pani kasjerka nie próbująca pomóc klientowi
Basia Szafko
Basia Szafko2 lata temu
Dramat!!! Jedna kasjerka! Na moje pytanie co się stało, ze bank dopuszcza do takiej sytuacji otrzymałam odpowiedz cyt.: TAKIE SĄ DECYZJE!!!!!
Jaro238 Jaro238
Jaro238 Jaro2382 lata temu
Kontakt z tym odziałem to jakaś kpina jest!!! od 4 dni próbuje się dodzwonić po pare godzin dziennie i nikt nie odbiera. Sygnał jest przekazywany na infolinie ogolnopolską a ja musze porozmawiac z tym oddziałem bo tylko oni magą rozwiazać mój problem. Nie wiem czy ktoś tam pracuje ale za takie olewanie klienta ktoś powienien beknąć-kierowniczka oddziału!!! Skandal i żenada!!! Daje minus gwiazdkę!!!!
Zalecane lokalizacje