/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Gdańska 7, 83-110 Tczew, Polska

Bank Pekao
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3QVQ+PJ Tczew, Polska
+48 58 660 27 26
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kicek_13
Kicek_132 lata temu
Tragedia. Nikt nie odbiera telefonu, gdy dotarłem do oddziału ok 40 min czekania po czym zostałem odesłany do kontaktu poprzez doradcę na infolinii. 4 panie siedzą i rozmawiają ze sobą i zero zainteresowania klientami. Zamknąć to miejsce jak najszybciej, bo szkoda czasu..
Aleksandra Dudyńska
Aleksandra Dudyńska2 lata temu
Na zapytanie o produkt banku pani Marczak wydrukowała mi 5 stron regulaminu i kazała przeczytać. Masakra, cała obsługa do wymiany z dyrektorką na czele, która słyszała co Pani Marczak do mnie mówi i nie reagowała, wręcz popierała. Brak wiedzy i chęci do pracy. Wspomnę, że chciałam otworzyć konto i gdybym nie miała pytań, to może by się udało, ale odpowiadać na pytania to Panie już nie mają czasu i chęci. Nowy klient traktowany jak wróg, to co dopiero starzy. Panie leniwe a pani dyrektor to jakaś parodia takiego stanowiska.
Natalia Segar
Natalia Segar2 lata temu
Tragedia. Radzę omijać. Panie maja gdzieś ludzi. Arogancka,nie miła. Jakby za karę. Na wszystko "a skad mam wiedziec".Ale z Panem pod wpływem alkoholu to potrafiła 20min uszczęśliwiona rozmawiać nie zwracając uwagi na kolejkę ludzi. Takiej bezczelności i braku zainteresowania swoimi obowiązkami dawno nie widziałam.
Sebastian Ciepielewski
Sebastian Ciepielewski2 lata temu
Bank sam w sobie nie najgorszy. Ale tę placówkę radzę omijać szerokim łukiem. W sprawie kredytu hipotecznego kompromitacja na całej linii. Katastrofalny brak wiedzy, kompetencji i niestety chęci...
Agnieszka Gałkowska
Agnieszka Gałkowska2 lata temu
Beznadziejna obsluga, nic nie da sie zalatwic.
Klient pojawia sie w oddziale a zostaje odeslany do zalatwienia sobie sprawy przez internet.
Mimo tego ze ich system 3 razy wyrzucil blad sytemowy.
Moim zdaniem oddzialy powinny przestac istniec skoro i tak mamy wszystko zalatwiac przez internet.
Pani od spraw hipotecznych niemila, zmeczona swoja praca, test na tajemniczego klienta zostal by oblany.
Joanna Podwalska
Joanna Podwalska2 lata temu
Byliśmy wczoraj tj.28.04 w tym banku,klientów nie było, tylko 4 pracowników zajętych sobą.
Chcieliśmy założyć konto bankowe, ale wszystkie panie kazały czekać, dalej dyskutowały ze sobą. Byliśmy w tym banku kilka miesięcy temu i zostaliśmy podobnie potraktowani. Pracownicy ignorują klientów.
Mateusz Noch
Mateusz Noch2 lata temu
Podzielam opinie innych. Obsługa beznadziejna. Pół godziny czekania w kolejce i zostałem odesłany z niczym. Doradzono by kontaktować się na infolinii lub przyjść w innym dniu. Oddział do zamknięcia.
Magdalena Daisy
Magdalena Daisy2 lata temu
Bardzo dobry 🏦 bank. Pan niżej wydocznie ma mało wiedzy , jak to obcokrajowce.
Zalecane lokalizacje