/Pomeranian Voivodeship/Bank

Citi Handlowy Oddział

ul. Górskiego 2, 81-304 Gdynia, Polska

Citi Handlowy Oddział
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GG3J+5J Gdynia, Polska
online.citibank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
SPIGA Sławomir Krefft
SPIGA Sławomir Krefft2 lata temu
Niemiła obsluga. Jeden oddział na całe miasto, a wplatomaty dostępne tylko w godzinach pracy oddziału. Można korzystać z wpłatomatów Euronet, ale trzeba długo czekać na zaksięgowanie wpłaty, a wplatomat w walucie tylko w oddziale. W innych bankach wplatomaty dostępne są całą dobę.
Karolina Kobiałska
Karolina Kobiałska2 lata temu
Czas oczekiwania jest bardzo długi. Sam bank jest ok. Jeżeli chodzi o oddziały to niestety jest ich bardzo mało i szkoda, że trzeba czekać aż tak długo.
Monika Krasuski
Monika Krasuski2 lata temu
To prawda, ze zdarza się, ze czas oczekiwania na załatwienie spraw w tym punkcie jest długi ale uważam, ze głównym powodem jest niewystarczająca liczba pracownikow, szczególnie tych o wyższym poziomie kwalifikacji. W zależności od potrzeb, obsługa klienta może trwać nawet godzinę. Jeśli nie ma wystarczajacej ilosci pracownikow którzy mogliby obsłużyć klientów powoduje to niezadowolenie u osób oczekujących. Pracownicy natomiast są zmęczeni i pod ciągła presja. Myślę, ze byłoby również korzystne gdyby placówka ta dysponowała większą przestrzenią - dwa prywatne pokoje do obsługi to zbyt mało. Niestety nie wszystkie potrzeby mogą być załatwione przez automaty lub internet.
Kilkakrotnie korzystałam z pomocy Pana Dominika w tym punkcie i zawsze byłam bardzo zadowolona. Pan Dominik załatwiał wszystko sprawnie i uprzejmie. Dziękuję.
Jolanta Grzebieniewska
Jolanta Grzebieniewska2 lata temu
Pierwszy raz spotkałam tak miła i cierpliwa obsługę w banku. Pan Dominik wyczerpująco odpowiadał na pytania i przeprowadził sprawnie wszystkie procedury. Bardzo wysoko oceniam profesjonalizm i poziom obsługi.
Włodzimierz Remkowski
Włodzimierz Remkowski2 lata temu
Skandaliczne zachowanie obsługi , bezczelne komentarze na temat wykonywanych przelewów i ich wysokości.
Omijajcie ten oddział z daleka a jak będzie miał was obsługiwać DominikR. UCIEKAJCIE !!!!!!!
Piotr T.
Piotr T.2 lata temu
Coraz wiecej osób w obsludze ...ALE zupelny brak kompetencji zero zainteresowania klientem nie rozumiem ze tak duży Bank pozwala sobie na takie traktowanie Klientow potwierdzam jeszcze raz ....Bank to ludzie a tutaj sa mechaniczne pomarańcze
Artur Kus
Artur Kus2 lata temu
Nieprawdopodobni lichwiarze stosujący bardzo agresywną taktykę wyciągania wysokiego oprocentowania z wszelkich pożyczek. Nie jestem pewien czy tego typu taktyki stosowane są nawet przez bocianowskich pożyczkodawców. Wynająłem samochód w Anglii, i z przyczyn ubezpieczeniowych musiałem wyłożyć £1118.75. Nie dosyć, że bank ten posiada jedne z najbardziej niekorzystnych kursów wymiany walut w porównaniu do jakichkolwiek banków, to nalicza kosmiczne oprocentowanie za samo przewalutowanie transakcji, które do 14/07/2020 wynosiło 5.8% od wartości, i od kwoty £1118.75 musiałem zapłacić aż 325.24 PLN a od 15/07/2020 wzrosło ono do 6.8%. Dla uwiarygodnienia wszystkich podanych przeze mnie tu informacji załączam zdjęcia moich wyciągu oraz informacji dotyczących oprocentowania z banku.
Mateusz Majchrzak
Mateusz Majchrzak2 lata temu
Bardzo miła obsługa i osoby która mnie obsługiwała i później kierownika zmiany. Sprawnie wszystko załatwione i to w godzinach takich dość często uczęszczanych. Polecam zdecydowanie.
Zalecane lokalizacje