/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Górskiego 2, 81-304 Gdynia, Polska

Oddział Millennium
Bank
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GG3J+5J Gdynia, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–21
Wtorek: 10–21
Środa: 10–21
Czwartek: 10–21
Piątek: 10–21
Sobota: 10–21
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Emilia Fff
Emilia Fff2 lata temu
Moja opinia dotyczy wyspy banku Millenium przy Auchan w Rivierze. Pracownik banku zawołał mnie z daleka kiwając na mnie palcem żebym podeszła. Powiedziałam "nie, dziękuję" kręcąc głową i szłam dalej, a Pan z Millenium zaczął za mną krzyczeć, że za co ja dziękuję. Poczułam się bardzo niekomfortowo, wszyscy dookoła zaczęli na mnie patrzeć przez te skierowane do mnie krzyki. Uważam, że jeśli ktoś czegoś ode mnie chce, to powinien wysilić się na tyle żeby podejść, a krzyczenie za obcą osobą jest w ogóle niedopuszczalne. Jeśli to jest jakiś pokrętny sposób na pozyskiwanie klientów to nie wyszło i trudno sobie wyobrazić, że potencjalni klienci podchodzą do wyspy na kiwanie palcem pracownika. Czuję, że zostałam potraktowana bez szacunku. Być może warto zainwestować w szkolenia i warsztaty z komunikacji dla pracowników.
Anna Budzisz
Anna Budzisz2 lata temu
Tragedia.
Poszłam zapytać o pożyczkę, która już mam w millennium. Stali, ręce założone patrzeli i nic nie mówili. Pani mówi, że nie mam na nią patrzeć bo jest nowa. Pan stał oparty o wyspę, ręce założone i po chwili mówi, że może mi jej udzielić. Tłumaczę, że mam. I że chciałam dopytac o spłatę rat. Pan patrzy dalej nic nie mówi. Pytam co w takim razie tutaj robią, znów cisza. Mówię, że się nie dogadamy I że mi nie pomogą niech się nawet nie trudza. Machnęłam ręką I odeszlam.....
Tragedia.. Nie polecam
Jestem zażenowana jak w banków mogą pracować tak niekompetentne osoby.
Strach się bać, że taki ktoś mógłby mi pożyczki udzielić.
Stanowczo nie. Odradzam.
Andrzej Czaja
Andrzej Czaja2 lata temu
Kolejny raz problem w tej placówce. Czekamy w kolejce; przychodzi Pani ,która wspomina,że 2 miesiące temu (tak 2 miesiące temu ) miała telefon z banku i jest obsługiwana poza kolejnością. Gdy zapytałem dlaczego tak jest ,Pani wspomniała ,że tak to się odbywa. Standard na bardzo ^wysokim Poziomie^ i Doradczyni bardzo opryskliwa !!! Jakość
u Państwa jest tylko w reklamach.
Janusz Stanek
Janusz Stanek2 lata temu
Klient całkowicie niewidoczny dla obsługi. Na 6 stanowisk czynne JEDNO.
Wiktoria Sz
Wiktoria Sz2 lata temu
Podczas zakupów w galerii rozładował mi się telefon, zapytałam czy mogę go naładować (wysepka bankowa), pracownik życzliwy podladował mi telefon i przedstawił ofertę z której też skorzystałam. Myśle ze przyda się dodatkowy rachunek na oszczędności. Polecam 😉
J G
J G2 lata temu
Skandaliczna obsługa. Brak obsługi klienta, tylko sprzedaż.
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski2 lata temu
Fatalna obsługa. Trzy okienka i dwa stanowiska a obsługuje jedna pani, inne na zapleczu sobie rozmawiają. Czekając na swoją kolej przygotujcie prowiant!
Jarosław S
Jarosław S2 lata temu
Niekompetentna i wolna obsługa, nawet nie probowali pomóc, powiedzieli że nie zaktualizują dowodu...
Nie polecam tego oddziału Millenium, wręcz odradzam! Pojechałem do innego oddziału, tylko już w Gdańsku i Pan kierownik wszystko załatwił w 2 minuty, natomiast w Gdyni powiedzieli że mam niewłaściwy dowód.
Zalecane lokalizacje