Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa
Aleja Grunwaldzka 99/101, 80-244 Gdańsk, Polska
4.4
8 komentarze
9JH4+GC Gdańsk, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeMagic Travels Around The World2 lata temu
Ten punkt powinno omijać się szerokim łukiem. Tak nieprofesjonalnej obsługi dawno nie widziałam. Byłam w poniedziałek i były otwarte trzy stanowiska. W pierwszym Pani nic nie robiła tylko klikała w komputer. Natomiast stanowisko numer trzy było tylko do wpłat i wypłat. W tym banku trzeba przyjść do placówki, aby zmienić dane dowodu - inne banki robią to już od dawna online. Nikt nie panował nad kolejką, nawet jak zwróciłam uwagę Pani ze stanowiska numer jeden tłumaczyła, że robi coś innego (to był dobry dowcip). W końcu poszłam do stanowiska 3 ponieważ ludzie, którzy przyszli po mnie z wpłatami zostawali szybciej obsłużeni niż ja (miałam mieć tylko zmienione dane dowodu). Dyrektora nie było w placówce i nie było z kim porozmawiać. Nie ma tutaj żadnych numerków. Dramat. Nie mam FB i nie będę go zakładała do tej korespondencji. W dodatku przeklejanie standarowej formuły odpowiedzi banku jest kiepskim pomysłem.
Mroofkowa2 lata temu
Jestem zaskoczona, ze w tych czasach jest taki problem zeby załatwić jedna prosta sprawę, wydawałoby się ze w placówce banku mozna załatwić wszystko, ale nie.. nawet reklamacji.. bank tylko pod mały kredyt tylko, a już mnie rozczarował. Wolę swoj bank, gdzie wszystko załatwię bezproblemowo nawet przez aplikację.
Dariusz Radomski2 lata temu
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa Panie bardzo pomocne i miłe Chętne do współpracy Jedna pani wysoka druga w ładnych okularach Oby jak najwięcej takich placówek z miłą obsługą
Marta Dembińska2 lata temu
Nie polecam! Przychodzą starsze osoby zrobić przelew a panie leniwe i nie miłe nie chcą udzielac pomocy !!! Wstyd!
Sir Kolej2 lata temu
Takiej inwigilacji w moje sprawy nie miałem. Zamknąłem rachunek ale wciąż jakbym miał otwarty. Jeśli tak dalej będzie sprawę zgłoszę do OUKiK i do sądu o naruszanie moich dóbr osobistych. O kiedy bank inwigiluje sprawy klienta. Czemu kredyty lub pożyczyki nie może. Jeśli ja nie chce to nie!!. Ale pracownica wścipska musi wiedzieć BIK NSD. Łamiecie w ten sposób prawo!! Jeszcze jeden mail że rachunek otwarty. Potwierdzenie zamknięcia mam jako dowód sprawie!!
Violetta Głowacka2 lata temu
Przemiła obsługa, oferta banku przedstawiona została bardzo szczegółowo i obrazowo , pomoc w ściągnięciu aplikacji oraz wszystko sprawnie załatwione .
Asia malinowska2 lata temu
Za długie kolejki z doradcą tylko jedna placówka która wypłaca gotówkę masakra nie polecam
Aleksander Niemyski2 lata temu
Sprawnie, rzeczowo, pełny profesjonalizm. Wszystkim polecam tę placówkę.