/Silesian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Żorach

aleja Jana Pawła II 41, 44-240 Żory, Polska

ING Bank Śląski placówka bankowa w Żorach
Bank
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2MMQ+5P Żory, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Roman zielonkasb
Roman zielonkasb2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa ( Pan ) polecam. Pomógł mi założyć płatności za pomocą telefonu po tym jak bankomat w Auchan nie zwrócił mi karty . Dlaczego bank nie wymieni lub naprawi wadliwie działającego bankomatu w Auchan Żory ? Wiem że było wiele zgłoszeń w tej sprawie.
Joanna Ram
Joanna Ram2 lata temu
Bardzo miła i rzetelna obsługa. Wszystko dokładnie wyjaśnia. Nastawiona jest na słuchanie klienta.
Polecam.
Bogusława Witkowska
Bogusława Witkowska2 lata temu
W oddziale 3 banomaty/ wpłatomaty i żaden nie działa. I to trwa to już kilka dni …dramat.
Mariusz kudyba
Mariusz kudyba2 lata temu
Byłem dzisiaj w banku wybrać pieniądze z konta niestety powiedzieli mi że w tym banku nie ma możliwości wypłaty od 1 sierpnia co to za bank w którym nie można wypłacić pieniędzy chyba jakieś jaja sobie robią
Mateusz damiencki
Mateusz damiencki2 lata temu
Oddział ok ale starsza pani w kasie to jakaś pomyłka, rozumie że za miesiąc ja zamykają ale to nie powód by utrudniać ludziom na każdym kroku wpłaty na swoje konto
Klaudia La
Klaudia La2 lata temu
Godziny otwarcia to jest jakieś nieporozumienie . Jak coś załatwić jeśli ktoś pracuje w tygodniu 9.00-17.00
Honorata Kuczkowska
Honorata Kuczkowska2 lata temu
Zawsze byłam zadowolona z tego banku, I nadal jestem jedynie co mi się nie podobało to niefajne i mało profesjonalne zachowanie pracownicy tego banku, przy ostatniej mojej wizycie, bardzo się rozczarowałam pani mnie mało ładnie potraktowała, nie zaprosilanie do wyznaczonego w tej placówce intymnego miejsca, lecz zostałam obsłużonych na środku przy stoliku gdzie inni klienci siedzieli, pani tak fajnie wszystko na głos śpiewała że obcy ludzie wiedzieli w jakiej kwocie i ile środków na kącie posiadam.Nie mam pytań myślę że takie sprawy załatwia się w wyznaczonych do tego pomieszczeniach . Dzięki takim miłym paniom ludzie tracą zaufanie do takich instytucji. Bo wydaje mi się że bank powinien chronić dane klienta.
Arkadiusz
Arkadiusz2 lata temu
Wszystko załatwione w parę minut , obsługa na najwyższym poziomie
Zalecane lokalizacje