/Silesian Voivodeship/Bank

Bank Millennium

plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom, Polska

Bank Millennium
Bank
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8WW9+XP Bytom, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–18
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Delfina Dudek
Delfina Dudek2 lata temu
Byłam w tym oddziale z polecenia kierownika innego oddziału, który powiedział, że zostanę tam dobrze zaopiekowana podczas jego urlopu. Niestety nie mogę tego potwierdzić, czekałam godzinę aby dać ostatni dokument potrzebny do uruchomienia kredytu, po czym dokument ten nie został podłączony do utworzonej sprawy. Jeśli kierowniczka oddziału nie potrafi załatwić tak prostej sprawy jak dołączenie dokumentu do systemu to nie wiem w jaki sposób znalazła się na tym stanowisku. Nie wspomne już o pretensjonalnym tonie oraz poczuciu jakby pracowała tam za karę. Polecam omijać szerokim łukiem..
Grzegorz P
Grzegorz P2 lata temu
Zmiana obsługi na plus i wyraźnie to czuć od wejścia do oddziału. Bardzo uśmiechnięta kierowniczka i jeszcze bardziej uśmiechnięta pani Asia. Wytłumaczyła, doradziła i rozwiązała sprawę z którą przyszedłem.Polecam
MICHAL ADAM BLOCH
MICHAL ADAM BLOCH2 lata temu
Dowiedzialem sie, ze czas oczekiwania w kolejce to minimum 60 minut. Wrocilem po okolo 2 godzinach, bank zamkniety z powodu przerwy technicznej. Po otwarciu czynne bylo tylko jedno okienko.
Aleksandra Prochalska-Stępień
Aleksandra Prochalska-Stępień2 lata temu
Na dzień 16.06 miałam uzgodniony odbiór niedużej kwoty dolarów w oddziale banku. Zjawiłam się w wyznaczonym terminie w oddziale i niestety zamówionych do odbioru pieniędzy nie było. Pieniążki były zamówione kilka dni wcześniej. Taka sytuacja zdarzyła mi się już klika razy.
Paulina Dembińska
Paulina Dembińska2 lata temu
Edit z dn.13.06 2022 nadal błędnie wypełnione przez pracownika.
Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam.
Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników.
TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE
Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
Tomasz Dembinski
Tomasz Dembinski2 lata temu
Niekompetencja dyrektora ,brak profesjonalizmu i chamskie podejscie do klienta w przypadku gdy od 4 miesięcy załatwiamy jedną sprawę, która w innym banku załatwia się od ręki w dzisiejszych czasach jest nie do pomyślenia .Może wreszcie zainteresuje się ktoś tym oddziałem bo to co się tam wyprawia to jakieś nieporozumienie. Proszę o kontakt od dyrektora regionu w przeciwnym razie sprawa znajdzie się u rzecznika .
Wojciech mieszczak
Wojciech mieszczak2 lata temu
Miła i profesjonalna obsługa. Pani Joanna bardzo kompetentna osoba. Pozdrawiam
Paula Rembacz
Paula Rembacz2 lata temu
Polecam! Pani Aleksandra jest doskonałą i pomocna , super nam doradziła co i jak z lokata
Zalecane lokalizacje