/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Grunwaldzka 1, 41-400 Mysłowice, Polska

Oddział Millennium
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
64VQ+JW Mysłowice, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agnieszka Zyzak
Agnieszka Zyzak2 lata temu
Uważam, że Panie które pracują obecnie pracują w Banku Millenium w Mysłowicach tylko odstraszają swoich klientów powinny zmienić zawód. Nigdy więcej nie wrócę do tego banku. Faktycznie lepiej podjechać do Katowic. Tam obsługa stoi na wysokim poziomie. Pracownicy wszystko tłumaczą, nie wymądrzają się. A Panie w Mysłowicach nakręcają się jedna drugą. Nie są wogóle pomocne. ŻENADA TAK W SKRÓCIE MOŻNA OKREŚLIĆ OBSŁUGĘ KLIENTA.
Simbi fresa
Simbi fresa2 lata temu
Pani która mnie obsługiwała chyba nie potrafi przestawić się z poprzedniego ustroju politycznego. Podejście proklienckie to dla tej osoby czarna magia. Poprosiłem o przyznanie mi pożyczki na niewielką kwotę i oferta którą dostałem była gorsza, niż gdybym sobie przeklikał online. Po co zatem pojechałem do oddziału? Pani też zaproponowała przeniesienie pożyczki z innego banku do milenium. Powiedziałem, że jak wyjdzie to dla mnie korzystniej, w sensie niższa rata, to mogę to rozważyć. Propozycja jaką dostałem to była niższa rata, ale musiałbym spłacać 3 lata dłużej. Tego oczywiście pani nie powiedziała, liczyła że się nie doczytam. Wyśmiałem tą propozycję i wyszedłem z banku, ale teraz będzie najlepsze. Urażona duma tej pani sprawiła, że zablokowała mi możliwość skorzystania z korzystniejszej pożyczki online. Efekt był taki, że poszedłem do konkurencyjnego banku i bez problemu tą pożyczkę dostałem.
Ag Mi
Ag Mi2 lata temu
Obsługa niekompetentna i niemiła. Obsługując klientów, mówiąc do klientów tekst "musimy obsługiwać też innych klientow" byl niestosowny i ukazujący jaka kultura obyte są panie pracujące w tej placówce. Nie polecam nikomu, lepiej jechać do dalszej placówki czyt. do Katowic bądź Jaworzna. Przy wizycie z mamą, która chciała wypłacić pieniążki, pani obsługująca kazała nam iść wypłacić do bankomatu, bo będzie szybciej.. a przecież po to poszłyśmy wypłacić do banku, a nie bankomatu. Kolejna sprawa, że panie nie mają totalnie wiedzy i na pytanie po co nam oświadczenie o stanie konta taty, który zmarł, odpowiadają "nie wiem"... Nie wiem co te panie tam robią i dlaczego pracują w banku, a nie na kasie w biedronce. Pozdrawiam.
Monika Stasińska
Monika Stasińska2 lata temu
Byłam dziś załatwić sprawę, która niby prosta i banalna spotkała się z oporem pani obsługującej. Pani wręcz wyrzuciła mnie z placówki i stwierdziła, że mam ustalone zaświadczenie zawieźć do placówki w Silesii skoro pani z tejże placówki ono wystarczy. To nic, że jestem w zaawansowanej ciąży i czekałam dobry kwadrans zanim pani raczy przyjść i mnie obsłużyć. I nieważne również że w dobie pandemii pani ściągnęła maseczkę w trakcie rozmowy ze mną. Żenada. Odesłana z kwitkiem udałam się do oddziału w Silesii i załatwiłam przekazanie zaświadczenia, które było niezbędne do zakończenia formalności. Da się ? Da się! Pani z oddziału życzę, aby również spotkała się taką nieżyczliwością w trakcie załatwiania spraw urzędowych.
Dominika Płecka
Dominika Płecka2 lata temu
Oddział kompletna porażka czekasz w kolejce godzinę. Po czym jest twoja kolej wchodzi konwój i Pani odbiera pieniądze A Ty dalej czekasz. Boże przecież od tego jest kierownik A nie zwykły pracownik. Kiedyś była lepsze obsługa. Nie polecam. Lepiej jechać do Katowic.
Joanna Kudera
Joanna Kudera2 lata temu
Parodia banku i obsługi klienta. Bankomat wiecznie "chwilowo nieczynny", dziś oddział otwarty z 10minutowym opóźnieniem. Trzy panie, z czego obsługuje jedna, dwie kolejne każą czekać "chwileczkę", bo muszą się zalogować, czyt. siedzą i patrzą w ścianę. Ponieważ bankomat nie działa, musialam zrobić wpłatę gotówki w okienku. Prosta czynność, a oczekiwanie przy tym ślimaczym tempie zajęło mi 40 minut, choć byłam druga w kolejce. Panie z łaską odpowiadają na pytania klientów, nie podnosząc wzroku z podłogi. Niestety to jedyny Bank Millennium w tym mieście, jestem więc skazana na tak słaby poziom obsługi i niską kulturę. Daję 1 gwiazdkę, bo nie można zero.
OnAkA
OnAkA2 lata temu
Ten bank powinien nosic nazwe Porazka ,szczegolnie ta placowka,zero organizacji,przede mną byly tylko osoby przy okienku ,czas oczekiwania ponad godzine To nie pierwszy taki przypadek ,ojciec lat 87 przyszedl zalozyc lokate na 3 mies ,to namowili go na jakas pseudolokate inwestycyjna na kilka lat gdzie na starcie byl juz w plecy,bo dla nich liczy sie tylko kasa za zalozenie takiej pseudo lokaty Na szczescie zlikwidowalem konto w Porażce NIE POLECAM , TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEJ PLACOWKI PARA BANKU
Krzysztof Jaguś
Krzysztof Jaguś2 lata temu
Kiedyś w tym oddziale pracowali sami niekompetentni pracownicy. Teraz nie wiem, bo omijam takich z daleka. Natomiast teraz już trzeci raz z rzędu bankomat nie przyjmuje wpłat, a dzisiaj także nie wypłaca, choć teoretycznie działa. Dajcie sobie spokój z oddziałem Millennium w Mysłowicach. Żenujące przez lata i nadal
Zalecane lokalizacje