/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział Banku Millennium

Stanisława Małachowskiego 34A, 42-500 Będzin, Polska

Oddział Banku Millennium
Bank
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
84CM+PH Będzin, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ilona Żak
Ilona Żak2 lata temu
Bank "Millenium" jest na głównej ulicy Będzina czyli na Modrzejewskiej. Można podjechać pod sam Bank. Oddział jest niewielki ale obsługa bardzo dobra. Fachową obsługa kompetencja życzliwa pomoc. Jest czysto. To prawda że czasami jak są duże kolejki to lepiej umówić się wcześniej na spotkanie z doradca ale tak już jest w każdym Banku.
Dodam jeszcze że obok Banku jest Bar Expres z doskonała kuchnia.
Polecam nasz Bank Millenium którego jestem klientka!!!
Anna Kwiatkowska
Anna Kwiatkowska2 lata temu
Super miłe panie obsługują wtedy gdy jesteś klientem który chce coś kupić. Jak masz problem z ich bankiem to spier*** na infolinię
Paulina Oborańska
Paulina Oborańska2 lata temu
Od 11 lat jestem i klientem i czas dobiegł końca. W pierwszych latach było naprawdę super. Teraz tragedia. Dziś w 4 bankomatach/wplatomatach próbowałam zrobić wpłatę w 3 miastach. Ani jeden wplatomat nie działał! Nikt nic nie wie łącznie z infolinią, z której mnie rozlaczono i nie oddzwoniono. Wplatomat w Będzinie nie działa notorycznie.
Konrad
Konrad2 lata temu
Miłe spotkanie.
Pani Ewa, życzliwa i rzetelna :3
Jas Fasoli
Jas Fasoli2 lata temu
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Zostałem z ostatnimi 100zł dodatkowo wypranymi w wiodącym proszku. Mój bank wysłał mnie na drzewo. A tu proszę niespodzianka. Wyszedłem z nowiutką stówą. W bonusie miła i uśmiechnięta obsługa.
Joanna aaa
Joanna aaa2 lata temu
Jestem długoletnim klientem tego banku i zawsze byłam zadowolona z obsługi aż do wczoraj. Byłam w banku, aby zamknąć lokatę. Była duża kolejka, więc zostaliśmy po zamknięciu. Przedstawiając moją sprawę usłyszałam od Pani kierownik placówki, że tak bywa jak się przychodzi tak późno, a chce załatwić takie sprawy. Było to powiedziane z kompletnym lekceważeniem i obrazą. Rozumem że kolejka to nie wina banku, lecz również nie moja. A pani była wyraźnie źle nastawiona. Dzisiaj poszłam tam ponownie, bo wczoraj już nie działał system. Chcę pochwalić i podziękować Pani Ewie D. za bardzo miłą i profesjonalną obsługę lecz znowu pojawiła się Pani kierownik. Zaczęła się włączać, mieszać. Tak przedstawiła sprawę że nie rozumiałam już co mam podpisać. Robiła ze mnie wręcz głupią, była opryskliwa i niemiła. Było to nieprofesjonalne i wywołało niepotrzebne komplikacje i nerwy. Dziwi mnie, że taka osoba pracuje z ludźmi, podziw tylko dla ekipy że pomimo takiego kierownika są tak profesjonalni. Pozdrawiam
Katarzyna
Katarzyna2 lata temu
W tym odziale spotkałam sie z bardzo dużym brakiem profesjonalizmu, udając się do banku oczekuję zaangażowania i podejścia do klienta. Nie polecam!!!!
Juz na pierwszym spotkaniu gdzie udaliśmy sie z mężem podpisac umowe o kredyt, Pani Ewa wprost pytala dlaczego kredyt jest załatwiany przez doradce, zażartowała że nikt nas nie chcial obsłużyć bo jest duzo papierów do podpisania i padło na nią. Nie widze w tym nic śmiesznego! Za każdym razem zamiast sie skupić na swojej pracy opowiadała o swoim życiu prywatnym. Sama przyznała ze nie jest wysyłana na szkolenia z hipoteki i nie wie jak postępować, co wydaje sie dziwne bo na pierwszym spotkaniu twierdzila ze spokojnie załatwilibyśmy formalności z kredytem i po co korzystaliśmy z pomocy doradcy? Za każdym razem dzwonienie po pomoc na infolinie. Dzięki Pani Ewie pieniążki na wykończenie mieszkania dostaliśmy z 2 miesięcznym opóźnieniem oraz dodatkowymi opłatami. Nie polecam szczerze obslugi w tym oddziale a zwłaszcza odradzam obsluge przez Panią Ewe.
Nikola Drozdz
Nikola Drozdz2 lata temu
Kolejka długa, 4 kobiety w banku a Tylko jedna zajmuje się obsługą która trwa już około godziny. Nie polecam, dramat:
Zalecane lokalizacje