/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Kościuszki 19, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
85FP+GX Dąbrowa Górnicza, Polska
+48 32 268 65 30
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Damian Ka
Damian Ka2 lata temu
Kolejka długa, na 4 kasy otwarte 2, a pani z jednego okienka zamiast sprawnie obsługiwać rozmawia sobie na prywatne tematy z klientem. Dobrze że nie jestem klientem tego banku tylko muszę sporadycznie coś wpłacić
Edyta Borówka
Edyta Borówka2 lata temu
Najgorszy Oddział tego banku w jakim byłam. Panie robią łaskę, że w ogóle pozwolą podejść do stanowiska. Z 6 okienek 2 obsługują. Kolejki do samych schodów, a Pani załatwia swoje sprawy. Nigdy więcej.
Michał Nowacki
Michał Nowacki2 lata temu
Bardzo profesjonalna, kompetentna i miła obsługa. Postać Pani dyrektor utkwiła mi w głowie jako osoba pomocna i chcąca rozwiać problem. Podobnie było z nową pracownicą, która również wykazała się kompetentna i pomocną. Oby więcej takich osób na takich stanowiskach.
PablO
PablO2 lata temu
Dzisiejsza wizyta od godzinnego czekania była skazana na fiasko patrząc co się wyrabia przy okienkach to jakiś film sci-fi, każda wizyta klienta kończyła się pretensjami itd itp, ja przejazdem chciałem wybrać gotówkę gdzie po godzinnym czekaniu w kolejce pani dyrektor powiedziała że nie obsłuży mnie ponieważ nie mam maseczki , której nie muszę nosić i mam na to stosowne zaświadczenie. Pomimo mojej gorącej prośby i wytłumaczeniu zaistniałej sytuacji nadal odmówiła, i tak jak powiedziałem skarga złożona do centrali pod przymusem wyciągnięcia konsekwencji , Pani tam jest dla ludzi a nie klient dla Pani. Proszę to zapamiętać na przyszłość.
Mario Mar
Mario Mar2 lata temu
Nie polecam. Bank który prowadzi konto walutowe odmawia przyjęcia zapłaty za prowadzenia konta w walucie w której je prowadzi. Tj konkretnie w monetach, nawet wyglądających jak nowe. Oczekiwanie na wypłatę waluty również trwa minimum kilka dni. Pani kierownik chce wpłaty w złotówkach.Obsluga bardzo nieprzyjemna,przypomina tą z epoki PRL-u.
Beata Neugebauer
Beata Neugebauer2 lata temu
Nie polecam byłam zszokowana zachowaniem obsługi tej placówki! Jedno stanowisko pół godziny zablokowane Pani wykonuje telefony itd. Czekam cierpliwie ale widzę ,że kilka pozostałych osób nic nie robi ..poprosiłam o obsługę, ponieważ chcę wpłacić większą ilość gotówki i jestem pielęgniarką spieszę się na dyżur i proszę, żeby ktoś podszedł i przyjął pieniądze i tyle na co Pan odzywa się żebym odsunęła się dalej (stałam na środku sali w masce i rękawiczkach)a najlepiej jak poczekam na zewnątrz SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!! Najpierw biją nam brawa na balkonach a potem obsłużYć nie chcą w Banku którego jestem klientką 30 lat!!!!!!Ludzie niesympatyczni, wyniośli, zarozumiali i niegrzeczni WSTYD!!!!!Pani kierownik bezradna zamknęła się w swoim pomieszczeniu !!!powinna wyznaczyć osobę która sprawnie obsłuży klientów, a nie narażać na ekspozycję i niepotrzebny kontakt ludzi ze sobą .Bardzo nie miły pobyt w tym oddziale będę długo wspominać !Pieniędzy nie wpłaciłam !
Agnieszka Molenda
Agnieszka Molenda2 lata temu
Serdecznie polecam tę placówkę a zwłaszcza załatwianie formalności z Panią Moniką L., najlepsza obsługa klienta, przesympatyczna i zawsze pomocna. Żałuję, że tylko 5 gwiazdek się da ocenić. 😁
Seweryn N.
Seweryn N.2 lata temu
Placówki nie ocenię, ponieważ nie mam tam nawet konta. Czasem jednak korzystam z bankomatu. W środku są dwa. Jeden zazwyczaj nieczynny :) z miejscem parkingowym wieczny problem - taka okolica.
Zalecane lokalizacje