/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Hierowskiego 70, 40-750 Katowice, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5XXH+Q9 Katowice, Polska
+48 32 445 24 60
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Morcin 25
Morcin 252 lata temu
Fantastyczny Oddział PKO BP .... po prostu nie chce się z niego wychodzić ! :) ( Jak już się wejdzie :) ) .
Niezwykle fachowa i kompetentna obsługa . Bardzo wysoki stopień responsywności .
Dzięki takiemu Oddziałowi , chętniej chodzę do Banku niż korzystam z jego apki .
Pani Renia ... bezcenna !
Bezwzględnie i uprzejmie polecam .
Kosztorysy Budowlane
Kosztorysy Budowlane2 lata temu
Bardzo nie uprzejma Pani obsługująca klienta. Każde pytanie jest dla niej dziwne- po co klient pyta skoro ona wie, to wszyscy muszą znać się na bankowości i usługach. Poziom Pan jak z kiosku Ruchu. Dlatego zrezygnowałem z PKO-muny.
Sonia Urowska
Sonia Urowska2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam w szczególności panią Renatę L. :)
Aleksander Reisner
Aleksander Reisner2 lata temu
Najlepsza fachowa obsługa oraz doradztwo finansowe polecam.
Magdalena
Magdalena2 lata temu
Jestem oburzona zachowaniem pracowników banku w Katowicach na Bażantowie. Nie dość, ze jestem klientem aurum, to dodatkowo w zaawansowanej ciąży, a pani z obsługi pomimo braku klientow (pozostawali za drzwiami - ok. 6 osób)przy 2 stanowiskach nie obsługiwały nowych i zabronily mi usiąść celem poczekania na obsługę. Kanapa byla zupelnie pusta i bez informacji o zakazie czekania na niej. Dodam tylko, ze kolejna pani także nie obslugiwala klientow, tylko opróżnisla karton z artykulami biurowymi. Co więcej kolejny klient (mężczyzna) usiadl na kanapie, z ktorej ja zostalam wyrzucona i nie zwrocono mu uwagi. Widać każdego klienta obowiązują inne zasady. Pracownica banku nie potrafila wyjasnic swojego zachowania. Nie zdobyla się też na słowo „przepraszam”. Nadmienię, ze nie jest to pierwsza taka sytuacja w tej placówce.
P.S. Nazwisko pracownicy i zdjęcia sytuacji mogę przedstawic w wiadomości prywatnej
Pawel Jaszczurowski
Pawel Jaszczurowski2 lata temu
Fatalna obsługa.
Przyszedłem do Placówki z problemem dotyczącym konta walutowego. Specjalnie mam odpowiednie konto aby móc tworzyć konta walutowe. Niestety od dłuższego czasu nie udało się tego zrobić. Męczyłem się z tym problemem 3 dni. W placówce usłyszałem od Pani, cytuje " to Pana problem, zabrał się Pan za to zbyt późno ".
Oczywiście bank nie pomógł. Zostałem z problemem sam, dzień przed wyjazdem na urlop.
Kpina I żenada.
Grzegorz P
Grzegorz P2 lata temu
Fatalna obsługa.Mimo sporej kolejki starszych osób pani kierownik wybiera bujanie w fotelu.
DominkG
DominkG2 lata temu
Obsługa na duży plus. Sprawa załatwiona w kilka minut. Dodatkowo wygodny parking przy wejściu do Oddziału.
Zalecane lokalizacje