/Silesian Voivodeship/Bank

MBank Oddział Bankowości Detalicznej

3-go Maja 30 (CH Galeria Katowicka, 40-097 Katowice, Polska

MBank Oddział Bankowości Detalicznej
Bank
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7258+FM Katowice, Polska
+48 801 300 800
mbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
A. W. (Atena12345)
A. W. (Atena12345)2 lata temu
Córka była w sprawie założenia konta. Próbowała to zrobić online, ale napotykała komunikat "nie można założyć konta", udała się więc do Katowic licząc na pomoc. Zamiast tego, została zlekceważona i potraktowana nieprofesjonalnie. Udzielono jej lakonicznych komunikatów zamiast pomóc na miejscu wykonać działania. Ponieważ od dłuższego czasu nie możemy załatwić sprawy odłączenia konta od konta rodzica: ani online, ani z pomocą infolinii, a teraz nawet przy kontakcie bezpośrednim, pokierowałam córkę do konkurencji, skąd wyszła z nowym kontem, zainstalowaną aplikacją, udzielonymi instrukcjami... A wszystko w miłej atmosferze. Nie polecam tego punktu obsługi mBanku.
Dariusz Fajkis
Dariusz Fajkis2 lata temu
Brak opinii. Placówka została przeniesiona i w galerii katowickiej znajduje się już jedynie kiosk mbanku. Więc nie szukajcie tego miejsca, bo nie istnieje.
Agata Luker
Agata Luker2 lata temu
Bardzo często urządzenie ma awarię, albo skończyły się pokwitowania. Kiedy muszę wpłacić gotówkę czasem mogę to zrobić, innym razem obsługa kategorycznie zabrania robienia tego w okienku mimo, że maszyna nie działa. Jeszcze inni pracownicy chcą to robić ale życzą sobie horrendalnej opłaty za usługę. Dlaczego to nie jest ujednolicone. W przypadku załatwienia innych kwestii idzie dość sprawnie, obsługa nie zawsze jest pomocna i jak to bywa w przypadku tego banku odsyłają mnie do serwisu transakcyjnego albo na infolinię. Jeżeli jestem już w banku fajnie byłoby to załatwić od ręki.
Antoni Jaskas
Antoni Jaskas2 lata temu
Dnia 1.grudna byłem o godż 10-tej ,by odblokować konto. Stwierdziłem na wstępie ,że odblokowane jest trudne skomplkowane, głupie
Arogancka obsługa , zamast przystąpć do czynnośc Pani kluciła sę ze mną, mimo ,że tlmaczyłe ,że to ne jest jej wina.Kłuciła się cały czas marnując czas, mmo że prosłem o pośpiech ,bo zostawłem w domu, obłożnie chrą żonę Odblokowanie konta w banku ,odbyło się taką samą scieżką ,którą mogłem wykonać w domu. To jest głupie . W banku ,po przedstawienu odpowednch dokumentó ,po zadaniu klku dodatkowych pytań, odblokowane powinne być proste. Mam konto w innych bankach i tam są procedury prostsze.
Maciej Jarno
Maciej Jarno2 lata temu
Pomimo ogólnie nie najlepszych opinii w Internecie ja wystawiam 5. Spotkała mnie taka sytuacja, że z jakiegoś powodu miałem niezamknięte konto, co z kolei spowodowało powstanie zadłużenia. Po zgłoszeniu reklamacji (do centrali) sprawa została pozytywnie rozpatrzona w zaledwie kilka dni roboczych. Pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby bank tak szybko rozwiązał reklamację.
Magdalena Dylag
Magdalena Dylag2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam!
Otwierając konto firmowe Pani Kamila zachowywała się jakby była tam za karę.
Cały czas patrzyła na swój telefon.
Zadajac pytanie nie dostawałam wystarczających odpowiedzi.
Podejście do klienta niedopuszczalne..

Infolinia również porażka.
Dzwoniąc dowiedzieliśmy się że punkt jest czynny do 21.00 okazało się jednak że do 18.00 w soboty..
Lidia Pszczoła
Lidia Pszczoła2 lata temu
Obsługa nie była specjalnie niemiła, jednakże bank nie oferuje wymiany karty na jakakolwiek inna, a grafika obecnej karty pozostawia wiele do życzenia, cytując znanego mi grafika „bardzo dobry projekt w paincie”. Oferty tylko dla nowych klientów, a ci którzy z bankiem są już od 5 czy 20 lat, no coz, oni nie są nowi. Przykro mi stwierdzić ze mocno się zawiodłam.
Bart Ce
Bart Ce2 lata temu
W ramach obsługi kasowej jako klient mBank poprosiłem o wymianę zniszczonych banknotów (2 szt.) ale mi odmówiono kierując do NBP. Jest to kolejna sprawa przy której tracę czas i nerwy. Na szczęście sprawę załatwiłem u konkurencji.
Zalecane lokalizacje