/Silesian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Wolności 263, 41-800 Zabrze, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8Q4J+RF Zabrze, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Hanna Maj
Hanna Maj2 lata temu
Totalna porażka. Tu nawet nie chodzi o oddział w Zabrzu, ale o ten rzekomo zielony bank, który zamiast zwrócić nadplaconą kwotę na rachunek z którego ta kwota wpłynęła, to nie, lepiej wysłać przekazem pocztowym (papierowym) i pomniejszyc o kwotę oplaty tegoż przekazu. Jak najdalej od tego banku, bankowość coś ram u nich na bakier.
Wyrażam Opinię
Wyrażam Opinię2 lata temu
Trzy podejścia by odblokować konto firmowe, zablokowane środki, na prośbę pomocy otrzymuje informacje o braku dostępności konsultanta biznesowego, mam jechać do innego miasta, w banku pusto, ktoś patrzy na tel, ktoś coś je, naprawdę nie można było poinstruować żeby dzownic na infolinię? Za każdym razem wchodząc do oddziału jest uczucie klienta intruza, który najlepiej by szybko wyszedł z placówki bo przeszkadza pracownikom w pielęgnowaniu nudy w pracy
Iza. Iza_
Iza. Iza_2 lata temu
Ta placówka w Zabrzy to PORAŻKA!!.
Aktualizacja konta od sierpnia, po dostarczeniu wszystkiego co pani z banku wymagała. I upewnieniu się we wrześniu czy to na pewno wszystko,.
Efekt taki, info że nie naszej aktualizacji, Pracownik nie przesłał ankiety, do centrali,
Nie odpowiadają ani na e-maile a o telefonie zapomnij jest krótka informacja oddzwonię i dalej nic
Dagmara Kowalska
Dagmara Kowalska2 lata temu
Podeszłam do placówki z chęcią podjęcia kredytu gotówkowego. Zapytawszy się Pani przy pulpicie czy jest tylko jedną osobą do obsługi klienta, bardzo nie miło odpowiedziała ze kolega musi skończyć to łaskawie podejdzie. Cały proces chęci podjęcia kredytu bardzo nie ładny, pomijając fakt że nawet brak propozycji napicia się kawy , zlewające podejście do całego procesu, nie czułam się ani dobrze ani komfortowo , bardziej jak intruz, dziwne uwagi , i brak długopisu do podpisania dokumentów ! sama musiałam znaleźć sobie w torebce ! Na końcu usłyszałam że po weekendzie odpowiedz od panu po 3 dniach ! jak bym wiedziała że tak długo się czeka nawet bym nie podejmowała próby. Z mojej strony pierwszy i ostatni raz w tej placówce nigdy nie czułam się tak urażona. I oczywiście do tej pory brak kontaktu co z kredytem.
Grzegorz Schmidt
Grzegorz Schmidt2 lata temu
Przyszedłem z zablokowaną kartą do bankomatu. Pani kilka razy próbowała wypłacić pieniądze po czym stwierdza że karta jest zablokowana i nie potrafi jej odblokować. Oferuje wypłatę w kasie (oczywiście z prowizją). Prowizja została pobrana, a karta dalej zablokowana.
Marcin Wilczyński
Marcin Wilczyński2 lata temu
Masakra - obsługa to dno . 4 osoby w oddziale i tylko jedna ma uprawnienia do obsługi kasy więc gdy jest zajęta klientem to czas oczekiwania na prostą wpłatę min 45 minut.
Dominik Wolan
Dominik Wolan2 lata temu
od grudnia próbuje uzyskać zwrot prowizji za wcześniejsze zapłacone kredyty, za pośrednictwem banku wysyłałem już dwa pisma z reklamacją ,tak przynajmniej mi się wydawało żadne pismo nie doszło do centrali nikt nic nie wie,burdel
Luka 1983
Luka 19832 lata temu
Czekam już tydzień aż ktoś do mnie zadzwoni w sprawie rachunku firmowego. Ten bank to strata czasu... Dzisiaj próbowałem się dodzwonić i nic dzwoniłem kilkakrotnie bez sensu taka placówkę utrzymywać. ..
Zalecane lokalizacje