/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Wypożyczalnia samochodów

Avis - Toruń

Bulwar Filadelfijski 11, 87-100 Toruń, Polska

Avis - Toruń
Wypożyczalnia samochodów
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2H5W+3G Toruń, Polska
+48 22 113 91 77
avis.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek Świtalski
Marek Świtalski2 lata temu
Żenada, mieliśmy zarezerwowany samochód na dwa tygodnie. Samochodu nie dostaliśmy bo się podobno popsuł, informacje dostaliśmy jak przyszliśmy po odbiór w dzień wyjazdu (kolejnego dnia rano mieliśmy prom). Planowany był długi wyjazd w 4 osoby z namiotami i całym sprzętem. Zmuszeni byliśmy szukać na szybko samochodu zastępczego (koniecznie Kombi inaczej nie szło się zmieścić). Pieniądze oddali ale różnicy pomiędzy ich ofertą a wynajmem na szybko podobnego auto pokryć nie chcą.
Bartosz
Bartosz2 lata temu
Szeroki wybór nowych samochodów. W biurze pracuje grupka młodych, sympatycznych chłopaków więc wszystko można dogadać - konkretny samochód i cenę. Auta nowe więc siłą rzeczy sprawne i zadbane
Oskar Noga
Oskar Noga2 lata temu
Strasznie niesłowna pani. Miałem zarezerwowane auto na weekend. Po przyjeździe i kilku godzinnym wyczekiwaniu dowiedziałem się że wynajęcie jest niemożliwe. Nie polecam
Martyna Kędzierska
Martyna Kędzierska2 lata temu
Poziom obslugi klienta jest zenujaco niski w tej firmie. Dzwonie z zapytaniem o wyjasnienie kwot z faktury jednej z moich podopiecznych ktora nie mowi po polsku (czytaj - skasowali ja jak za zboze, bedzie skladac pisemna reklamacje) - niestety pracownik nie jest w stanie wyjasnic wysokosci kwot na fakturze bo oni sie tam platnosciami nie zajmuja?! Odsyla mnie na infolinie customer service. Dzwonie na infolinie zatem - uroczy Pan tez nie jest w stanie mi wytlumaczyc pozostalej kwoty do zaplaty na fakturze, odsyla z powrotem do oddzialu w Toruniu - chwila ciszy w sluchawce podczas przelaczania - Pan z centrali wraca jednak z informacja, ze nikt nic nie wie bo klient sie zgodzil na warunki umowy i oni nie sa w stanie wyjasnic co sie znajduje na fakturze - trzeba po prostu zaplacic i napisac maila z reklamacja.
ZENADA.
Mateusz Żurawski
Mateusz Żurawski2 lata temu
Jesteśmy otwarci w nowym składzie. Nowe samochody i zasady w czasie pandemii
Mateusz Celmer
Mateusz Celmer2 lata temu
Miła i profesjonalna obsluga
Wszystko zostalo Mi wytlumaxzone prosto i przejrzyście
Samochód był nowy i dobrze zadbany
Zero problemów
Szczerze polecam
Pawel Krolicki
Pawel Krolicki2 lata temu
Super obsługa i nowe samochody dostępne od ręki :)
Damian M
Damian M2 lata temu
Niesłowny Pan z biura (rzuca puste obietnice)
Zalecane lokalizacje