Sixt Rent a Car
Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska
2.7
8 komentarze
5XCF+J2 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–23
Wtorek: 7–23
Środa: 7–23
Czwartek: 7–23
Piątek: 7–23
Sobota: 7–23
Niedziela: 7–23
Wtorek: 7–23
Środa: 7–23
Czwartek: 7–23
Piątek: 7–23
Sobota: 7–23
Niedziela: 7–23
Ciąg dalszy jest jeszcze bardziej szokujący firma Sixt. Pobrała zaliczkę 900zl w dniu wynajmu, następnie pobrała kolejne 783,11 zł. Dzień wynajmu miał kosztować 65 zł, a wyglada ze ukradli mi z konta 1683,11 zl.
Kierownik Punktu Wynajmu nie poczuwa się do wyjaśnia sprawy, zgłosiłem do centrali w Polsce i w USA oraz zarządu Sixt w Polsce, czekam na ciąg dalszy.
Reklamacja odrzucona bez przedstawiania jakichkolwiek dowodów i odniesienia się do moich argumentów:
1. Nikt z punktu wynajmu nie chciał zrobić w mojej obecności inspekcji samochodu
2. Informacje o uszkodzeniu dostałem po 4 dniach od zwrotu samochodu ze zdjęciem rysy, nawet nie widoczna jest rejestracja samochodu. Kierownik salonu mówił ze inspekcja została zrobiona po 24 min od zwrotu samochodu ale nikt mnie w tym samym dniu o tym nie poinformował ani telefonicznie ani emailowo.
3. Po mimo wielu próśb do dnia dzisiejszego nie dostałem zdjęć z widoczna rejestracja przed i po wynajmie przez mnie samochodu z widocznym uszkodzeniem.
4. Kierownik punktu odmówił osobistego pokazania mi uszkodzenia, był ordynarny w kontakcie, mówiąc ze jak mi się coś nie podoba to mogę złożyć reklamacje.
5. Kierownik nie zaakceptował moich zdjęć twierdząc ze nie maja metadanych.
Pozostaje dochodzenie sprawy przed sądem.
Poniższa odpowiedz Sixt Rent pojawiał się po 6 miesiącach i jest nieprawdziwa!!! Kilkukrotnie prosiłem o podesłania dokumentacji Customer Service i jedyna informacja jak dostałem to taka ze dokumentacje dostałem pomimo ze jej nie dostałem. Żenujące zachowanie, wstyd SixtRent
Najgorsza firma nie odbieraja telefonu nie ma kontaku z tymi zlodziejami