/Masovian Voivodeship/Wypożyczalnia samochodów

Sixt Rent a Car

Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

Sixt Rent a Car
Wypożyczalnia samochodów
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5XCF+J2 Warszawa, Polska
+48 661 999 155
sixt.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–23
Wtorek: 7–23
Środa: 7–23
Czwartek: 7–23
Piątek: 7–23
Sobota: 7–23
Niedziela: 7–23
Napisz recenzję
Kornel Wojciechowski
Kornel Wojciechowski2 lata temu
Bardzo sprawna i życzliwa obsługa nastawiona na zadowolenie klienta. Samochód upgrade'owany do modelu wyższego po bardzo atrakcyjnej cenie. Czystość samochodu nieskazitelna, podobnie jak kapitalna jakość floty. Zwrot samochodu błyskawiczny i bez najmniejszych komplikacji. Należy jednak poprzedzić zwrot szybkim telefonem i umówić się na odbiór już na parkingu.
Marcin Dzienniak
Marcin Dzienniak2 lata temu
Oszuści - wyłudzają pieniądze!!! Podczas zwrotu nikt nie chciał obejrzeć samochodu potem faktura na prawie 700 za rysę, której nie zrobiłem dokładnie sprawdziłem samochód, nie maja materiałów dowodowych i nie akceptują zdjęć klienta. Nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja podczas wypożyczeni samochodu. Omijajcie ich jak najdalej.

Ciąg dalszy jest jeszcze bardziej szokujący firma Sixt. Pobrała zaliczkę 900zl w dniu wynajmu, następnie pobrała kolejne 783,11 zł. Dzień wynajmu miał kosztować 65 zł, a wyglada ze ukradli mi z konta 1683,11 zl.

Kierownik Punktu Wynajmu nie poczuwa się do wyjaśnia sprawy, zgłosiłem do centrali w Polsce i w USA oraz zarządu Sixt w Polsce, czekam na ciąg dalszy.

Reklamacja odrzucona bez przedstawiania jakichkolwiek dowodów i odniesienia się do moich argumentów:
1. Nikt z punktu wynajmu nie chciał zrobić w mojej obecności inspekcji samochodu
2. Informacje o uszkodzeniu dostałem po 4 dniach od zwrotu samochodu ze zdjęciem rysy, nawet nie widoczna jest rejestracja samochodu. Kierownik salonu mówił ze inspekcja została zrobiona po 24 min od zwrotu samochodu ale nikt mnie w tym samym dniu o tym nie poinformował ani telefonicznie ani emailowo.
3. Po mimo wielu próśb do dnia dzisiejszego nie dostałem zdjęć z widoczna rejestracja przed i po wynajmie przez mnie samochodu z widocznym uszkodzeniem.
4. Kierownik punktu odmówił osobistego pokazania mi uszkodzenia, był ordynarny w kontakcie, mówiąc ze jak mi się coś nie podoba to mogę złożyć reklamacje.
5. Kierownik nie zaakceptował moich zdjęć twierdząc ze nie maja metadanych.

Pozostaje dochodzenie sprawy przed sądem.

Poniższa odpowiedz Sixt Rent pojawiał się po 6 miesiącach i jest nieprawdziwa!!! Kilkukrotnie prosiłem o podesłania dokumentacji Customer Service i jedyna informacja jak dostałem to taka ze dokumentacje dostałem pomimo ze jej nie dostałem. Żenujące zachowanie, wstyd SixtRent
Filip Fedak
Filip Fedak2 lata temu
Cały dzień próbuje się dodzwonić do oddziału na Lotnisku Chopina. Nie można nawet anulować rezerwacji ani przez kontakt tel. ani na stronie, o możliwości założenia konta na stronie www jak i w apce można zapomnieć.
Paweł Kozak
Paweł Kozak2 lata temu
Nie polecam tej wypożyczalni. Konieczne jest wykupienie ubezpieczenia a i tak odpowiada się za każdą małą ryskę do określonej kwoty (w innych wypożyczalniach po opłaceniu ubezpieczenia można jechać spokojnie bez ryzyka dodatkowych opłat). Podejście obsługi do klienta na średnim poziomie - Pan był zniecierpliwiony podstawowymi pytaniami, które zadawałem i chciał jak najszybciej wydać samochód klientowi i mieć spokój. Ponadto oddanie samochodu po około 30minutach od zaznaczonej godziny zwrotu auta spowodowało automatyczne naliczenie przez system całego(!) kolejnego dnia. Oczywiście gdy grzecznie poprosiłem o anulowanie tej opłaty to firma postanowiła nie odpisywać dalej w tym temacie i kwota nie została zwrócona. W innych firmach zawsze jest godzina marginesu na oddanie auta. W przeciwnym razie to klient jest stratny ponieważ musi zwrócić auto przed końcem pełnej doby. Kolejna kwestia to naliczenie podwójnej opłaty tuż po wynajmie. Dobrze że zauważyłem zmianę na koncie w banku, ale dopiero po wyjaśnieniu z bankiem kwota została cofnięta. Jeżeli chodzi o auto to było wszystko w porządku. Generalnie nie polecam tej firmy. Szkoda nerwów i czasu na takie dodatkowe sprawy.
Dariusz Baranowski
Dariusz Baranowski2 lata temu
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ WYPOŻYCZALNIĄ - firma wydaje auto bez inspekcji z pracownikiem, podczas zwrotu firma wskazuje tylko miejsce parkowania i poleca odnieść kluczyki do biura, a następnie bez osoby wynajmującej wyceniane są szkody których się nie zrobiło co przekracza kilkukrotnie wartość wynajmu. Tym samym firma nie zwraca kaucji. Korzystam z wypożyczalni na całym świecie i jeszcze nigdy nie potraktowano mnie w taki sposób. Złożyłem reklamację - czekam na informacje o czym na pewno będę informował czytających komentarze nie tylko w tym miejscu.
Kamil Wyszynski
Kamil Wyszynski2 lata temu
Zlodziej, nie polecam Kazan zaplacic mi 311 euro za wypozyczenie samochód po czym te ku××y zlodziejskie powiedzieli ze nie wydadza samochodu bo nie mamy karty kredytowej przy sobie
Najgorsza firma nie odbieraja telefonu nie ma kontaku z tymi zlodziejami
Daria Halak
Daria Halak2 lata temu
Proszę, uwazajcie na ta firme. Wypozyczylismy auto, nikt nie poszedl z nami do garażu aby obejrzeć auto. Na parkingu jest tak ciemno, ze nawet Jesli auto bylo wczesniej zarysowane nikt tego nie zauwazy. Przejechalismy autem z Warszawy do Poznania, nigdzie sie nie zatrzymywalismy, po czym oddalismy auto na lotnisku w Poznaniu. Firma, obciazyla nas kolosalna suma za to, ze zobaczyla po naszym przyjezdzie ryse na wypozyczonym przez nas samochodzie. Co wiecej pobrali pieniadze z konta bez informowania nas o tym I bez wystawienia rauchunku. Wypozyczamy auto bardzo czesto z innych firm ale nigdy nic takiego nam sie nie przydarzylo. Ta firma oszukuje klientow, nigdy nie skorzystamy z ich uslug, co wiecej zglosilismy nasza sprawe do rzecznika spraw konsumentow.
Patrycja w
Patrycja w2 lata temu
Absolutnie nie polecam. W umowie nie ma ani słowa o rozliczeniu paliwa, przy wypożyczeniu nie informują o konieczności dotankowania przed zwrotem. Informują jedynie o rozliczaniu kilometrażu. Kruczki na tylnej stronie wyłącznie w języku angielskim. Radzę uważać. Wypożyczenie końcowo trzykrotnie droższe niż w wycenie. Złodziejstwo z jakim jeszcze się nie spotkałam.
Zalecane lokalizacje