Mąż był z wizytą u Pani Dermatolog. Wizyta przebiegła sprawnie. Lekarz godny polecenia. Kiedy doszło do zapłaty Pani recepcjonistka zażądała 120 zł zamiast 100 zł widniejących na stronie podczas umawiania wizyty ( tego samego dnia). Na zwróconą uwagę, że to nie w porządku wprowadzać pacjenta w błąd usłyszał że cena wzrosła już w listopadzie 2018 ale Szefostwo nie robi sobie nic z tego że zła cena cały czas widnieje na portalu Znany Lekarz. Moim zdaniem nie chodzi o 20 zł różnicy ale o fakt, że uważacie Państwo wprowadzanie w błąd pacjenta za coś normalnego !!! Chyba ktoś ogląda za dużo wiadomości na TVPiS
Na zwróconą uwagę, że to nie w porządku wprowadzać pacjenta w błąd usłyszał że cena wzrosła już w listopadzie 2018 ale Szefostwo nie robi sobie nic z tego że zła cena cały czas widnieje na portalu Znany Lekarz.
Moim zdaniem nie chodzi o 20 zł różnicy ale o fakt, że uważacie Państwo wprowadzanie w błąd pacjenta za coś normalnego !!! Chyba ktoś ogląda za dużo wiadomości na TVPiS