/Greater Poland Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Wilkońskich 1, 60-543 Poznań, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CV8R+M3 Poznań, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: 9–19
Napisz recenzję
Piotr Sucholeski
Piotr Sucholeski2 lata temu
Duży sklep. Standardowy, Duży wybór towarów.
Niestety, spośród wielu kas czynna tylko jedna (byłem rano, więc kolejka nie była długa).

Uwaga: parking wymaga pobrania paragonu na półtoragodzinny, bezpłatne parkowanie; w przeciwnym razie horrrrrendalna opłata 90 zł!

Na parkingu stacja ładowania elektryków
Mike Ceban
Mike Ceban2 lata temu
Niestety nie można dać zera gwiazdek. W trakcie zakupów musiałem z nich zrezygnować. Największy (?) sklep lidl w Poznaniu i w godzinach szczytu 1 tradycyjna kasa otwarta. Żarty sobie z klientów robią. Dodatkowo otrzymałem opłatę dodatkową za postój samochodu przed sklepem. Nigdy więcej nie postawię nogi w tym cyrku.
Edit: Jeśli Wam też przydarzy się zrezygnować z zakupów to pojawia się kolejny problem: Nie za bardzo jest jak wyjść ze sklepu. :D Po co sobie takie kłopoty fundować, trochę jak w escape roomie.
Mariusz Kurcaba
Mariusz Kurcaba2 lata temu
Ten sklep kojarzy mi się tylko z niekończącymi się kolejkami. Jedna kasa otwarta na cały sklep, a w kasach samoobsługowych trzeba długo czekać na pomoc pracownika, bo ten wciąż gdzieś znika. Kasy samoobsługowe często się zawieszają a prędkość działania niektórych z nich przypomina moc obliczeniową komputerów sprzed 20 lat. O wolnym koszyku przy wejściu można tylko pomarzyć. Ocena 0/10 to również zasługa niemiłej obsługi. Robiłem w tym sklepie zakupy od momentu jego otwarcia. Dzisiejsze zakupy były ostatnimi. Żegnam ozięble, nie polecam i życzę poprawy :p
Patrycja Tomaszewska
Patrycja Tomaszewska2 lata temu
Pani na kasie samoobsugowej bardzo nie przyjemna ignorująca klientów. Zdarzenie sobota 29.10. Godz 8.40 Po płatności kartą na kasie paragon się nie wydrukowal płatność została zaakceptowana po czy druga pani stwierdziła że płatność nie zostala zaksięgowana kazala mi płacić drugi raz za te same zakupy gdyby nie aplikacja w telefonie była bym stratna dwa razy za te same zakupy gdyż panie chyba nie potrafią dobrze sprawdzić płatności na kasach!!!
Piotr Szabelski
Piotr Szabelski2 lata temu
Już więcej nie skorzystam z zakupów w tym sklepie. Jedna kasjerka obsługiwała 11 kas!!! Coraz więcej kas samoobsługowych, a nie wszyscy chcą płacić kartą, szczególnie seniorzy, którzy zresztą mają problem z ich obsługą. Stąd kolejki i niezadowolenie klientów. Gratuluję menadżerom Lidla takiej organizacji pracy 👍
MICHAL bzd
MICHAL bzd2 lata temu
1 kasa otwarta, kolejka na kilkunastu ludzi, Pani ktora ja obsluguje dodatkowo musi obslugiwac kasy samoobslugowe, dookola pelno lidlowskich lazikow,
Na pytanie czy na ktorejs kasie samoobslugowej mozna placic karta, odpowiedz: zalezy na ktorej..
porazka. Druga biedra..
Mariusz Ps
Mariusz Ps2 lata temu
Dobra lokalizacja blisko centrum. Duży parking i dobry dojazd komunikacją miejską. Jest to jeden z większych marketów Lidl dzięki czemu zawdzieczamy duzy asortyment produktów wyprzedażowych.
Maja Mikołajczak
Maja Mikołajczak2 lata temu
Największy Lidl w Poznaniu a pracowników trzech. Czas oczekiwania do jednej z dwóch otwartych kas samoobsługowych lub 3 kas obsługiwanych przez pracowników z których jedna Pani obsługuje też kasy samoobsługowe to ok 50min.
Zalecane lokalizacje