/Greater Poland Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Harcerska 3, 62-050 Mosina, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6RVV+RF Mosina, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marecki
Marecki2 lata temu
Dzisiaj tj.8 listopada 2022 w sklepie Lidl w Mosinie chciałem zakupic robot kuchenny ,który był w cenie 249 zł ,bo taką wskazywała wystawiona cenówka.Przy kasie Pani skasowała kwotę 329 zł.Oczywiście zaraz zwróciłem uwagę,że cena jest inna.Po mojej reakcji inna Pani zdjęła cenę twierdząc,że cena obowiązywała do wczoraj tzn.do 7 listopada 2022 i ,że taka informacja była na cenówce.Jednak kiedy poprosiłem o pokazanie mi jej( ponieważ chciałem zobaczyć czy abym nie doczytał dokładnie) to Panie bardzo się upierały ,że nie mam racji i ciągle odmawiano mi przedłożenia kartki o którą prosiłem.W związku z tym jestem bardzo rozczarowany podejściem Pań z ,którymi miałem do czynienia.Zalecam więc ,aby klienci byli bardzo czujni kupując produkty w promocji ,bo ja już niejednokrotnie miałem z tym do czynienia.No i jeszcze dodam ,że Pani stwierdziła ,iż nie ma czasu na sprawdzanie cen,a żeby złożyć skargę to oczywiście nie ma gdzie.Sklep sieci LIDL to kolejny dowód na lekceważenie klientów, a Lidla w Mosinie za brak profesjonalizmu WIELKI NEGATYM DAJĘ 1 GWIAZDKĘ ŻEBY TO OPUBLIKOWAĆ.
Michel L.
Michel L.2 lata temu
Ogromne kolejki, niezaleznie od pory (zdjecie z dzisiaj z 12h30). Ja rozumiem brak ludzi do pracy ale Biedronka rozwiązała ten problem kasami samoobsługowymi. Może zamiast inwestować miliony w kampanie reklamowe, zainwestowalibyście w kasy self-service? Milutki głosik w głośnikach powtarza żebyśmy dbali o siebie nawzajem a u Was ludzie zawsze tłoczą się przed kasami.
Żaneta Jeżmanowska
Żaneta Jeżmanowska2 lata temu
Nic tak nie irytuje w Lidlu jak rozmowy kasjerek przez ten śmieszny zestaw głośnomówiący podczas obsługiwania klienta.
Zastanawiam się czy kasjer mówi do mnie czy prowadzi sobie rozmowy.
Monika Krawczak
Monika Krawczak2 lata temu
Pani kasjerka która mnie obsługiwała była bardziej zajęta prywatna pogaduszką przez słuchawkę z współpracownikami na temat swojej rodziny niż obsługa klienta co skutkowało błędem w wydaniu reszty.
Igor weclawiak
Igor weclawiak2 lata temu
Zwykły Lidl niema nic nadzwyczajnego lecz daje 4 gwiazdki bo duże kolejki
Sebcio XD
Sebcio XD2 lata temu
Panie które obsługują krzyczą na ludzi bez powodu, pomagają przy kasach samoobsługowych pod przymusem i krzyczą przy tym na klientów, jeśli idzie się do kasy zwykłej to panie kasują tak wolno że przy kasie można umrzeć. Jeśli któraś pan z obsługi zapyta się o coś oceniają wygląd klientów i śmieją im się prosto w oczy a na pytania odpowiadają po którymś razie. Nie polecam
Kuba Chomik
Kuba Chomik2 lata temu
Zadbany sklep. Jest porządek na półkach, ceny są rzetelnie aktualizowane. Obsługa jest miła i pomocna, nie przepychają się między klientami, gdy mają do wykonania jakieś zadania na sklepie w godzinach otwarcia sklepu. Sklep jest czysty. W porównaniu z sąsiadującą Biedronka jest idealnie czysty. Nawet towar przeceniony zebrany w koszu jest zachowany we wzglednym porządku.
Jedyne co uprzykrza zakupy to bardzo słaby zasięg telefonii wewnątrz. Gdyby w sklepie była dodatkowa antena wewnętrzna i możnaby korzyść z internetu w środku sklepu byłoby idealnie. Aktualnie trzeba przejrzeć promocje przed wejściem do sklepu i aktywować je przed wejściem do sklepu. Szkoda. Byłoby to mój ulubiony sklep. Nie jest to jedyny Lidl w pobliżu mojego domu.
Mariusz Tomkowiak
Mariusz Tomkowiak2 lata temu
Wszystko na swoim miejscu, czysto i produkty dobrej jakości. Ceny optymalne.
Zalecane lokalizacje