/Masovian Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Józefa Sierakowskiego 4, 03-712 Warszawa, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
62XM+WR Warszawa, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 8–20
Napisz recenzję
Robert „Rufio” Sawosz
Robert „Rufio” Sawosz2 lata temu
Ładnie to wygląda z zewnątrz ale czar szybko pryska. Parking bardzo mały, oznaczenie miejsc dla niepełnosprawnych z kategorii eksperymentalnych (zwykle są dobrze widoczne a nie ukryte!). W środku mała przestrzeń i niestety pustki na sklepach. Piwa kraftowe pomieszane z koncernowymi - ktoś nad tym panuje?
Malgorzata Maria
Malgorzata Maria2 lata temu
Jest parę fajnych promocjii .Ostatnie sztuki dużo taniej. Czytelny układ towarów. Dużo kas samoobsługowych. Uprzejma obsługa. Czynne do 23.00. Duży parking pod sklepem. Blisko osiedle. Niedaleko do tramwaju na Targowej i Alei Solidarności. Mogę polecić miejsce.
Natalia Przybyszewska
Natalia Przybyszewska2 lata temu
Jestem niemiło zaskoczona czasem oczekiwania na pomoc przy kasach samoobsługowych. Jedna kasjerka uwija się jak w ukropie i lata pomiędzy stanowiskiem kasowym a 7 kasami samoobsługowymi. Zakupy w Lidlu robię od wielu lat i od początku wprowadzenia kas samoobsługowych robię zakupy tylko tam stąd nie mam trudności z ich obsługą, ale mam problem gdy przez niewłaściwą wagę produktu muszę czekać bardzo długo na zatwierdzenie tej wagi. Pani z kasy bardzo miła, nawet przeprosiła, że tyle czekałam ale nie może być tak, że pozostali pracownicy śmiejąc się pracują na sklepie a jedna kasjerka zostaje sama i klienci muszą czekać. Do tego do jej kasy była ustawiona już długa kolejka, a jej koleżanka która akurat przechodziła, stwierdziła przez interkom, że nic im (klientom) się nie stanie jak poczekają. Ciekawy jestem czy ta Pani robiąc duże zakupy dla siebie też jest taką entuzjastka długiej kolejki i długiego czasu oczekiwani na bycie obsłużonym.
Krzysztof Jędral
Krzysztof Jędral2 lata temu
5 gwiazdek raczej dla obsługi sklepu niż dla produktów czy ich dostępności. W szczególności zasłużył się pan Paweł (czarne włosy, dobrze przystrzyżona broda), który juz kolejny raz spowodował, że wizyta w tym sklepie jest przyjemnością a personel uczynny i pomocny. Nawet w godzinach szczytu sklepowego. Pozdrawiam
Zacny
Zacny2 lata temu
W trakcie zakupów otwarta wyłącznie jedna kasa. Biedna Pani kasjerka cały czas musiała odrywać się od klientów którzy długo czekają w kolejce na rzecz problemów w kasach samoobsługowych. Proszę o zwiększenie liczby pracowników na kasach lub uwzględnienie w kasach samoobsługowych możliwości płatności gotówką.
Nina
Nina2 lata temu
Albo nie działa płatność kartą, bo nagle jakaś awaria, albo nieprzyjemna obsługa, albo braki towaru, albo zupełnie inne ceny niż na półce... Byłam kilka razy i za każdym razem stracony czas. W dodatku ten sklep jest strasznie ciasny.
Mi Or
Mi Or2 lata temu
Zawsze pełne półki, obsługa MEGA miła. Szybko i sprawnie przyjęła zwrot niestety spleśniałych marchewek i przeterminowanego sosu. Warto patrzeć na datę przydatności, ale to był pierwszy raz. Polecam!
Jevgeniy
Jevgeniy2 lata temu
Lidl jak Lidl, nowoczesny w Nowym budynku lecz obsługa nie z tej planety zapytać pracownika o towar gdzie znajdę to :odpowiedź Tam na półce...to samo zachowanie w kasie samoobsługowe *z laską pracownik który nadzoruje kasy /OBSLUGE je :po.oze wybrać pieczywo na klawiaturze *Takim Oporem !przecież nie każdy zna i musi język Polsky a w moim Języku, nie ma tłumaczenia na ekranie klasowym, /CZ / a odpowiednik Polsko/Cesky nie odpowiada temu , z skąd firma bierze takich niemiła obsługę?Z łapanki ?Z obozu pracy ? BARDZO SLABA OBSLUGA ,żeby nie to że po drodze jest ten sklep i niektórzy towar mi pasuje to nominalny wielkim *Kołem ten Markiet ,Zdeczytowanie nie polecam tego sklepu !😬😬😬😬
Zalecane lokalizacje