/Masovian Voivodeship/Sklep meblowy

SIGNU Meble Drewniane

Kołobrzeska 4, 07-410 Ostrołęka, Polska

SIGNU Meble Drewniane
Sklep meblowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3HVW+JR Ostrołęka, Polska
+48 798 366 803
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
M Tri
M Tri2 lata temu
Kupilśmy u Państwa biurko i stół z kolekcji Fabio. Polecam firmę, ponieważ jakość wykonania mebli jest na najwyższym poziomie. Meble użytkujemy dłuższy czas. Nic się z nimi nie dzieje. A to rzadkość w obecnych czasach.
Patrycja Dendor
Patrycja Dendor2 lata temu
Zamówiłam zestaw stolików kawowych. Przyjechały przepiękne, ale jeden z blatów był uszkodzony, a nogi do drugiego stolika niewłaściwej wysokości. Reklamacja została uznana i sprawnie wymieniono wadliwe elementy. Myślę, że wlasnie w takich sytuacjach najlepiej poznaje się firmę - po tym, jak naprawia błędy. Obsługa miła i kompetentna. A same stoliki przecudne! Bardzo dziękuję i polecam!
Arek
Arek2 lata temu
Zdecydowanie polecam zakup mebli w firmie SIGNU. Meble moim zdaniem wykonane są na najwyższym poziomie technicznym, wszystko doskonale spasowane, obróbka również bez żadnych zastrzeżeń. Duży asortyment mebli a wśród nich są takie modele których gdzie indziej nie znajdziecie (naprawdę sporo czasu zajęło mi wyszukanie odpowiedniej firmy i podjęcie decyzji o zakupie mebli). Co chciałbym szczególnie podkreślić to wysoka kultura obsługi klienta, tu szczególne podziękowania dla pana Sebastiana, zaangażowanie, cierpliwość, otwartość, profesjonalizm pod każdym względem.
Jeszcze raz gorąco polecam i pozdrawiam
Arkadiusz Z.
Alina Gwóźdź
Alina Gwóźdź2 lata temu
Stół piękny z olejowanego orzecha, cudo prawdziwe. Szkoda, że zaimpregnowany tak, że po pierwszym użytkowaniu, przez lniane podkładki, karafka z wodą powoduje nieusuwalne ślady. Odpowiedź szefa po obejrzeniu zdjęć bezcenna: ślady powstały po stawianiu naczyń i mam stół zeszlifować i zaolejować na nowo. I tak po każdym przyjęciu. Oczywiście wtedy zapewne tracę gwarancję. Na mój protest kolejna bezcenna rada: przysłać reklamację a zostanie natychmiast odrzucona. Ostrzegam chętnych na zakupy.
Anna Osinska
Anna Osinska2 lata temu
Zdecydowanie polecam! Przepiękny stół, prosty montaż, ładny i prosty sposób rozkładania, lite drewno. A ponad to dokładnie taki design jakiego szukałam - idealnie wpasował mi się w salon, nie przytłaczając go. Jestem zadowolona z każdego szczegółu! Dodatkowo bardzo dobry kontakt z przedstawicielem firmy. Nic dodać, nic ująć.
Kamila Modzińska
Kamila Modzińska2 lata temu
Sklep łamie prawo. Kupiłam meble przez internet wg oferty na stronie sklepu. Po otrzymaniu mebli o wyglądzie niezadowalającym chciałam zwrócić je zgodnie z prawem czyli bez podania przyczyny mogę je zwrócić w ciągu 14 dni. W mailu poprosilam o adres zwrotu i otrzymałam odpowiedź, że nie akceptują zwrotów (jakiś żart). Sprawę zgłosiłam do Urzedu ochrony Praw Konsumentów.

Odnoszę się do odpowiedzi właściciela.
Przedstawiciel urzędu Ochrony Konsumenta poinformowal mnie, że nie ma pan prawa tworzyć wewnętrznych regulaminów, które są niezgodne z przepisami m.in. w Zwrotach brakuje adresu, gdzie nalezy odesłać meble (ta informacja powinna byc zawarta). Ponadto dodal pan pkt mowiacy, że w sprawie zwrotow trzeba wysłac do pana oswiadczenie na adres (!) lub mailem, ktorego odebranie musi byc potwierdzone i pan raczy osądzic, czy meble nadają sie do zwrotu czy nie. To jest skandal. Nigdzie nie ma mowy, ze przyjezdzacie do klienta lub wysylacie probki, o ktorych pan tak wspaniałomyslnie tutaj wspomniał. Powtarzam - zamowiłam meble ze strony internetowej sklepu, o nic ekstra spoza oferty sklepu nie prosiłam, nalezy mi sie prawo do zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Bardzo często kupuję przez internet i pana sklep jest pierwszym, który próbuje zalatwić klienta przy zwrotach na szaro. Co do moich danych osobowych - co to ma do rzeczy, nie chcę mieć z panem doczynienia, to nie zmienia faktu, że zachował sie pan nieuczciwie. Może zacytuję tutaj pana odpowiedź z maila, ciekawe czy ktoś to zrozumie.
Niech pan zmieni regulamin na zgodny z prawem i informujący, że klient ma prawo do zwrotu zamowionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Michał Urbaniak
Michał Urbaniak2 lata temu
Posiadam regał, stół i komodę pod telewizor z firmy signu.pl. Jakość mebli jest bardzo wysoka. Obsługa klienta rzetelna, potrafią zrozumieć potrzeby klienta. Polecam!
Piotr Maciag
Piotr Maciag2 lata temu
Meble z serii Fabio są bardzo ładne, ale niestety ich wykonanie to totalna fuszerka. Meble nie zostały wyszlifowane - brudzą, wychodzi z nich bardzo dużo drzazg (zdjęcie ściereczki po przetarciu nowych mebli). Nie nadają się do użytku. Przy okazji mogę wspomnieć o drobnym problemie - opadających zawiasach w szafce RTV. Przed korzystaniem z mebli oddaliśmy je do naprawy stolarzowi, który będzie je szlifował i olejował olejem wysokiej jakości. Reakcja sklepu na naszą wiadomość, to odpowiedź, że "tak ma być" i propozycja wysłania darmowego oleju z informacją, że meble należy ponownie olejować i ewentualnie przetrzeć papierem ściernym "szorstkie" powierzchnie (w naszym przypadku cały blat stołu, szafki rtv oraz stolika). Kupując nowe meble, oczekuje się że będą one nadawać do użytku, w tym przypadku tak nie jest. Potencjalnych klientów przestrzegam przed zakupami w tym sklepie - szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.
Zalecane lokalizacje