/Świętokrzyskie Voivodeship/Sklep meblowy

Salon Agata (Agata Meble)

Kongresowa 4, 25-671 Kielce, Polska

Salon Agata (Agata Meble)
Sklep meblowy
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WH2V+4M Kielce, Polska
+48 41 888 70 00
agatameble.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Sinr
Sinr2 lata temu
Tak wygląda fotel za 1000 PLN zakupiony dziś w Agacie. Fotel ewidentnie po zwrocie, blister ze śrubami posklejany taśmą klejącą, zapakowany od nowa i puszczony do sprzedaży. Mechanizm nie działa, kółka uwalone błotem, mimo że były w folii. Jakość wykonania to taki AliExpress po pijaku. Nigdy więcej zakupów w tym czymś czym jest Agata Meble.
Marlena Janduła
Marlena Janduła2 lata temu
Salon jest ok.
Jak narazie nie miałam żadnej niemiłej sytuacji.
Ale za to firmy transportowej która współpracuje z salonem mega nie polecem.
Wiadomo pogoda jest jaka jest to nie lato kurier nie dotarł z zamówieniem przez odwilż i teraz żądają od nas poraz kolejny zapłaty za kursa to podejmują jeszcze jedną próbę ale tylko w tedy jak zrobi się cieplej i ulice będą czyste a do tej pory dzieci mają spać na podłodze bo oni mają taki kaprys.
A co jest najlepsze kurier z dpd normalnie przyjechał.
Mąż jedzie jutro samemu odebrać towar oraz pieniądze zapłacone za transport który nue doszedł do skutku.
Panie bardzo nie uprzejme na infolini widać było że typowo odmawiały kolejnej próby dostarczenia towaru bez poniwnej zapłaty za coś co nie było z naszej winy.
Także Nie Polecam Omijajcie ten transport z daleka.
Milena
Milena2 lata temu
Chciałam zakupić w tym sklepie materac ale przez ich stronę internetową ponieważ wcześniej zamówilismy szafę i czas realizacji zamówienia był dużo krótszy niż w salonie. Przed zakupem udaliśmy się do salonu aby sprawdzić interesujący nas materac. Pani która została poproszona o pomoc od samego początku mruczala coś pod nosem i niechętnie udzielała odpowiedzi. W momencie gdy powiedziałam, że chciałam ocenić w rzeczywistości materac a zamówienie złożę internetowo Pani nas delikatnie mówiąc "olała". Powiedziala, że skoro zamawiamy przez Internet to ona nic nie pomoże... Z jej zachowania wnioskuję, że uznała nas za nierentownych klientów na których nie warto tracić czas. Może i rozumiałabym jej zachowanie gdybym chciała kupić materac w innym sklepie...no ale tak nie bylo. Nie polecam zakupów na dziale materacy ze względu na Panią w okularach ze skwaszoną miną...Może warto pomyśleć o zmianie pracy.
Good Gamer
Good Gamer2 lata temu
Ogromny, parking, duży wybór mebli, akcesoriów, jest dosłownie wszystko do urządzenia wnętrza. Niestety ceny niektórych rzeczy nie na Kieleckie miesięczne przychody. Obsługa miła chodź odrobinę nadgorliwa.
Mina Sadi
Mina Sadi2 lata temu
Nie polecam. Totalny brak organizacji. Pracownicy wprowadzają w błąd. Zamówiłam materac na stronie internetowej po kilku dniach dostałam meila, że matearc jest do odbioru. Na następny dzień dostałam telefon ze sklepu, poinformowano mnie iż materac przez błąd został zamówiony z jakiegoś butiku mimo wszystko Pani powiedziała, że materac jest w magazynie i czas na odbiór to 3 dni. Pojawiłam się (dodam, że musiałam zorganizować transport i starcic czas i paliwo, ponieważ mieszkam ponad 50km od najbliższego sklepu) w sklepie nagle okazało się że materaca nie ma na stanie i albo dopłacam do droższego albo wracam z niczym.
NIE POLECAM!🤬🤬🤬
S A
S A2 lata temu
Duży sklep z szerokim wyborem mebli i elementów dekoracyjnych. Obsługa na miejscu, zorientowana w ofercie, nienachalna. Kanapy, fotele, krzesła, stoły w różnych wzorach i kolorach. Każdy znajdzie coś dla siebie. Transport mebli w bardzo rozsądnej cenie, nie trzeba również długo czekać.
Bardzo duży wybór dodatków dekoracyjnych. Poduszki, kocyki we wszystkich kolorach i odcieniach.
Zwykle działa kilka kas, do których jest jedna kolejka. Duży parking.
Jerzy Karyś
Jerzy Karyś2 lata temu
Sprzedane meble tapicerowane nie posiadają gwarancji producenta a ewentualne naprawy wykonują w wewnętrznym serwisie w ramach rękojmi sprzedawcy. Niby wszystko ok. Ale kiedy domagałem się protokołu co i z jakiego materiału została wykonana naprawa,dowiedziałem się że nie powinno mnie to interesować ważne że naprawę wykonano. A moje domaganie się dokumentu co i z jakich materiałów zrobiono panie z reklamacji uznały za wyżywanie się na nich. Narożnik Luna 5 wysiedziane siedzisko po 6 miesiącach użytkowania pani z reklamacji stwierdziła że po takim okresie to normalne☹️
Radzę 3 razy się zastanowić zanim zakupicie meble w Agata meble.
Agnieszka Sprzęczka
Agnieszka Sprzęczka2 lata temu
Od wejścia do salonu miła obsługa i dobra atmosfera. Bardzo duży wybór mebli i dodatków. Sprawna i profesjonalną obsługa. Panie w kasie przemiłe. Kolejne zaskoczenie to kulturalni Panowie, którzy dostarczyli towar do domu i zmontowali sprawnie. Dziękuje. To miejsce do którego chce się wracać. W Kielcach to najlepszy salon.
Zalecane lokalizacje