/Łódzkie Voivodship/Hotel

Hotel Ambasador

Kosynierów Gdyńskich 8, 93-320 Łódź, Polska

Hotel Ambasador
Hotel
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
PF7M+4C Łódź, Polska
+48 42 646 49 04
hotelambasador.eu
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Lukasz0806
Lukasz08062 lata temu
Hotel w stylu lat 90 z przyzwoitymi cenami - zarówno jeżeli chodzi o pokoje jak i menu restauracyjne. Na wejściu mnie i kolegów przywitał miły Pan oraz skórzany komplet wypoczynkowy ;) Pokoje - nie ma tragedii, ale przydałby się remont. Restauracja - naprawdę smacznie, ale jeżeli trójka gości w dniu powszednim około godziny 15:00 musi czekać na obsługę przez dobre 10 min i dopiero interwencja na recepcji powoduje, że zjawia się Pan kelner to jest to na pewno do poprawy ;) Na plus szybkość podawania posiłków. Nie wiem czy jeszcze kiedyś wrócę ale dla niewymagających gości na pewno można polecić ;)
Justyna Urbaniak
Justyna Urbaniak2 lata temu
Bardzo ładny hotel, cisza spokój park obok , latem pewnie głośniej bo w parku mogą być imprezy . Basen duży, czysto, jacuzzi ciągle zajęte 😓 sauna jest ogromnym plusem . Restauracja śniadania ogólnie ok, Pani dba o to by nikomu nie zabrakło dostępności wszystkich produktów. Dobre naleśniki , pyszny serniczek ale kawa... Tu aż zabrakło mi słów jestem od niej uzależniona wyczuwam różnice i potrafię powiedzieć kiedy jest arabica kiedy mieszanka z robustą, TA kawa była nie do upicia ! To raczej najgorszej klasy robusta. Pokoje- Wszystko ładnie przygotowane w pokoju, jedyny minus to nieumyte kubki i talerzyki co niezręczne . Nie widziałam czy tak wszytko jest traktowane czy raczej akurat wdarł się błąd. Niestety później ta jedna rzecz rzutuje na całość. Szafka na basenie też była brudna. Drobne szczegóły dla mnie akurat ważne.
Grzegorz Topa
Grzegorz Topa2 lata temu
Niestety same minusy. Bardzo kiepskie śniadania. Produkty nie pierwszej świeżości i najniższej półki. W restauracji tez szału nie było - lepiej zjeść na mieście. Basen wewnętrzny nieczynny do 17 30 jeśli świeci słońce (co z tego, że na zewnątrz było 18 stopni). Basen wewnętrzy z taka ilością chloru, aż ciężko oddychać. Sauna czynna tylko jedna, o drugiej trzeba zapomnieć. Jacuzzi nie sprawne w pełni. Pokoje niby czyste, ale dużo niedociągnięć technicznych. Łazienka jak i cały hotel to taki PRL. Na koniec obsługa. Pan z recepcji wyraźnie siedział tam chyba za karę. Jedyny plus to Panie z obsługi pokoju. Nie polecam.
Malutki malinek
Malutki malinek2 lata temu
Hotel reklamuje się jako luksusowy, ze spa, basenem oraz restauracją. Skorzystaliśmy z basenu i restauracji, spędziliśmy też dwie noce w pokojach.
Obsługa recepcji średnio miła dla gości, również średnio zainteresowana - w trakcie meldowania nas, pan nagle zaczął rozmawiać z innym klientem. Otrzymaliśmy jedną kartę na dwie osoby, o drugą musieliśmy się dopraszać a recepcjonista był bardzo niezadowolony, że musi coś robić.
W restauracji zamawialiśmy, na kolację, dania z karty. Obsługa niezainteresowana gośćmi, na samą kartę trzeba czekać ok 20 minut - mimo minimalnego obłożenia, później było tylko gorzej. Kelnerzy nieuprzejmi i opryskliwi. Ceny, w stosunku do jakości, zawyżone. Mimo zapowiedzi, brak drink baru.
Same śniadania (w cenie pokoju) niezłe, ale bardzo widać za małą ilość obsługi - nie nadąża z uzupełnianiem potraw oraz sprzątaniem stołów.
Basen przyjemny, na plus dwie sauny (sucha i parowa). Niestety czasy świetności ma już za sobą, na ścianie widać grzyb.
Pokoje przyjemne, wygodne, dobrze wyposażone, czyste ale z pewnymi niedociągnięciami.
Ula H-G
Ula H-G2 lata temu
Obsługa hotelowa bardzo miła. Śniadania są smaczne i świeże. Duże pokoje które zostały już nadszarpnięte zębem czasu. Ale niestety basen brudny, i cała strefa spa też zaniedbana. Po 2 dniu pobytu woda została zasilona dawka chloru która dusiła i nie można było korzystać z basenu, pomimo uwag kolejny raz dolano chloru i basen nie został zamknięty. Przychodzili na basen mieszkańcy Łodzi którzy po 20 minutach uciekali bo dzieci się dusily. Szef oczywiście wiedział jaka jest sytuacja ale dalej wpuszczał chętnych i pobierał oplate.lNa pewno nie wrócę tam bo spodziewalam się możliwości korzystania z basenu. Baseny są ale nie do użytku.
Kamil
Kamil2 lata temu
Wizytę w hotelu rozpoczęliśmy od restauracji i to był błąd który rzutował na cały nasz pobyt. Przy minimalnym obłożeniu sali na kartę musieliśmy czekać 20 minut, zebranie zamówienia 30 minut, a sam czas oczekiwania na jedzenie około godziny. Menu bardzo skromne 5 dan głównych na krzyż. Ceny wyższe niż w restauracjach na Piotrkowskiej, a jakość dania średnia. Obsługa była niemila i nawet pokusiła się o porady logopedyczne dla kolegi (źle wymówił tagliatelle). Dziwne spojrzenia i kompletne olewactwo. Same śniadania bogate ale brakowało różnych serów, a dania w bemarach były zimne. Mała ilość obsługi skutkowała nie sprzataniem stolików i rzadkim uzupełnianiem potraw. Co do kompleksu SPA - basen wewnętrzny, dwie sauny i jacuzzi. Woda w jacuzzi zimna, a otoczenie nieestetyczne. Leżałem w jacuzzi i obserwowałem sobie grzyba na ścianie. Pokoje względnie czyste, przyjemnie urządzone i super wygodne łóżka. Portierzy jacyś nieprzygotowani. Nie mieliśmy w pokoju zawieszki nie przeszkadzać, a Pan na recepcji radośnie odpowiada że nie ma. Obok recepcji znajdują się piłkarzyki, ping pong i bilard. Zakupiłem cole za 11 zł i poprosiłem o szklankę. Pan odpowiedział że nie da nam szklanki i nie ma takiej możliwości. Sytuację kiedy w połowie zameldowania się Pan stracil mną zainteresowanie i zajął się kimś innym pominę. Olbrzymim plusem są sauny. Samo otoczenie hotelu też fajne - jeziorko, plaża, a na zewnątrz hotelu altana i grill.
Tomasz Olejniczak
Tomasz Olejniczak2 lata temu
Bardzo przyjemny hotel,ladne duze pokoje z wielkimi wygodnymi łóżkami. Trudno się w nim pogubić mimo że jest duży bo wszędzie jest pełno ,,drogowskazów,,. Są tu udogodnienia dla niepełnosprawnych w postaci podjazdów obok schodów. Warto wspomnieć o strefie basenowej dostępnej za darmo dla wszystkich gości. Jest tam jacuzzi dla ok.4 osób, dwie sauny i basen nie tylko dla potrafiących pływać. Śniadanie wliczone w cenę to bufet szwedzki o bardzo szerokim asortymencie,nawet dla wegetarian. Gorąco polecam.
Alicja Wysocka
Alicja Wysocka2 lata temu
Hotel ma czas świetności za sobą i widać trochę ząb czasu, ale ogólnie wszystko jest sprawne, obsługa jest miła (zwłaszcza Pan z obsługi basenu), jest dużo udogodnień takich jak: bezpłatny parking, możliwość zabrania zwierzaka, strefa basenu i spa, dobre śniadanie. Za tą cenę nie oczekujemy niczego więcej. Już postanowiliśmy tu wrócić i zarezerwowalismy termin na następny pobyt. Dodam też, że wszyscy się wyspalismy, lozka były wygodne, a to dla nas było kluczowe :) serdecznie pozdrawiamy obsługę hotelu i dziękujemy za pobyt :) polecamy ten hotel
Zalecane lokalizacje