/Lower Silesian Voivodeship/Hotel

Hotel Zamkowy

Piastów Śląskich 1, 58-300 Wałbrzych, Polska

Hotel Zamkowy
Hotel
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
R7VV+89 Wałbrzych, Polska
+48 74 665 41 44
zamekksiaz.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Bartosz Burchardt
Bartosz Burchardt2 lata temu
Hotel położony jest w budynkach kompleksu zamkowego. Panowie z ochrony są bardzo mili i dokonują cudów upychając samochody na małym placu. Recepcja miła i pomocna. Pokoje niestety wymagają odświeżenia głównym minusem w budynku gdzie byliśmy są trzaskajace drzwi zewnętrzne które potrafią obudzić trupa i powodowały drżenie ścian. Co do śniadań to radzę iść wcześniej :) BTW widok z okna jest rewelacyjny
Sławomir Piasecki
Sławomir Piasecki2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Bardzo ładne pokoje i czyste. Łazienki duże. Widoki przepiękne z okien. Bardzo miła atmosfera. Na pewno będziemy polecać ten hotel. Brakowało mi mini lodówki i małego wentylatora. Ale to moja opinia. Śniadania przepyszne.
Piotr WRÓBEL
Piotr WRÓBEL2 lata temu
Bardzo miła i pomocna obsługa. Pokoje spełniają swoją rolę.... Wszystko tu jest. Śniadania wliczone w cenę. Jest bardzo duży wybór, są bardzo smaczne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Super lokalizacja wszędzie jest pod ręką. Można spokojnie wypocząć i pozwiedzać bo jest tu moc wrażeń.
Barbara Struk
Barbara Struk2 lata temu
Świetna lokalizacja, czyste przestronne pokoje i to tyle. Śniadania bardzo słabe.
W pokojach brak klimatyzacji/wiatraka.
Cena parkingu za dobę- 30 zł.
Edyta Bieniek
Edyta Bieniek2 lata temu
Hotel nietuzinkowy , położony w budynkach zamku . Personel miły, pokoje czyste , przestronne .Bardzo dobra restauracja z przystępnymi cenami .
Marcin Pasiut
Marcin Pasiut2 lata temu
Niestety jestem zmuszony wystawić tak niską ocenę. O ile nie czepiam się standardu hotelu, pokojów o tyle wystawianie klienta na pośmiewisko jest już poniżej pasa. Mieliśmy przed przyjazdem wykupione obiadokolacje w trakcie pobytu. W pierwszy dzień udało się bez problemu zjeść. Natomiast hotel prawdopodobnie w ogóle nie dopilnował i nie poinformował restauracji o obiadokolacji. W drugi dzień wręcz chamsko wyproszono nas od stolika argumentując to tym że nie ma potwierdzenia o wykupionej obiadokolacji. Koniec końców udało się wyjaśnić sytuację ale przy okazji trzeba było się najeść wstydu.

Rozumiem że zatrudniacie stażystki, ale przynajmniej przekażcie swoim pracownicom odpowiednie informacje na temat ich pracy. Gdy próbowałem wyjaśnij sytuację z Panią stażystką "blondynką" otrzymałem odpowiedź że ona nic nie wie i że nie może nam pomóc i odesłała z powrotem do restauracji. Brak jakiejkolwiek zaangażowania i profesjonalizmu.
Paweł Tata
Paweł Tata2 lata temu
witam zacznę od plusów obsługa na 100%, super lokalizacja pyszne śniadania, czystość pokój? Brązowe zacieki na suficie w łazience poplamiona wykładzina i na dodatek podarte ręczniki.
Przy tej cenie za dobę nie przyjęcia.
Monika C
Monika C2 lata temu
Mile urokliwe miejsce ,pokoje czyste obsługa pomocna uprzejma , latem przy otwartym na najwyższym piętrze doskwiera głośna muzyka z restauracji ale to klimatyczny jazz więc to na plus . Przepyszne śniadanie w formie bufetu .
Zalecane lokalizacje