/Lower Silesian Voivodeship/Hotel

Hotel Restauracja Chata za Wsią

Górska 1, 58-533 Mysłakowice, Polska

Hotel Restauracja Chata za Wsią
Hotel
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
VQ2F+P5 Mysłakowice, Polska
+48 75 646 60 58
chatazawsia.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Krzysztof Golec
Krzysztof Golec2 lata temu
Po raz pierwszy tu trafiliśmy w dzień Wojska Polskiego, bo w Jeleniej już dawno nie ma takich bajkowych restauracji jak: Stylowa, Europa, Kwadrat czy Tokaj. Inne, jak Mazurkowa Chata czy Folko... niestety przereklamowane. Tu – jakby za dotknięciem czarodziejskiej różdżki – zupełnie inaczej. Choć restauracja istnieje (ponoć) ponad 30 lat (jak powiedziała kelnerka), to ma wiele do zaoferowania, a tyrolskie klimaty warto pielęgnować. Sale i stoliki czyste i obszerne, a weranda zaprasza na obiad pod parasolem z... przepięknym widokiem na Karkonosze. To skarb, który powinien być oceniony oddzielnie.
Pokoju nie zamawialiśmy, ale może następnym razem. Obiad był smaczny, nawet bardzo smaczny. Schabowy w panierce, nie odgrzewany, tak jak wymaga pani Magda Gessler. Placek po węgiersku także smaczny, również nie odgrzewany, a frytki dużo lepsze niż w restauracji Folko (smażone na tym samym oleju, co inne potrawy).
Duży plus za obsługę kelnerską, nawet pani z Ukrainy mówi dobrą polszczyzną i nie stwarza żadnych problemów. Kolejnym plusem jest klimatyzacja sali, piękny ogród z basenem i jacuzzi – ale to dla gości hotelowych.

O miejscach parkingowych musimy wspomnieć, są bezpłatne, a nikt z gości nie narzeka, iż „za ciasne” - po otwarciu drzwi drzwi samochodu. Byliśmy mile zaskoczeni, praktycznie pod każdym względem. Możemy jedynie zwrócić uwagę właścicielom, że nadal obowiązują - choć poluźnione – obostrzenia covidowe i stoliki powinny być dezynfekowane.
Magdalena Borońska
Magdalena Borońska2 lata temu
[ocena hotelu]

Pokoje są czyste, jednak nie są sprzątane przez obsługę ze względów sanitarnych - należy samemu zadbać o porządek wokół siebie. Do wyposażenia pokoju należy telewizor, poza tym hotel zapewnia cztery szklanki, mydło, dwie wody (gazowaną i niegazowaną) oraz ręczniki, o suszarkę można poprosić w recepcji. Jedynym minusem jest fakt, że w łazience kiespsko schną rzeczy - lepiej jest je powiesić w części sypialnej.
Dla klientów dostępne są basen, jacuzzi, masaż i sauna. Basen ma 1,55 metra głębokości, plus wydzielona część brodzika. Przy basenie są też szafki na rzeczy, klucz należy pobrać u ratownika.
Hotel posiada podjazd dla wózków i windę. Śniadanie to szwedzki stół, gdzie jest duży wybór świeżych produktów.

[ocena restauracji]
Restauracja oferuje pyszne jedzenie, głównie dania obiadowe i zupy. Ceny picia mogą nieco odstraszać, ale reszta menu oferuje przystępne ceny przy dużych i smacznych porcjach. Obsługa jest miła, a jedzenie estetycznie podane. Napoje są zarówno alkoholowe jak i bezalkoholowe (szczególnie duży jest wybór soków i win) Lokal ma toaletę dla klientów, można też siedzieć w ogrodzie jak i na zewnątrz.
Roman Witkowski
Roman Witkowski2 lata temu
01.07 - 06.07 wesele/wypoczynek
mimo ,że moja córka właśnie tutaj miała wesele, ja przyjechałem z drugiego krańca Polski więc mogę wyrazić swój punkt widzenia jako gość, gdyż nie uczestniczyłem w przygotowaniach.
Jeśli chodzi o wesele: obsługa bardzo szybko zmienia nakrycia i donosi posiłki, które są gorące i bardzo dobre. Różnorodność potraw jest bardzo duża. Gdy poproszono o jakieś dodatkowe akcesoria to bez problemu były dostarczone. Na zewnątrz są stoliki do posiedzenia " na papieroska". Parking bardzo duży pomieści samochody nawet dla 100 gości. Toaleta przy sali może nie za duża ale czysta i pachnąca. Sala klimatyzowana. W mojej ocenie nie ma na co narzekać.

Pokoje: Większość pokoi po remoncie i w takim mieszkałem.
Nie wszystkie pokoje mają balkon. Z mojego miałem piękny widok na Śnieżkę. Te z widokiem na góry są od strony południowej i gdy jest ostre słońce w pokoju jest gorąco. Nie ma klimatyzacji w pokojach.
W toaletach czysto i pachnąco. Nie wszystkie pokoje mają lodówki.

restauracja i bar: śniadania przepyszne i duży wybór.
Dania z karty także różnorodne. I tutaj szczególne uznanie dla dwóch pań: Agnieszki i Natalii. Cały czas wesołe i uśmiechnięte. Aż chce się tam przychodzić.

Wokół hotelu jest duży ogrodzony teren z parkingami, ogródkiem dla dzieci i zadaszonym "grzybkiem" z ławami i stołami oraz dużym grillem dla gości.

Strefa SPA: basen, sauna jacuzzi są ale niezbyt duże. stanowi to jednak urozmaicenie szczególnie dla dzieci. Minus to godziny otwarcia.

Usytuowanie hotelu stanowi bardzo dobrą bazę wypadową w góry. Do tego cisza i spokój. Przy drodze do Karpacza. Polecam.
Aga w
Aga w2 lata temu
Doskonała bazą wypadową, wszędzie blisko. Miejsce idealne dla rodzin z dziećmi, jest mały plac zabaw, kort, boisko do siatkówki, basen z brodzikiem (woda mogła być ciut cieplejsza). Mieliśmy pokoj niewyremontowany ale to nam nie przeszkadzało i tak byliśmy w hotelu rano i wieczorem. W restauracji przemiła obsługa, panie uśmiechniete i pomocne, nie przeszkadzają im humory małych dzieci. Jedzenie przepyszne. Tylko śniadania monotonne, codziennie to samo ale to taki mały minusik. Ogólnie pobyt oceniamy na bdb plus. Polecam.
Krzysztof
Krzysztof2 lata temu
Super lokalizacja i piękna okolica. Cisza i spokój. Duży parking. Pokoje bardzo ładne, czyste i fajnie urządzone. Łóżko wygodne. Poduszki bardzo duże więc warto wziąć swoją ulubioną. W łazience kabina, ręczniki, mydła. Jedzenie bardzo smaczne a obsługa miła i uprzejma. Daję 4 gwiazdki ponieważ słabe jest wyciszenie. Moim zdaniem w hotelu 3* powinna byś wykładzina na podłodze by wytłumić hałasy z korytarza i z pokojów górnych.
Lord Haos
Lord Haos2 lata temu
Całość oceniam na 4. Chodź nam się urlop udał nie mogę dać 5. Trochę remontu temu obiektowi by się przydało I myślę że właściciel wie co mam na myśli. Najbardziej nie jestem zadowolony z wygladu pokoju, nie żebym wybrzydzał ale dosłownie pamięta on lata 90 i widać że dawno nie było w nim remontu. Może mają ładniejsze pokoje ale ja taki dostałem. Obsługa, lokalizacja, basen oraz smaczne śniadania na plus.
Anna Karolina
Anna Karolina2 lata temu
Hotel nie wywiązał się z umowy rezerwacyjnej. Rezerwacji dokonałam przez stronę internetową - zapłaciłam za pokój i wyżywienie. Nieuprzejma recepcjonistka poinformowała nas, że w systemie był błąd cenowy, hotel na nas stracił i mamy dopłacić 210 zł do obiadokolacji albo jej nie dostaniemy. Zatem kolacji nie dostaliśmy. Na skargę do zarządu hotelu otrzymaliśmy odpowiedź, że nic nam się nie należy a hotel stracił na nas 220 zł.
Radzę omijać szerokim łukiem. Nie moja wina, że w systemie rezerwacyjnym był błąd. Hotel nie potrafi przyznać się do błędu.

NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM.
Iwona J
Iwona J2 lata temu
Pokoje duże, jasne, przestronne i przede wszystkim czyste.
Śniadania w formie szwedzkiego bufetu bardzo urozmaicone (dania na ciepło, na słono i słodko, nabiał, wędliny, desery, owoce).
Obsługa pomocna, przemiła i zawsze uśmiechnięta.
Do użytku dla gości sauna, basen i jacuzzi.
Polecam! :)
Zalecane lokalizacje