/Lublin Voivodeship/Hotel

Hotel Koronny

Koszary 7, 22-400 Zamość, Polska

Hotel Koronny
Hotel
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
P7J3+66 Zamość, Polska
+48 84 677 71 00
hotelkoronny.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Joanna Gałaszkiewicz
Joanna Gałaszkiewicz2 lata temu
Polecam! W 2021 roku organizowaliśmy wesele w nowej sali, a w 2023 organizowaliśmy chrzciny. Kontakt z Panią Agnieszką jest na najwyższym poziomie. Jedzenie przepyszne. Przystawki gorące, to wcale nie przystawki, a duże dania obiadowe ;)
Nie ma problemu z menu dla dzieci oraz daniami vege czy bez laktozy. Dzieciaki prosiły o dodatkową porcję rosołu i pierogów :D
Przy chrzcinach mieliśmy jeszcze do dyspozycji pokój na czas imprezy, w którym było łóżeczko dla dzieci.
Jeśli chodzi o organizację wesela świetny był apartament dla nowożeńców, który był w cenie na dwa dni.
Wiktoria K
Wiktoria K2 lata temu
Opinie swoja wystawiam do obsługi a szczególnie Pani menager.Byłam na weselu organizowanym przez ten hotel. Moja osoba podobno nie została zgłoszona na dania wegetariańskie, więc siedziałam cały wieczór głodna,bo kuchnia nie miała nic do zaoferowania. Byłam już na kilku weselach i zawsze zdarzało się, że ktoś nie został zgłoszony,ale mimo tego kuchnia potrafiła coś wymyśleć ,żeby gość nie siedział głodny. Na prośbę do obsługi czy mogłabym dostać cokolwiek bez mięsa usłyszałam, że jedzenie jest wyliczone i nic nie mają. Przy czym osoba ,która siedziała niedaleko mnie i miała zaznaczony wege posiłek,dostała aż dwa różne bo jedno jej nie smakowało i zostawiła pełen talerz. O godzinie 1 w nocy został zaserwowany posiłek na ciepło dla wszystkich ravioli ze szpinakiem. Teraz nasuwa się pytanie czy tego posiłku nie mogłam dostać wcześniej to jest ok godz.20 jak o to prosiłam? Za wesele w takim miejscu płacone są spore pieniądze za gości ,więc uważam, że każdy gość Powinnien być traktowany z szacunkiem, tu natomiast obsługa kuchenna i Pani Manager zabłysły raczej nie kompetencją i brakiem elastyczności w działaniach. Pani Menager Jeszcze w bardzo niekulturalny sposób zaczęła na mnie krzyczeć, że nie mają obowiązku mi nic dać,bo nie zostałam zgłoszona. Uważam, że takie osoby nie powinny reprezentować takiego miejsca.Nigdy już tam nie wrócę a tym bardziej nie polecę nikomu organizacji wesela w takim miejscu.
Adam Mokras
Adam Mokras2 lata temu
Koszmarne połaczenie ledowo-pałacowego wystroju, tragicznej obsługi z nienajgorsza kuchnia (naprawde smaczne sniadanie z dobra kawa). Przyjechalismy w sobote po poludniu, widzialem ze szykuje sie wesele. Poprosilem o pokoj daleko od sali weselnej (bedacej w osobny budynku), dostalismy z oknami vis a vis imprezy. Dodatkowo w hotelu nie dzialala winda, wiec walizki taszczylismy na 2 pietro po schodach.
Dagmara Mańka-Wizor
Dagmara Mańka-Wizor2 lata temu
Byłam na kolacji- grupa 15 osób. Stolik zamówiony z wyprzedzeniem. Poza nami nie było innych gości. Zamawiane dania z karty i raczej proste (zupy, pasty, piróg). Pierwsze osobo zaczęły dostawać jedzenie 1,5 godziny PO ZAMÓWIENIU. I w większości zimne. Na napoje (lemoniady czy czy cocacola) czekaliśmy ponad pół godziny. Ja rozumiem, że nie mają kim obsłużyć, ale wtedy nie przyjmuje się rezerwacji na taką grupę. Dwie gwiazdki, bo pan kelner naprawdę się starał, i jedzenie było dobre (choć porcje maleńkie).
Aleksandra Wieczorek
Aleksandra Wieczorek2 lata temu
W hotelu nocowałam dwie noce, co do pokoju, czystości i obsługi nie mam uwag. Duży parking, klimatyzacja w pokoju też na plus. Niestety sytuacja, która wydarzyła się drugiego dnia w porze śniadania przekreśla wszystkie plusy, które do tej pory wymieniłam. Gdy udałam się do restauracji hotelowej dowiedziałam się, że w nocy przyjechała bardzo liczna grupa gości z Izraela i inne osoby zameldowane w hotelu nie mają tam wstępu. Sala restauracyjna została po prostu wyłączona z użytku i była na wyłączność tej konkretnej grupy. "Zwykli" goście zostali poinformowani, że śniadanie mogą zjeść w lobby hotelowym... Nie muszę zaznaczać, że komfort spożywania posiłku kiedy dookoła kręcą się ludzie z walizkami jest zerowy. Na dodatek nie było możliwości skorzystania ze szwedzkiego stołu, panie z obsługi przynosiły każdemu talerz z podstawowym zestawem śniadaniowym, a o ciepłe dania można było poprosić - trudno jednak wiedzieć na co ma się ochotę jak się nie wie co jest dostępne... nawet nie zadbano o prowizoryczne menu. Oczywiście o tym, że hotel wyłączy na jakiś czas restaurację nikt nie raczył poinformować innych gości wcześniej. Poczułam się potraktowana jak gość drugiej kategorii. Przykre, że właściciele hotelu nie zadbali o komfort wszystkich osób w ten sam sposób, ale pazerność na dłuższą metę nie popłaca... Ja w każdym razie na pewno nie polecę nikomu tego miejsca i sama tam również nie wrócę.
Darek cituk
Darek cituk2 lata temu
pokój przyjemny, fajna wykładzina,łazienka ok, jest CZAJNIK w pokoju! troche problemów z drzwiami do pokoju, wygodne łóżko..dobry parking, ZNAKOMITE ŚNIADANIE, warte swojej ceny, miła obsługa..troche słaby wybor programow w TV,same polskie..hotel adoptowany ze starego budynku chyba wiec SŁABA IZOLACJA AKUSTYCZNA jak kto wrażliwy..
dla mnie jedyny mankament to BRAK OKIEN , tylko dachowe - pokoj w budynku dobudowanym chyba do głównego, więc nie mogłbym tam dłuzej wytrzymać..
daje 4 gwiazdki bo w sumie przyjemnie..
Tomasz Bieleń
Tomasz Bieleń2 lata temu
Hotel Koronny zorganizował nam przepiękne wesele, gdzie wszystko było dopięte na ostatni guzik. Przepyszne jedzenie i niesamowita obsługa, świetna sala i klimat hotelu. Organizacja wesela z Panią Agnieszką była czysta przyjemnością.

Polecam z całego serca :)🥰
Anna CZYŻ
Anna CZYŻ2 lata temu
Odbieram wczoraj telefon. Nikt się nie przedstawia. Oddzywa sie pani pytajac czy może ze mną porozmawiać Po moich pytaniach dowiaduje się, że pani z hotelu Koronny w sprawie rezerwacji bo będę miec zmianę. Wiec pytam o co dokładnie chodzi. Pani nagle , że nie może rozmawiać oddzwoni późnej i rozłączyła się.( Po co dzwoniła skoro nie miała czasu rozmawiać? ) Po jakimś czasie próbuje dodzwonić się do hotelu kolkakrotnie- bezskutecznie. Nikt nie odbiera. Wchodze w rezerwacje i widzę, że moja rezerwacja ulega zmianie bo nie ma miejsca. A zrobilam ją już dosyć dawno . Hotel proponuję mi 1 nocleg zamiast 2. Sytuacja dla mnie jest dziwna . Pani oddzwania po ponad 1,5 h, że niby mieli jakiś błąd i mojej rezerwacji nie było . Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku ze strony obsługi. Po potraktowaniu mnie w ten sposób rezygnuje z rezerwacji , która mi nie odpowiada. Późnym wieczorem wchodze w Booking i widzę, że rezerwacja w tym terminie jest dostępna.Bez komentarza...Nie polecam.
Zalecane lokalizacje