/Masovian Voivodeship/Hotel

Hotel Chopin Business & Spa

Romualda Traugutta 21, 96-500 Sochaczew, Polska

Hotel Chopin Business & Spa
Hotel
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
66GQ+C2 Sochaczew, Polska
+48 46 862 59 99
hotelchopin.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Pawel Cichy
Pawel Cichy2 lata temu
Daje 5 gwiazdek żeby wyróżnić restauracje, świetna obsługa: obsługiwała nas para, postawny młody chłopak i bardzo ładna blondynka, mimo że młodzi pełen profesjonalizm, moje marudzenie i niezdecydowani towarzysze nie wyprowadzili ich z równowagi, dodatkowo kolacje jedliśmy równo z zamknięciem restauracji w piątkowy wieczór, a wiem że po całym dniu pracy taki późny nalot gości bywa irytujący. Jeżeli chodzi o dania to palce lizać, zjedliśmy zupę dyniową i żurek, pomimo że kiełbasa w żurku wyglądała trochę jak parówka to przystawka była znakomita w smaku. Na danie główne zjedliśmy ravioli ze szpinakiem i żeberka, no i to był gwóźdź programu, prezencja dania bardzo przyjemna, a smak i konsystencja wspaniała. Na deser dostaliśmy pyszny sernik. Jeżeli miałbym oceniać sam hotel, to dał bym 4 gwiazdki i to tylko dlatego, że pokoje były w przystępnych cenach.
Janas 21
Janas 212 lata temu
Dobra lokalizacja hotelu w centrum miasta. 3 duże parkingi ( dwa przy hotelu za darmo, jedan na parkingu wewnętrznym zamykanym za 15 zł./dobę ). Pokoje duże z klimatyzacją, łazienki czyste ale stara komuna ( warto wymienić słuchawki w kabinach bo przy braniu prysznica z powodów malych dziurek bolący prysznic). Kuchnia dobra, śniadania stół szwecki.
Miła profesjonalna obsługa, uśmiechnięta, pomocna.
Jak na 4 gwiazdkowy hotel to bardzo słabe warunki noclegowe ( za niski standard) i dlatego ogulna ocena tylko 3 gwiazdki.
A D
A D2 lata temu
Nie ten stosunek cena/jakość jaki powinien być w hotelu który twierdzi że jest 4-gwiazdkowy.

Pokój:
Śmierdział papierosami i wilgocią, niewietrzony. Łazienka czysta, choć wentylator rzęzi.

Restauracja:
przy niemal pustej restauracji w porze obiadowej na zupę czeka się 30-40 minut. Jedzenie słabe, żurek słony z tanią kiełbasa.

Śniadanie - w miarę, rozsądne minimum jest. Ciasta parę kawałków i to koniec. Kawa - lura z byle ekspresu.

SPA:
Drzwi sauny się nie domykają. Z prysznica ledwo leci woda. Słabo. Zabiegi - OK

Obsługa:
Miło i uprzejmie.

Ten hotel powinien mieć raczej 2 gwiazdki i aspirować do 3.
Jak nie musisz - jedź gdzie indziej.
Mike Porecki
Mike Porecki2 lata temu
Znamy wszyscy schemat nie? Miasto tej wielkości, w sumie jeden hotel tylko, więc się nie starają, standard lata 90te? No to porzućmy schemat. W Sochaczewie jest inaczej. Hotel jest fantastyczny. Super czystość, stylowe pokoje w stylu chopinowskim ale każdy nieco inny, miła obsługa, dobre ceny. Jakby byli w Warszawie i musieli konkurować z toną hoteli to i tak by dali radę, bo naprawdę super miejsce. Czystość, obsługa, klimat w pozytywnym znaczeniu. Od lat zwiedzam miasta i miasteczka Polski, w tym te rzadziej turystycznie odwiedzane i nie spotkałem się z tak wspaniałym hotelem w mieście tej wielkości.
Angelika Brzózka
Angelika Brzózka2 lata temu
W hotelu organizowaliśmy imprezę okolicznościową-chrzest dziecka. Szczerze polecam. Obsługa na wysokim poziome pyszne i estetycznie przygotowane potrawy. Ciasta oraz słodkości przygotowane i podane w znakomity sposób. Obawiałam się, iż ze względu na zła pogodę może nudzić się dzieciom. Ale kącik zabaw przygotowany przez hotel w holu zdecydowanie spełnił swoją rolę.
Anna Szymańska
Anna Szymańska2 lata temu
Gorąco polecam organizowanie przyjęcia w hotelu Chopin: świetna organizacja, bardzo dobre jedzenie, elegancka, dobrze wyposażona sala Etiuda, miła obsługa,
przestronne pokoje i pyszne śniadanie, a to wszystko w świetnym stosunku jakości do ceny. Jesteśmy bardzo zadowoleni, naprawdę warto! 🙂
Andrzej Nowak
Andrzej Nowak2 lata temu
Hotel położony przy głownej ulicy.
Dobry dojazd.
Podjazd.
Cześć miejsce parkingowych od frontu hotelu.
Wejscie przez glowny hol do recepcji.
Restauracja z barem.
Mila obsługa, pomocna, profesjonalna.
Marcin Sawiński
Marcin Sawiński2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam. Kompletny brak kompetencji przy obsłudze większej ilości gości, czego pokłosiem jest cedowanie kosztów za taksówkę oraz jej fikcyjnego postoju na przypadkowy numer pokoju. Mimo przedłożenia danych wskazujących na rażące zaniechania ze strony pracowników hotelu, nie spotkałem się z choćby próbą polubownego rozwiązania sprawy. Czuje się oszukany i zlekceważony z uwagi na brak reakcji ze strony kierownictwa hotelu.
Zalecane lokalizacje