/Pomeranian Voivodeship/Hotel

Hotel Grano Gdańsk

Pszenna 3, 80-749 Gdańsk, Polska

Hotel Grano Gdańsk
Hotel
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8MW5+F3 Gdańsk, Polska
+48 58 670 38 00
granohotels.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Anula Wawrzyniak
Anula Wawrzyniak2 lata temu
Hotel jest wspaniały - miła i pomocna obsługa, wygodne pokoje, pyszne śniadania, świetne położenie, duży prysznic (uwielbiam!). Dodatkowy atut - balkon w pokoju - można się było wspaniale odprężyć na powietrzu po długich spacerach.

Jedyny minus - brak osoby pilnującej na basenie, by jacuzzi nie zmieniało się w brodzik dla dzieci bez dozoru rodzicielskiego - miałam nieprzyjemność przebywać w wodzie z wyjątkowo rozwydrzonymi dzieciakami, które skakały, nurkowały, chlapały wodą po oczach - a mamusia pływała sobie w basenie obok, ignorując swoje niewychowane "pociechy", uniemożliwiające innym relaks.
Tom Gi
Tom Gi2 lata temu
Hotel zrobił na nas bardzo dobre wrażenie (przyjazny zwierzętom) , pokoje nowocześnie urządzone. Bardzo duży wybór na śniadaniu ( dla każdego coś dobrego) Hotel wyposażony jest w basen i spa, lecz przy dużym obłożeniu, niestety jest mało miejsca w basenie, taki mały minus ;) Hotel położony jest przy starówce, więc jeśli chodzi o zwiedzanie ułatwia to zdecydowanie. Parking położony naprzeciw hotelu, niestety często jest "zapchany" ale 5 min.drogi spacerkiem od hotelu jest darmowy parking, więc nie ma dużego problemu. Ogólnie hotel oceniam bardzo dobrze i polecam, można wypocząć i się zrelaksować :)
Matt O.
Matt O.2 lata temu
Przyjemny hotel, w którym spędziliśmy kilka dni. Śniadania są wielkim szwedzkim stołem. Obsługa cały czas uzupełnia brakujące rzeczy. Był problem z gośćmi weekendowymi, którzy na śniadanie schodzili jeszcze pijani. Obsługa nie umiała sobie z nimi poradzić. Parking podziemny jest obszerny. Minusem tego dużego budynku są tylko 2 windy. Przy dużej ilości gości wakacyjnych, trzeba było długo czekać za każdym razem, aż winda przyjedzie. I tak nie było pewności czy uda się do niej wcisnąć.
Paula
Paula2 lata temu
Serdecznie polecam hotel Grano. Miałam okazje gościć w nim wraz z chłopakiem. Byliśmy zadowoleni już od samego wejścia do hotelu, Pani w recepcji bardzo miła i pomocna. Pokoje były czyściutkie i nowoczesne. Jeśli chodzi o restauracje również na plus, śniadania były do wyboru do koloru ( ciepłe rzeczy mogły być troszkę cieplejsze , ale były smaczne) było tam dosłownie wszystko na co tylko mogła najść ochota. Dodatkowo na plus lokalizacja hotelu, w samym centrum. Nie mam się do czego przyczepić jedyną rzeczą która mogłaby być poprawiona to cieplejsza woda na basenie. Poza tym przyjemny klimat, na pewno tu wrócimy 😊
Ewa Ka
Ewa Ka2 lata temu
To mój drugi pobyt w tym hotelu. Za pierwszym razem nie miałam większych zastrzeżeń. Za drugim nie było już tak miło. Na pewno plus za lokalizację, dobre choć trochę monotonne śniadania. Mila obsługa w restauracji. Niestety młoda pani na recepcji w ciemnych kręconych włosach próbowała mi wmówić, że mydła w dozownikach w moim pokoju wcale nie są rozcieńczone wodą... Brak szacunku do gościa i ironiczny uśmiech na twarzy. Zarówno za pierwszym razem, jak i za drugim nie działały panele do regulacji temperatury w pokojach.
Marta Malewska
Marta Malewska2 lata temu
Hotel jako hotel świetny, trochę szkoda, że nie ma się z balkonu widoku na rzekę tylko na inny blok, ale do centralnego punktu wyspy ma się 2 minuty piechotą.
Na balkonie jest zakaz palenia, co może być ważną informacją dla palących.
Basen nie za duży, lepiej chodzić z samego rana lub po 19, gdy mogą tylko dorośli bo w innych godzinach są pozajmowane przez ręczniki leżaki oraz krzyczące dzieci, więc o relaks słabo, ale największym mankamentem jest w nim to, że jacuzzi jak i krany deszczowe w basenie trzeba włączać osobiście, co do tych w basenie nie jest to aż taki duży problem, ale siedząc w jacuzzi jest to irytujące, gdyż co jakieś 2 minuty trzeba ponownie włączać bombelki, a te przyciski nie działają od razu, wiec trochę też to zajmuje. Myśle, że można by było ten czas troszkę wydłużyć i problemu nie ma 😉
Stan pokoju znakomity, nie ma się do czego przyczepić, jest przestronny czysty, panie sprzątające są dzień w dzień, łóżka wygodne, wysłałam się znakomicie.
Moja wizyta była w październiku i było trochę zimno, więc musiałam wzywać majstra który podkręcił grzejnik, gdyż samemu tego robić nie wolno…
Moim zniesmaczeniem były zamówione przekąski do pokoju, a raczej ich cena w stosunku do ilości. Bo 95 zł za deskę serów z taką ich ilością to lekka przesada, ale oczywiście hotel ma swoje ceny, zazwyczaj właśnie zawyżone. 😕Natomiast tatar na grzance był bardzo dobry, ale śniadania jak i obiady polecam jak i ja zrobiłam jeść na mieście, gdyż oferta restauracyjna wyspy jest przebogata i warto posmakować. 🙂
Generalnie więc hotel oceniam na mocne 4, lecz osobiście następnym razem bym wybrała hotel jednak z lepszym widokiem. 🙂
Maciej Straus
Maciej Straus2 lata temu
Lokalizacja petarda! Śniadania regionalne i z pomysłem! Hotel miejski a ma basen i saunę czynną od rana! Bardzo na plus! Obsługa recepcji kompetentna i pogodna - co nie jest dzisiaj standardem! Jeśli chodzi o pokój to dla nas był najmniej istotny. Przyjechaliśmy do Gdańska, centrum i starówka! Pokój normalny, czysto i wszystko jak trzeba! Dla tych co lubią oszczędzać polecam rezerwację bezpośrednio. Hotel ma parking, co nie jest częste w takiej lokalizacji.

Będziemy wracać! Hotel przyjazny psom. Gotowa miska i posłanie!

Gdańsk potrzebuje takich hoteli jak Grano Hotel!
Adam Pioch
Adam Pioch2 lata temu
Wygodnie miejsce. Obiekt jest nowy, położony dwa kroki od tego co w Gdańsku najpiękniejsze :) Posiada podziemny parking. Choć jest i parking przed wejście do hotelu (bezpłatny i płatny w zależności gdzie staniemy).

Hotel czysty, pokoje duże i wygodne. Ładne sauny: sucha i parowa. Basen przy sporej ilości gości robi się za mały. Bez wytyczonego pasa dla chcących popływać... Przydałby się tak owy.

Internet wystarczająco szybki 6 Mb/s.
Zalecane lokalizacje