/Lesser Poland Voivodeship/Poczta

Poczta Polska

Wielkotyrnowska 12, 31-326 Kraków, Polska

Poczta Polska
Poczta
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3WQ8+22 Kraków, Polska
+48 733 151 644
placowki.poczta-polska.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marta Głębocka
Marta Głębocka2 lata temu
Ja rowniez nie zgodzę się z opiniami poniżej, odwiedzam placówkę kilka razy w miesiącu. Kolejki na poczcie, czy w agencji pocztowej zawsze były i z tym się trzeba liczyc. Ja za to zawsze zostaje miło i z uśmiechem obsłużona. W jaki sposób Ty odnosisz się do ludzi tak oni Ciebie traktuja! Panie tam mają masę pracy i nie raz jestem tego świadkiem. Sądzę że jeżeli ktoś ma problem ze musi czekać i w dodatku posiada lepsza lepsza wiedzę od Pan radziłabym otworzyć samemu agencję pocztową i życzę powodzenia 😊
Julia K.
Julia K.2 lata temu
Pracownice mają minimalną wiedzę na temat przyjmowania przekazów pocztowych. Pomijając poprzednie opinie o urządzaniu pogaduszek, muszę podzielić się własnym doświadczeniem. Dokonałam trzy wpłaty priorytetem i tylko na jednej z nich była pieczątka. Powiedziałam pani, że pozostałe wpłaty też mają być priorytetem. Dostałam z łaską odpowiedź "no, tylko zapomniałam pieczątki". Pieczątkę dostałam na jedną z dwóch pozostałych wpłat, ale ten priorytet to widocznie tylko ozdoba, bo już trzeci dzień a wpłata nie doszła (ta, która bez błagania miała pieczątkę doszła szczęśliwie jeszcze tego samego dnia). Niestety były to bardzo ważne przelewy dotyczące rekrutacji na studia. Obecnie czekam w strachu, bo wyniki mojej rekrutacji zależą w tym momencie od niekompetentnej pani na poczcie.

Poza tym miałam już kilka razy sytuacje, że została mi źle wydana reszta, oczywiście na moją niekorzyść, ale niestety zorientowałam się dopiero w sklepie, gdy z wcześniej wyliczonej kwoty brakowało 10 zł.

Następnym razem po prostu wolę nawet pojechać kilka kilometrów dalej, niż modlić się o to, czy tym razem faktycznie sprawy zostaną załatwione tak jak powinny.
Abadarel
Abadarel2 lata temu
Niestety bardzo zawiodłem się na tej placówce, ponieważ kiedy przyszedł cięższy czas i wprowadzono kwarantanne placówka pokazała jak bardzo ma w poważaniu ludzi i myśli tylko brać państwowe pieniądze. Otóż ktoś tam pomyślał że świetnym pomysłem będzie obcięcie godzin na 9-15 tak żeby żaden uczciwie pracujący człowiek nic nie mógł załatwić, bo po co pracować jak można państwowa kase za nic brać. Zamiast otworzyć 14-20 albo chociaż 12-18 żeby wtym gorszym czasie troche się zsolidaryzować z ludźmi to nie. Jeszcze im utrudnijmy. Nie pozdrawiam.
Mateusz Mańka
Mateusz Mańka2 lata temu
Poziom obsługi dramatyczny. Personel nie posiada elementarnej wiedzy nt. przesyłek, jakie placówka może przyjmować. Wg. pracownicy (w dniu 26.09.2018 o godz. 15.04) "neoznaczki" przez agencje pocztowe nie są obsługiwane, co jest oczywistą bzdurą. Próba tłumaczenia, że takie twierdzenie mija się z prawdą wywołało święte oburzenie pracownicy, która stwierdziła, że moje obawy o to, że pracownik nie potrafi przyjąć takiej przesyłki i dlatego udziela błędnych informacji to "chwyt poniżej pasa". Rada dla agenta - wysłać pracowników na szkolenie bo wstyd, że klient placówki jest lepiej zorientowany od personelu !!!
Roksana Pokusińska
Roksana Pokusińska2 lata temu
Nie mogę się zgodzić z opiniami poniżej. Placówka nie jest filią poczty tylko agencją pocztową więc brak asortymentu nie jest niczyim zaniedbaniem. Obsługa jest bardzo miła, nadaję tutaj setki listów miesięcznie i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby cokolwiek było nie w porządku. Kolejki są ponieważ wielu ludzi płaci rachunki często wypełniając źle formularze przelewu za co pracowników winić nie można.
Bartosz Lipiński
Bartosz Lipiński2 lata temu
Tragiczne miejsce z obsługą ponizej poziomu. Osoby znajdujące się tam nie znają procedur pocztowych i nie potrafią współpracować z klientem. Kolejki to norma, a obsługa nie myśli o zagęszczaniu ruchów. Panie potrafią otworzyć 1okienko pomimo ogromnej ilości ludzi. Zostałem też wprowadzony tam w błąd, więc nie radzę pytać kogokolwiek tam o rady.
Aleksandra
Aleksandra2 lata temu
Pracownice odnoszą się niemiło do klientów bez powodu, urządzają sobie pogaduszki nie na miejscu. Okrzyczenie klienta, że coś robi źle, a tak naprawdę problem wynika z niekompetencji pracownicy, to standard. :D Jeśli ktoś tam nie musi odbierać przesyłki, to polecam omijać szerokim łukiem.
Marek Cielec
Marek Cielec2 lata temu
Do osób obsługujących nie mam zastrzeżeń, raz zabrakło tańszych znaczków, co wpływa na obniżenie mojej opinii, ale ogóle wrażenia z pozostałych wizyt są pozytywne.
Zalecane lokalizacje