/Greater Poland Voivodeship/Restauracja

KfC

MOP Gozdowo, A2, 62-300 Gozdowo, Polska

KfC
Restauracja
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7MV2+FH Gozdowo, Polska
+48 801 464 646
kfc.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–23
Wtorek: 9–23
Środa: 9–23
Czwartek: 9–23
Piątek: 9–23
Sobota: 8–23
Niedziela: 9–22
Napisz recenzję
Tomasz Danczowski
Tomasz Danczowski2 lata temu
Bardzo słabe KFC. W lokalu pusto, owszem byłem wieczorem, ale to nie jest normalny widok. Obsługa dokładnie ukryta, gdyby nie kiosk, dalej bym tam stał. Jakieś chore założenie, że każdy korzysta z karty płatniczej. Kurczak odgrzewany w dziwnym piecu. Tak serio, aby zbyć. Ogromna ilość panierki, w ogóle nietypowa. Punkt słaby, jeśli właściciel ma to gdzieś, to pracownicy tym bardziej. Na zdjęciu nieszczęsne hot wings 'y...😅
Anna Kaźmierska
Anna Kaźmierska2 lata temu
Mialam dac 5/5 poniewaz to Pierwsze KFC w którym podano szybko jedzenie
W innych punktach czekam 20min za kanapka , tu odeszłam od kasy i już był mój numerek 😃
Jednak odejmuje gwiazdke za podwójna panierkę na mięsie, które nie było przyprawione 🤗 co prawda było czuć że jest świeże
Drugą gwiazdkę odejmuje za brak papieru i mydła w łazienkach , chcialam po długiej podróży walnąć klocka , niestety nie było mi to dane 🤣
Natalia Kaszyńska
Natalia Kaszyńska2 lata temu
Dzień dobry, właśnie wyszłam z mężem od Państwa z "restauracji" i chciałam przedstawić jak wyglądała nasza wizyta. Przy wydaniu zestawów dostaliśmy informację że nie mają Państwo ketchupu do frytek. Frytki bez ketchupu? oooo Nie! Ale że akurat wracamy z wakacji to skorzystaliśmy z naszego własnego ketchupu. Dalej bułka..... jak widać na zdjęciu niestety do kanapki również nie starczyło ketchupu. W zingerze który jadłam niestety majonezu też ktoś pożałował. A połączenie bułki, znikomej ilości sosu oraz SUUUUUCHEGO kurczaka NIE JEST WARTE WYDANYCH 70 ZŁ. Nie często odwiedzam Państwa restaurację ale za każdym razem kiedy zamawiam dania KFC jest coraz gorzej i za każdym razem mówię że jem tu ostatni raz ale po dzisiejszej wizycie udowodnili Państwo że restauracja/managerowie nie robią nic aby poprawiło się w KFC.
Grzesiek 98
Grzesiek 982 lata temu
Trzecie podejście do tego miejsca i kolejny raz wychodzi na to samo - żart z klienta .
Obsługa jest bo jest, chodzi gdzieś na kuchni , na 5 kiosków do zamówień aktywny jeden .
Burger Kentucky za prawie 30 zł nie do zjedzenia , mimo próbowania . Mięso wyglada jak by leżało zbyt długo i zostało gdzieś odgrzane , tak w burgerze jak i w itwiście . W napoju na samej górze pływa coś co wyglada jak tłuszcz , a nie zamawiałem rosołu .
Ogólnie w knajpie dość zimno , raczej sporadycznie sprzątane bo stoły tłuste , pod stołami resztki jedzenia .
Serdecznie nie polecam i odradzam wycieczki do tej „knajpy” . Stracone pieniądze i to tyle z jedzenia .
Sylwia Matuszewska
Sylwia Matuszewska2 lata temu
Obsługa masakra , nie miła wręcz człowiek ma odczucie że im przeszkadza . Zapomniałam jeszcze dodać przyjeżdżając o 8.30 chcąc kupić sobie tosta z jajkiem zostałam poinformowana że jajka im się skończyły bo dostali 10 sztuk , to jest żenujące poprostu odjechałam nie pierwszy i nie ostatni raz . Pani praktycznie z pretensjami do mnie o co mi chodzi że chciałam zjeść tego tosta i nie spodobala mi się sytuacja i nie wspominając przez okres półtora miesiąca nie można było kupić sheika bo maszyna była zepsuta
Paulina S
Paulina S2 lata temu
Chcąc skorzystać z automatu do zamawiania. po dokonaniu płatności (na terminalu płatność zaakceptowana) na monitorze wyskakiwało ze zamowienie zostało anulowane to samo na drugim automacie i inna karta. Jednak nie to było problemem, a obsługa. Pani Roksana nie raczyła podejść do automatu aby sprawdzić gdzie jest błąd mimo ze poprosiliśmy, nie chciała nas obsłużyć przy swoim komputerze a dodatkowo zarzucała ze to wina z Naszej strony a nie ich… miejmy tylko nadzieje ze pieniądze faktycznie zostaną zwrócone na konto tak jak wskazywał ich super działający automat do zamawiania
Mateusz Manikowski
Mateusz Manikowski2 lata temu
Nie polecam. Pani Roksana zachowała się bardzo nieprofesjonalnie w stosunku do klienta. W trakcie wizyty w tym lokalu, przy próbie złożenia zamówienia była niechętna do obsłużenia gościa i poprosiła kierownika zmiany o jego przyjęcie. Sytuacja miała miejsce z powodu, rzekomo wystawionej wcześniej negatywnej opinii na kasjerkę. Ostatecznie pani przyjęła zamówienie, ale była przy tym opryskliwa i bardzo nieuprzejma.
Jan jan
Jan jan2 lata temu
20min żeby podjechać do mikrofonu drive thru. W tym czasie obsłużono 4 auta. Tak wolnego fast fooda jeszcze nie spotkałem.
A żeby złożyć zamówienie pod dotarciu do niego to kolejne 10 min.
Przy zamawianiu obsluga zapytana jakie maja desery odpowiada:”zwykłe”!!!
Odradzam!!!
Skandal!!!
Chamska i arogancka obsługa.
Mialo byc szybko a obsluga trwala 30 ponad minut.
Zalecane lokalizacje