Mega-Smak
Generała Zygmunta Waltera-Jankego 59, 40-615 Katowice, Polska
4.4
8 komentarze
6X8R+83 Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 11–18
Wtorek: 11–18
Środa: 11–18
Czwartek: 11–18
Piątek: 11–18
Sobota: 11–18
Niedziela: 11–18
Wtorek: 11–18
Środa: 11–18
Czwartek: 11–18
Piątek: 11–18
Sobota: 11–18
Niedziela: 11–18
Dwa obiady z ziemniakami najniżej jakości. Surówki bez smaku. Lokal nastawiony na karmienie głodnych ludzi, których nie interesuje jakość spożywanych potraw.
Podanie również jak z baru niskiej jakości.
Dla mnie, pierwsza i ostatnia wizyta. Zostałem namówiony.
Bardzo smaczne jedzenie, często tu przychodzimy i zawsze wychodzimy zadowoleni.
Miła obsługa,bardzo przystępne ceny.
Można zjeść na miejscu,albo kupić na wynos.
Polecam 😀👍
Zacznę od "+" dotyczących lokalu:
- lokal stosunkowo czysty
- sporo miejsca dla gości
- brak nieprzyjemnych zapachów z kuchennych zakamarków
- duży wybór menu dań, wszystko świeże
- miła i szybka obsługa
- w miarę przystępne ceny
- możliwość płatności kartą lub gotówką
- na miejscu w miarę czysta toaleta
- parking dla klientów
- bywam dosyć często - ogólnie jedzenie świeże i smaczne
Teraz co na "-" z jedzenia (z dnia 17.09.2021):
Zamówienie to zupa jarzynowa , filet z mintaja + ziemniaki z wody + surówka z kapusty kiszonej + kompot:
- zupa jarzynowa w składzie miała raczej rosół, kalafior, brokuł, 2 marcheweczki i 1 brukselkę. Smak nie był zły ale to w mojej ocenie mało treściwa "jarzynowa"
- ziemniaki niestety rozgotowane lub uparowane, rozlatujące i jakieś paplowate
- filet z mintaja - niestety nie urzekł smakiem a ryby w rybie też niewiele. Więcej panierki.
- surówka - ok
- kompot odrobinę za słodki, porcja w małej szklance za mała
- trochę zużyte i wypracowane już sztućce
Co na "-" w lokalu, DUZY MINUS !:
- martwi mnie brak przestrzegania zasad epidemicznych w lokalu. Na ścianach i przy kasie informacje o obowiązku noszenia masek w trybie nakazu. Spędziłem w lokalu około 1h i masek nie miał co 3 klient i nikt nie poprosił z personelu o ich założenie czy nie zapytał o certyfikat covidowy. Ale co się dziwić jak personel sam tego nie przestrzega! I nie chodzi o klientów siedzących przy jedzeniu!
- personel pracujący przy podaniu posiłku- bez maseczek, rękawiczek - NO SZOK!
NIE MOŻNA LICZYĆ, ŻE LUDZIE / KLIENCI SAMI O TO ZADBAJĄ. CZY WŁAŚCICIEL BOI SIĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ BO BOI SIĘ STRACIĆ KLIENTÓW? CZY CHĘĆ ZYSKU BIERZE GÓRĘ?
- brak możliwości płatności Blik/NFC
- zrobiłem kilka zdjęć ale z powodu ustawy o ochronie wizerunku i rodo nie mogę ich tutaj zamieścić