/Łódzkie Voivodship/Salon samochodowy

Zimny Auto Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Škoda, Autoryzowany Partner Serwisu VW

Rzgowska 142/146, 93-311 Łódź, Polska

Zimny Auto Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Škoda, Autoryzowany Partner Serwisu VW
Salon samochodowy
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
PFFM+C4 Łódź, Polska
+48 608 511 111
zimny.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: 8–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kinga Królikowska
Kinga Królikowska2 lata temu
Serwis masakra... Skoda octavia z 2021 roku z ciągłą bezustanną awarią pulpitu dotykowego. Najpierw diagnoza miała trwać 2 godziny, trwała prawie 2 dni, potem wymiana części, ufff udało się po 4 dniach odebrać auto, bez auta zastępczego, bo miało być szybko i co ważne skutecznie. Po niecałym tygodniu usterka wraca, znowu nie działają czujniki, kamera i nieszczęsne ładowanie usb C. Znowu umawianie na serwis a terminy jak u Papieża, czekasz 2 tygodnie, aż łaskawie Cię przyjmą niczym do laryngologa na NFZ... Przychodzi termin serwisu, super - cieszysz się, bo wierzysz, że od dzisiaj będziesz mógł ładować telefon w aucie, a to przecież taki luksus w XXI wieku. Odbierasz auto, czujniki działają, kamera też, Pan ci mówi przy wydaniu auta "teraz powinno być już ok", wierzysz, jak za każdym razem... Wsiadasz do auta odjeżdżasz, a tu klops, ładowanie nie działa - usterka przerosła serwis i do tego wizyta była umawiana do tego samego specjalisty, bo Pani tłumaczyła na infolinii, że człowiek musi być ten sam, to kluczowe, więc czekasz na tego "fachowca", a tu znowu nic, nie naładujesz... Dobra, podejmuje decyzję, nie wracam, bo znowu zostanę bez auta, a normalni ludzie potrzebują też pracować. Dzwonisz następnego dnia, Pani na infolinii szlachetnie zachęca - proszę przyjechać i złożyć reklamację, niech sprawdzają, bo ja terminu żadnego dla Pani nie mam. Myślę, super wykonana usługa, odpowiedzialność też zerowa.
Zrobię trzecie podejście, ale tym razem w skodzie Dobroń - tam mi na pewno pomogą.
PanoVR
PanoVR2 lata temu
Umówiłem się na jazdę próbną octavia. W drodze do salonu zadzwonił do mnie sprzedawca, z którym się wcześniej umówiłem, i powiedział, że teraz wyjeżdża i zajmie się mna ktoś inny. Ok, zdarza się. Po dotarciu na miejsce (mam godzinę drogi do salonu), inny sprzedawca stwierdził, że nie ma czasu, a tak w ogóle, to nie ma akurat octavii do jazd próbnych. Świetne podejście do klienta.
Wiktor Włodarczyk
Wiktor Włodarczyk2 lata temu
Jestem zadowolony z obsługi przy zakupie samochodu. Szczególnie dziękuję za współpracę i polecam Pana Arkadiusza Sawickiego. Mimo, że większość spraw procesowaliśmy zdalnie to Pan Arkadiusz był ze mną w stałym kontakcie aż do momentu wydania samochodu.
Szymon Gierańczyk
Szymon Gierańczyk2 lata temu
Do niedawna miałem całkiem pozytywne zdanie o salonie. Kupno auta przebiegło bez problemów. Niestety ostatnio się mocno zawiodłem. Na przeglądzie technicznym na stacji diagnist. okazało się ze nie mam pieczątki że w samochodzie jest hak. I nie może przez to przejść przeglądu. Zrobiłem więc badanie techniczne haka i z tym zgłosiłem się do salonu skody, bo auto w leasingu wiec sam w wydziale komunikacji nic nie załatwię. Zapytałem też czemu nikt mnie nie poinformował że w samochodzie który miał hak fabrycznie zamontowany trzeba robić jego przegląg. I jak to możliwe że miesiąc po odbiorze samochodu wyrabiając 3 tablicę rejestracyjną na bagażnik rowerowy montowany na hak, nikt nadal nie zauważył ze nie mam "wbitego" haka w dowód?! Sprzedawca z salonu stwierdził że ktoś musiał to przeoczyć i poprosił żebym jak najszybciej przywiózł potrzebe dokumenty to postarają się to w miarę szybko załatwić. Jednak po chwili zadzwonił ponownie bo to nie będzie jednak takie proste. Okazało się że leasing z którym współpracuje skoda zmienił "osobowość prawną" i teraz nie da się tego haka wstęplować w dowód. Trzeba samochód wyrejestrować i zarejestrować ponownie... Niestety wiąże się to z "uziemieniem"samochodu na kilka dni, bo muszę oddać tablice rejestracyjne. Poprosiłem więc o samochód zastępczy żebym miał się czym poruszać. Niestety Pan stwierdził że salon nie dysponuje żadnym, ale najlepiej jakbym porozmawiał ze sprzedawcą od którego kupiłem auto. Tylko on jest na urlopie. Poczekałem aż wróci, ale on stwierdził że sam nie może podjąć takiej decyzji, musi porozmawiać z przełożonym, który...jest na urlopie. Poczekałem kolejne kilka dni, przełożony gdy wrócił stwierdził że salon się nie poczuwa do winy, że winny jest leasing..., a samochodu zastępczego mi nie dadzą, poza tym Pani która zajmuje się rejestracjami za kilka dni idzie również na urlop i jeśli za 4 godziny nie dowiązę dokumentów i tablic to samochód będę miał uziemiony na ponad 2 tygodnie. Jakoś mi się udało zorganizować transport i zdążyłem je dowieźć.( do salonu mam 30 km). Gdy zapytałem czy salon w jakikolwiek sposób zamierza zrekompensować mi to że z jego winy nie będę mógł przez jakiś czas użytkować samochodu, choć leasing muszę płacić i do pracy jakoś dojeżdżac, zaproponowałem chociaż jakiś rabat na serwis w salonie, to sprzedawca dosłownie mnie wyśmiał, mówiąc że on też by chciał różne rzeczy ale nikt mu nie da...( bardzo mi było do śmiechu...). Obecnie samochód po 2 dniach uziemienia, mam na czerwonych tablicach, będę musiał ponownie zrobić przegląc i potem znów oddać tablice, więc ponownie nie będę mógł go używać przez jakiś czas aż wyrobią mi "twardy" dowód. Ale to dopiero za 2 tyg bo pani która się tym zajmuje jest na urlopie ( kuriozum że jest tylko 1 osoba która się tym zajmuje, a gdy jej nie ma to nic nie można załatwić w sprawie rejestracji). Po spłaceniu obecnego leasingu planowałem wzięcie kolejnego samochodu, ale jak widzę jak salon podchodzi do załatwienia takich spraw, to skłaniam się bardziej do skorzystania oferty innego salonu.
Sylwia B.
Sylwia B.2 lata temu
Nisko się kłaniam i bardzo dziękuję pani Alicji Popińskiej i panu Piotrowi Jaskólskiemu za życzliwość, poświęcony czas i niezwykle ważne i cenne dla mnie informacje (tym bardziej, że zechcieli skontaktować się za mną drogą mailową).
Adam W
Adam W2 lata temu
bardzo miła, profesjonalna obsługa serwisu, miły rzeczowy mechanik pomagający mi odblokować czujnik halla w passacie alltrack - naprawdę polecam
Michał Krajcarz
Michał Krajcarz2 lata temu
Obsługa na najwyższym poziomie. Miła i profesjonalna. Żadnych problemów z formalnościami. Doskonała komunikacja na odległość i pomoc w załatwianiu spraw poza salonem.
Leon Scigaczewski
Leon Scigaczewski2 lata temu
Kupiłem Bmw X3 F25 z używanych. Jestem bardzo zadowolony. Sprzedawcy z dbałością i profesjonalizmem podchodzą do klienta.
Autko było wyczyszczone, wyprane i wywoskowane przed odbiorem, wyglądało jak nowe. Przebieg i stan w 100% wiarygodny.
Jak szukacie sprawdzonych samochodów używanych, to tu na pewno takie znajdziecie.
Polecam!
Zalecane lokalizacje