EXPAK Andrzej Kita
Kalinowszczyzna 43, 20-201 Lublin, Polska
4.2
8 komentarze
7H2P+6P Lublin, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Peugeot 206 1.6 benzyna.
Oszukuje temperatura, zawyża.
Oddałem samochód mówiąc że wszystko od strony mechanicznej zostało już wymienione j sprawdzone czyli termostat, czujniki, przekaźniki wentylatora, sprawdzona faktyczna temperatura płynu tak wiec to coś na poziomie elektroniki.
Panowie wymienili termostat, podobno się zacinał, filtr powietrza bo podobno zassał wody (nikt nawet nie zadzwonił i nie powiedział o wymianie czegoś czego nie dotyczyło zlecenie) zadzwonili powiedzieć że trzeba wymienić pompę wody jeszcze bo się zacina. (Mimo że rozrząd nawet 20tys nie miał) Powiedziałem że zrobię to sam bo nie mam pieniędzy na takie wymiany po łebkach do celu. Odebrałem wyszło 570zl, wymieniłem pompę która okazała się być idealna. Zaprowadziłem samochód na reklamację, akurat wyszedł mechanik który go robił, "mówiłem że jeszcze pompa wody" Ale ja wymienilem, bez zmian. "Jakby Pan zostawił samochód do końca to byśmy zrobili a nie tak że Pan sobie sam wymienia". Ale mnie nie stać na wymiany po łebkach do celu, po za tym jak widzimy to nic nie dało a rachunek z pompą to byłoby już ponad 1000zl. "Widzę że Pan wie lepiej i ma Pan roszczeniowa postawę"
Stwierdziłem w takim razie że dam sobie spokój z tym serwisem i zabrałem samochód.
Wykonana robota za 570 zł plus sam zmieniłem pompę bo jak mówili "Jeszcze tylko to zostało" i dalej mam samochód który zawyża temperaturę.
O odpowiedzi na zapytanie o ostateczną cenę już nawet nie chcę wspominać.
Ja rozumiem, że Octavia 1.6 + LPG to w tej chwili niesamowicie chodliwy temat, ale żeby aż tak?
Na plus na pewno to, że nie ma problemu w obejrzeniu auta pod względem lakierniczym. Samo auto po pierwszych oględzinach (bez włączania silnika) było naprawdę OK, miałem też wgląd w dokumenty.
Na minus trochę "oryginalne" podejście ze strony Sprzedawcy - 30 tysięcy złotych to nie są oszczędności mojego życia, ale chciałem wydać tę kwotę jak najlepiej, więc podziękowałem i kupiłem inny egzemplarz. Z mojej strony problemu zero - aut nie brakuje:)
pozdrawiam
1. Nadliczania godzin pracy wykonywanej usługi, co najmniej dwukrotnie poza jakimikolwiek normami przewidując że montaż nowego haka w nowym samochodzie ma trwać 4 godziny, gdzie według norm trwa to max 2 godziny
2.Wykonując instalacje montażu haka zrobili to totalnie niedbale i użyli najtańszych możliwych materiałów. Moduł wraz z przekaźnikami był wrzucony w słupek tylny i cały czas obijał się o metal. Totalne niechlujstwo połączone ze skąpstwem, gdyż nie stać ich było na uchwyty montażowe i na peszle tylko poowijali kable taśmą izolacyjną do gniazda. Żenada! Nie wiem jakim cudem dostali tą autoryzację.
Przez niechlujny montaż nastąpiło uszkodzenie modułu co w dalszym ciągu naraża nas na koszty, blokując nam przez to samochód przez dwa tygodnie i kilkukrotne jazdy do tego serwisu pokonując prawie 200 km w obie strony. Na tą okoliczność wykonaliśmy dokumentację fotograficzną i zainteresowanym chętnie udostępnimy. Ten serwis wyznaje zasadę: jak chcesz kupić samochód, jesteś ich przyjacielem, jak już kupisz od nich ten samochód i masz jakiś problem to wtedy już doją cię na maxa i nie widać końca rozwiązania problemu. Do dnia dzisiejszego auto jest niesprawne. Zdecydowanie omijajcie ten przybytek!!