/Silesian Voivodeship/Salon samochodowy

British Car Dealer Jaguar Land Rover, Bielsko-Biała

Sarni Stok 1, 43-300 Bielsko-Biała, Polska

British Car Dealer Jaguar Land Rover, Bielsko-Biała
Salon samochodowy
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
R2QP+9Q Bielsko-Biała, Polska
+48 33 481 66 00
britishcar.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Horizontal & Vertical
Horizontal & Vertical2 lata temu
17.11.2022, rutynowy przegląd Discovery Sport D165 MHEV.
Niby nic takiego, ale wcześniejsze podejścia do dwóch serwisów JLR - w odległości dwukrotnie od domu mniejszej – skutecznie mnie do nich zniechęciły. W jednym przypadku zaproponowano termin zupełnie nieakceptowalny, bo ponad miesięczny (jak zaplanować, choćby w przybliżeniu, przebieg auta, by trafić w limit km?), w drugim – poinformowano, że czeka mnie jakiś rodzaj dopłaty z tego powodu, iż przywiozę własny olej silnikowy… To nie wszystko, o czym poniżej.
W obu wzmiankowanych serwisach – standardowe cenniki takie, że przygotowałem sobie alternatywę w serwisie w Czechach. Po drodze jest jednak Bielsko-Biała.

Cała akcja obyła się bez zbędnej dramaturgii: punktualny odbiór auta, skrupulatne sprawdzenie, czy olej odpowiada STJLR 03.5007 – i klucz do Jaguara E-Pace na czas serwisu. Miło.
Pozytywy:
- doskonały kontakt telefoniczny, także poza godzinami pracy serwisu
- jasne odpowiedzi na zadawane pytania, żadnych wyższościowych tonów w duchu „my się znamy lepiej”

Nie jest takie znów oczywiste, że serwis, naturalnie ukierunkowany na pozyskanie klienta, ma doradcę, który robi swoje tak rzeczowo i życzliwie, który bierze pod uwagę i realnie sprawdza spostrzeżenia właścicielki/użytkowniczki auta, nie uważając tego za jakiś dyshonor (chodziło o dźwięki, które się pojawiły przy uruchamianiu silnika, jak się okazało – wywołane niedokończoną usługą w ramach akcji przywoławczej w innym serwisie, gdzie, na dodatek, nie poradzono sobie z akcją N578, a mimo to auto z serwisu wypuszczono …)

Serwis na Sarnim Stoku popełnił tylko jeden błąd: finalny koszt usługi okazał się być zauważalnie niższy niż wstępne szacunki.

Po operacji, która trwała 3h brutto(!) ucieszyłem się, że LR to auto jak każde inne, choć damski wybór marki/modelu jeszcze niedawno uważałem za cokolwiek ekstrawagancki.
Do czeskiego serwisu pojedziemy tylko w wypadku, gdyby w Bielsku nie znaleziono dla nas dogodnego terminu.
Sebastian h
Sebastian h2 lata temu
Doskonała praca serwisu, bardzo dobry kontakt z klientem. Pan Sebastian zaproponował mi samochód zastępczy na czas naprawy. Po wykonanej usłudze szczegółowo omówił jej zakres, dodatkowo zaproponował mi przedłużenie gwarancji. Mój samochód został umyty i zwrócony na czas. Polecam👍
Joanna Czeczil
Joanna Czeczil2 lata temu
Na szczęście już sprzedalismy Jaguara ale bardzo dziękuję Panu Sebastianowi z serwisu za obsługę, bardzo sympatyczny i profesjonalny człowiek. Gwiazdka mniej ponieważ jest duży problem w kontakcie serwis-magazyn części i brak konkretnych terminów, które się przesuwają bo część niby jest ale kiedy dojdzie do serwisu to nikt nie wie.
Caqerr
Caqerr2 lata temu
Bardzo dobry serwis, wszystko wyjaśnione jak nalezy, naprawa wykonana bardzo sprawnie. Zaproponowano mi auto zastępcze na czas naprawy.
Zdecydowanie polecam.
Seba Seba
Seba Seba2 lata temu
Polecam Serwis i Salon. Bardzo wysoki poziom obsługi jak na markę premium przystało. Jestem bardzo miło zaskoczony po wizycie w British Car Bielsko!!!
K. P.
K. P.2 lata temu
Moją wcześniejszą opinię zmieniam na zdecydowanie pozytywną. Temat wyjaśniony ekspresowo. Serdecznie polecam Pana Bartosza - który potrafi sprostać najdziwniejszym pytaniom o samochody:)
Natalia Kaczmarek
Natalia Kaczmarek2 lata temu
Profesjonalna obsługa, a co najważniejsze auto zakupione w tym salonie jak na razie sprawuje się doskonale.Polecam :)
Dominik Cieślukowski
Dominik Cieślukowski2 lata temu
Jeśli ktoś szuka w pełni profesjonalnego serwisu to tylko ten polecam z czystym sumieniem.Ogromne podziękowania dla Pana Sebastiana z serwisu, który problem klienta traktuje jak swój własny. Pełna kultura obsługi, terminowość oraz proklienckie podejście do problemów na gwarancji są rzadko spotykane u marek premium. Byłem z moimi usterkami w Warszawie, Krakowie i Katowicach ale dopiero w serwisie w Bielsku odzyskałem wiarę w uczciwe i profesjonalne podejście do gwarancji jak i diagnostyki. Żałuję, że tak późno odkryłem ten serwis i mogę go z czystym sumieniem polecić każdemu, kto szuka pomocy. Ogromne brawa i szczere podziękowania.
Zalecane lokalizacje