Mad Mobil Rybnik Autoryzowany Dealer Nissan i Suzuki Salon Serwis
Wodzisławska 243, 44-270 Rybnik, Polska
4.6
8 komentarze
3G98+6Q Rybnik, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Ogólnie Suzuki Vitara hybrid super małe spalanie itp ale przy oglądaniu samochodu w salonie ciemno, auto w ciemnym miejscu by nie było widać wszystkich rys na relingach... Które dopiero w domu zauważyłem, niestety...
Po odbiorze samochodu nie było płynu do spryskiwaczy, było sucho jak wiór, na autostradzie trzeba było wody dolać, żeby dojechać na stację po płyn, bo nikt nie raczył nawet poinformować, uzupełnić.
Ogólnie z doświadczenia teraz już wiem że trzeba wszystko sprawdzać jak przy starym dwudziestoletnim aucie bo nie zawsze wszyscy są fair wobec kupującego.
Suzuki Vitara hybrid to super auto, naprawdę warto kupić, ale nie wiem czy w tym salonie, chyba że nowe, chodź zastanowił bym się 2lub 3 razy.
Damian
Państwa obsługa była na najwyższym poziomie.
Przez te wszystkie lata, zdarzyło się kilka awaryjnych sytuacji, co do humorów mojego samochodu,
ale Pan z Działu Serwisu, w osobie Pana Maćka Macionczyka, ZAWSZE stawał na wysokości zadania. Pan Maciek starał i stara się pomóc w każdej sytuacji, jak tylko może, aby klient był zadowolony i opuszczał Serwis z uśmiechem.
Z czystym sumieniem mogę polecić tego Pracownika, gdy Państwa Nissan lub Suzuki będzie wymagał/o usługi w Serwisie.
Moim zdaniem, Serwis, jak zawsze, na najwyższym poziomie.
Jeżeli planujecie Państwo Zakup Nowego Samochodu Marki Suzuki, a macie dylemat, który model wybrać, Polecam zwrócić się z tym pytaniem do Pana Bartka Janusa.
Pan Bartek, jest osobą BARDZO Pomocną, zaczynając od wyboru modelu, przez zamówienie samochodu, dobór wyposażenia, na odbiorze samochodu kończąc.
Jest po prostu w stałym kontakcie z Klientem.
Interesuje się również klientem, gdy ten opuści już salon swoim Nowym Samochodem, w kwestii wytłumaczenia jak co działa, gdyby Państwo zapomnieli.
Mogą się Państwo zwrócić (mailowo lub telefonicznie) z każdym trapiącym pytaniem (zawsze udzieli wyczerpującej odpowiedzi, na każde zadane przez Państwa pytanie)
Pracowników Mad Mobil Rybnik, cechuje wysoka kultura osobista.
Z całą pewnością mogę polecić Państwu ten Salon i Serwis w Rybniku.
POLECAM!!
Kultura osobista, komunikatywność i rzeczowość - to jedynie niektóre cechy tego Sprzedającego, o których muszę tu wspomnieć.
Dzięki niemu przebieg zakupu to była czysta przyjemność.