/West Pomeranian Voivodeship/Salon samochodowy

Toyota Kozłowscy

Andrzeja Struga 31B, 70-784 Szczecin, Polska

Toyota Kozłowscy
Salon samochodowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9MM9+FJ Szczecin, Polska
+48 91 420 06 01
opelszczecin.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–17
Wtorek: 7–17
Środa: 7–17
Czwartek: 7–17
Piątek: 7–17
Sobota: 8–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Maciej.B
Maciej.B2 lata temu
Dobry, choć mało reprezentatywny z zew salon. Wew przeszedł przemiane i jest ok choć toalety przeniesiono na piętro co jest niezrozumiale, obsługa dobra, choć nie zawsze szczegółowo wymienia co było zrobione ale widać poprawę
Ola M.
Ola M.2 lata temu
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z serwisu blacharsko lakierniczego przy Struga. W drugiej połowie listopada pojechałam na oględziny auta. Pod koniec listopada dostałam wycenę. Po akceptacji otrzymałam informację, ze koniec stycznia początek lutego zadzwonią z terminem. Był marzec i gdyby nie kontakt z mojej strony czekałabym dalej. Na początek kwietnia został umówiony termin (poniedziałek) Naprawa 4-5 dni. 3-go dnia zadzwoniłam żeby przedłużyć auto zastępcze i dostałam info ze 5 dnia auto będzie gotowe. Niestety nawet nikt nie raczył zadzwonić, ze auto dalej zostaje na warsztacie!!! Po kilku telefonach i niemiłej rozmowie ustaliłam z Panią ze po weekendzie w poniedziałek auto będzie do odbioru. I znowu cisza... zadzwoniłam, po 40 min informacja, ze dziś do odbioru. Ogolnie dramat. Wystarczyło zadzwonić i powiedzieć jaka jest sytuacja. Rozumiem braki kadrowe, choroby itp. Ale zwykłego chamstwa nie toleruje. Nie polecam!!!
Marzena Freedom
Marzena Freedom2 lata temu
Fachowa, profesjonalna obsluga przy stoaunkowo niskiej cenie (wymiana oleju i filtrow Insignia w cenie 249 zl). Serdecznie polecam.
MR P
MR P2 lata temu
Do momentu sprzedazy wszystko super! Kiedy przyszla pora na ubezp. auta "wielka dama":) robila problemy, zeby odpowiedziec na podstawowe pytania na temat polisy. Osoba byla niekompetentna, nie znala odpowiedzi. Typowe zachowanie typu "ubezpieczenie na sztuke" i narazie! 3x to samo pytanie i brak odpowiedzi.
Anna Kamińska
Anna Kamińska2 lata temu
Serwis nieprzyjazny dla klienta. Starszy Pan z działu części zamiennych bezczelny, niekulturalny klienta wita słowami cytuję " czego, pani sobie życzy". Chamski, cwaniak, który pozjadał wszystkie rozumy......
Sprzedano mi część, która bez adaptacji nie nadaje się do użytku ( nie poinformowano mnie o tym za część zapłaciłam 1000 zł).
Przez Pana z obsługi klienta, który powiedział, że pytał mechanika w serwisie otrzymaliśmy informację, że czujnika martwego pola nie trzeba programować. Okazało się to zupełną bzdurą co przekonuje mnie, że mechanik jest niekompetentny zupełnie nie wie jak programować i że, w ogóle trzeba programować nowe komponenty po wymianie. Przydałoby się szkolenie z dziedziny napraw samochodu.
Właściciel serwisu pewnie nieświadomy podejścia pracowników do klienta. Nigdy więcej, nie polecam.
Pomogli mi z autem w serwisie opla w Pasewalku. Czujnik została zaprogramowany po wcześniejszym otrzymaniu kodu online od producenta opla.
Łukasz Nowak
Łukasz Nowak2 lata temu
Kupiłem używaną insignie z salonu po niecałym miesiącu wywala bład zaworu egr zalecenia przepalic w trasie po przepaleniu wyczyscili w ramach gwarancji rekojmi znowu wywaliło błąd jeszcze raz czyszczenie EGR i jeszcze raz bład i zarzad serwisu postanowił ze nie wymienia mi zaworu bo kazda czesc moze sie zepsuc
Wstyd aby serwis autoryzowany sprzedawał auta uzywane które maja wade ukryta nie poczuwaja sie do wymiany za 1000 zł proponuja wymienic na własny koszt
Na miejscu własciciela bym sie wstydził za decyzje Zarzadu
Auto kupione za duze pieniądze a 1 tys zł to dla nich problem
Juz tam nie wróce a po nowe auto pojade do innego miasta
Przestrzegam innych
Julian Kudła
Julian Kudła2 lata temu
Wszystko zawsze jest na czas, jakość usługi bardzo dobra . Niedrogo. Serwisuję Opla w tym miejscu od kilku lat. Polecam.
Michał Szczerbiński
Michał Szczerbiński2 lata temu
Serwisuje już drugi samochód u nich (wcześniej Bogacki) i jak narazie nie było żadnych problemów. Panowie z obsługi serwisowej widać, że ogarnięci, posiadają techniczną wiedzę, zawsze doradzą. Dla stałych klientów mają fajne zniżki.
Zalecane lokalizacje