/Lesser Poland Voivodeship/Starostwo powiatowe

Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Architektury, Budownictwa, Inwestycji i Remontów

Zapole 2, 32-086 Węgrzce, Polska

Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Architektury, Budownictwa, Inwestycji i Remontów
Starostwo powiatowe
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4X88+4F Węgrzce, Polska
+48 12 259 34 29
powiat.krakow.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–16
Wtorek: 7–15
Środa: 7–15
Czwartek: 7–15
Piątek: 7–14
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
B K
B K2 lata temu
Ilekroć dzwonię (a mam na koncie jakieś 20 prób w przeróżnych odstępach czasu) to panie Ewa Kozyra i Kamila Karnia NIGDY nie odbierają. Rewelacyjny punkt informacyjny, ŻENADA.
Jedna dodatkowa gwiazdka tylko i wyłącznie za uprzejmość i pomoc Pani Kierownik i niektórych Pań Inspektor.
AS SZA
AS SZA2 lata temu
Niestety nie można dać 0 gwiazdek. Gorzej niż w PRL. Po prostu młode panie uczą się od starych i tak się chyba ciągnie swąd przeszłości. Nie ważne że nowsze ciuchy, fryzura czy makijaż, grymas i zmanierowanie pozostaje takie same. Na informacji Pani ma 15 min przerwę, pech chciał dopiero się zaczęła...Ok rozumiemy każdy ma prawo. Powinno być wyznaczone zastępstwo na ten czas - jaki problem. No jest problem. Człowiek musi pukać po wszystkich drzwiach. W pokojach jednak nikt z inspektorów nie udzieli informacji bo to zadanie Pani z informacji, a z przekąsem zostało dodane przez koleżanki, że o ile się będzie orientować to odpowie... Doczekawszy się przestraszonej Pani z informacji dowiadujemy się, że ona tego nie wie o co pytamy i każe iść do inspektorów, a jak nie to do kierowniczki. Kierowniczka zajęta, a dodatkowo trzeba się do niej umawiać na audiencję może za tydzień..... Spacyfikowana w końcu coś wymamrotała ale bez przekonania. Nie była pewna tego co mówi. Pytanie kto powinien wiedzieć?!? Tragedia. Fakt żadnej kolejki czy petentów co pewnie spowodowane jest możliwością wysyłania wniosków elektronicznych. Co nam po tym że są grzeczne Panie, jak nie można uzyskać rzeczowej informacji. Grzecznością nie nadrobi się braku wiedzy czy po prostu niechęci obsługi petenta. Pytanie jednak kto dla kogo tam jest?!? Pisma tendencyjne z dużą zawartością przepisów prawnych i nie na temat no i byleby na końcu dodać to nie w naszych kompetencjach. W tej dziedzinie to się chyba nigdy nie zmieni w takich mniejszych placówkach. Proponuję trochę podzwonić i pojeździć po filiach w Krakowie i wsiąść przykład jak powinna wyglądać obsługa petenta.
Michal Smolarski
Michal Smolarski2 lata temu
Załatwianie spraw w tym referacie architektury to sama radość. Pracownicy referatu są pomocni, uprzejmi i pozytywnie nastawieni do petentów.
Bednarz Wacław
Bednarz Wacław2 lata temu
Bywałem w urzędach gdzie jest fatalna obsługa interesanta. Tu nie jest najgorzej. Urzędnicy z którymi miałem kontakt byli mili.
Tekla z Wawy
Tekla z Wawy2 lata temu
Joanna JURCZYK
Joanna JURCZYK2 lata temu
Bartosz Mozgawa
Bartosz Mozgawa2 lata temu
Marcin Karcz
Marcin Karcz2 lata temu
Zalecane lokalizacje