/Lower Silesian Voivodeship/Supermarket

Dino

Rubinowa 2D, 67-210 Ruszowice, Polska

Dino
Supermarket
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
J3QF+WF Ruszowice, Polska
marketdino.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Elżbieta Skwarczynska
Elżbieta Skwarczynska2 lata temu
Kasjerka bardzo nie miła i ordynarna Pani Kasia,bo tak miała na imię . Płacąc za zakupy powiedziała że powinnam mieć wyliczoną kwotę na zakupy i że ona nie ma mi jak wydaći że takie są zasady w tym sklepie, że klient powinien mieć wyliczoną kwotę . Zrobiłam zakupy za 128 zł a płaciłam banknotem 200zl . Sklep bardzo mi się podoba, przyjeżdżałam 10 km na zakupy ale już tam nie wrócę z uwagi na nie miłą obsługę.Opinie wystawiam na Dino Głogów na ulicy Ruszowice
Daniel Kolski
Daniel Kolski2 lata temu
Szybko schludnie towary dobrej jakości na pewno wrócimy
Lord Mojo
Lord Mojo2 lata temu
Odradzam, obsługa tego sklepu, szczególnie zmanierowanej pani na dziale mięsnym woła o pomstę do nieba!!! Zero szacunku dla klienta. Na grzeczną prośbę o to, czy pani byłaby tak uprzejma pokroić parę kawałków mięsa na kotelta dostałem reprymendę, że ona nie ma takiego obowiązku - OK! Rozumiem, ale forma wypowiedzi to podstawa! I można powiedzieć to w sposób grzeczny, adekwatny do formy w jakiej padło pytanie. To naprawdę nic nie kosztuje. Podstawy dobrego wychowania się kłaniają...
Kasia S
Kasia S2 lata temu
Bardzo niemiła obsługa.Brak wprowadzonych prawidłowych kodów.Kasjerki aroganckie nie do końca przygotowane do pracy.Generalnie to były ostatnie zakupy w tym punkcie.
Stanko
Stanko2 lata temu
Na dziale mięsnym w tygodniu jest sprzedawane stare śmierdzące mięso, bardzo nie miła obsługa
Gamer24042
Gamer240422 lata temu
Miła obsługa, pomocna. Jedyny sklep w okolicy z największymi obrotami w sprzedaży.
Kasia Tylka
Kasia Tylka2 lata temu
Polecam nawet można wysłać paczkę DPD
Matylda
Matylda2 lata temu
Skandaliczna obsługa na stoisku mięsnym. Na prośbę klienta aby wędlina była pokrojona w cienkie plasterki, dwa razy prosiłam, Pani pokroiła bardzo grube, złośliwie. Zapakowała bez słowa. Na moją uwagę, że prosiłam aby były cienkie, odpowiedziała z fochem cytuje, nie pokroje bo my już mamy całe palce pocięte!. Brak słów. Sprawę zgłaszam di centrali obsługi DINo.
Zalecane lokalizacje